joi, 15 aprilie 2010

Mi-e dor de cer.


Mi-e dor de cer!

20 -Da, Eu vin curând." Amin! Vino, Doamne Isuse!"Revelation 22:17 si Duhul si Mireasa zic: "Vino!" si cine aude, sã zicã: "Vino!"

Revelation 22:17 And the Spirit and the bride say, Come.20-Surely I come quickly. Amen. Even so, come, Lord Jesus.

Cineva mi-a trimis un e-mail cu acest titlu;Mi-e dor de cer. Marturisesc ca am fost impresionat placut sa aud ca sint oamenii care le dor de cer, suspina sa fie acolo cu Mintuitorul.

Cind am inceput sa citesc articolul ca era de fapt un articol a unui Preot.Am realizat cu tristete ca este vorba de pamint de o anumita minastire de prin moldova. Nu este nimic rau , dar nu este cerul si atunci am zis sa vad ce are Sfinta Scriptura de spus pe marginea acestui titlu pe care la dat.Mi-a dor de cer.

Am dat mai sus un loc din cartea Apocalipsei ,in romina si in engleza.Versetul 20 incepe cu acesta afirmatie si asigurare a Mintuitorului care zice;Eu vin curind. Dece vine El curind? Dece face El aceasta afirmatie in Apocalipsa? In primul rind sa trezeasca pe cei credinciosi care atipesc pe cale catre cer.

Apoi sa puna in ei dorul dupa cer. Dece dupa cer?pentruca Mintuitorul este acolo in cer si sta la dreapta Tatalui asteptind ca sa vina sa ia acolo pe toti rascumparatii lui.Dar vedem in versetul 17 ca numai Duhul si mireasa(cei rascumparati) sint interesati la intilnirea cu El.Ei zic, vino ceia-ce inseamna ca il chiama sa-I duca in cer. Sa fie cu El o vesnicie.

Iata deci cine doreste cerul, cei a caror viata a fost transformata prin nasterea din nou de Dumnezeu. Nu o sa auzim ca cei ce merg la biserici oricare ar fie ele sa zica ;vino doamnea Isuse.

Ei sint si vor fi preocupati cu pamintul. Si sf ap Pavel spune, indeamna pe cei rascumparati sa-si ridice privirea spre cer cind zice; uitativa la lucrurile sau cautati lucrurile de sus unde Hristos sade la dreapta lui Dumnezeu.

John Balarie

Los Angeles California

Niciun comentariu: