joi, 10 martie 2011

A luat o piine si a multumit lui Dumnezeu


Faptele apostolilor 27:35
După ce a spus aceste vorbe, a luat pâine, a mulţumit lui Dumnezeu înaintea tuturor, a frânt-o şi a început să mănânce.

Sint cu cititul dimineata la faptele apostolilor, seara citesc din vechiul testament. Mi-a atras atentia din fapte aceste cuvinte,"a multumit lui Dumnezeu" si foarte interesant ca a facut-o in fata tuturora, a frint-o si a inceput sa manince.Cuvintul ne spune ca erau cam 276 de suflete.Mi-am pus intrebarea cum as fi procedat eu in aceasta situatie? m-as fi dus intrun colt al corabiei ca sa nu ma vada nimeni ? s-au as fi avut curajul sa fac ce a facut ap, Pavel. Este o intrebare care deseori m-am intrebat dece unora le este rusine sa se descopere in fatta lumi ca sint credinciosi,(daca sint) Pavel nu s-a rusinat de Domnul Isus. Mintuitorul spune aceste cuvinte,"cine se rusineaza de Mine m-a voi rusina si eu inaintea Tatalui Meu.

Un gind care l-am prins din acest loc.

John Balarie

Los Angeles California

Niciun comentariu: