luni, 21 iulie 2008

Fi fericit

Titlul pe care l-am dat este de pe blogul unei Doamne respectate. Domnia sa este ortodoxa si m-a invitat sa-i vizionez blogul personal. Titlul blogului find exact pe care il postez acum. I-am spus ca este de dorit sa fim fericiti dar nu atirna de noi si nici nu o putem gasi oriunde fericirea.Mi-se pare ca este la modul imperativ acest titlu"fi fericit".Acest titlu a fost luat din cartea scrisa de preotul N. Steinhardt.

Acesta a fost un evreu care s-a convertit la ortodoxie.Nu aceasta ma frapat, ci titlul pe care la dat carti. Dupa ce am stat de vorba cu Doamna respectiva, s-a nascut in mine intrebarea;Cine nu ar vrea sa fie fericit? Chiar daca vom spune ca sintem fericiti, aceasta fericire, este relativa si este directionata de circumstantele vieti fiecaruia.Negresit ca este o fericire care intrun fel sau altul in timp se stinge sau se diminueaza.

Am sa aduc in atentie ce spune Sfinta Scriptura despre fericirea vesnica si care se gaseste doar in Domnul Hristos.Iata ce citim in Psalms 73:28 Cât pentru mine, fericirea mea este sã mã apropii de Dumnezeu; Si cu aceasta ocazie am avut inspiratia de a face o poezie despre fericirea care se gaseste in Domnul Hristos si este statornica vesnica,

Obarsia Fericirii, de John Balarie
Obarsia fericirii

Unde-i fericirea
Pe care vrei s-o ai?
Nu-i ea fata morgana?
Nicicand de ea nu dai!

Apare poate-n zare...
Crezand ca-i apucat-o,
Se stinge-n departare
Si uite, n-ai aflat-o!

Intreaga viata alergi
Intr-una dupa ea
Si iata te trezesti
Ca nu-i in viata ta.

Ah, unde se ascunde?
De are ea un loc,
Nu este el supt soare,
Spre a ne fi pe plac.

Obarsia-i divina.
Hristos, El o detine.
O da El de pomana,
N-o da prin alergare.

De vii, te prosternezi
N'aintea Lui smerit
O vei primi...Atunci
Vei fi tu fericit.

John Balarie, Los Angeles, 18 iunie 2008

Niciun comentariu: