luni, 26 ianuarie 2009

Dumnezeul mintuiri mele

Micah 7:7  Eu însã voi privi spre Domnul, Îmi voi pune nãdejdea în Dumnezeul mântuirii mele, Dumnezeul meu mã va asculta.

 

Noi toti in viata aceasta, trecem prin situatii care ne obliga sa recunoastem ca nu le putem rezolva cu propiile noastre puteri. Deci este necesar sa apelam la cineva care ne poate ajuta. Pentru cel care il are pe Dumnezeu ca ocrotitor, ca unul care intervine la strigatul celui neprihanit,ajutorul ii vine dela Domnul.

 Mica era constient de faptul ca numai Domnul poate sa-l ajute.Poate avea si el prietenii sau oamenii pusi in pozitii inalte in socetate care am zice, puteau sa-l ajute.Poate cei de linga el din anturajul lui au apelat la astfel de ajutoare omenesti.Mica constient ca ajutorul pe care Domnul il va da este cel mai potrivit a  apelat la Domnul.

Cite diferenta poate fi intre cel credincios si cel care nu-L are pe Dumnezeu ca mintuitor al lui personal.Mica spune aceste cuvintte; Dumnezeul mintuiri mele. Era Mintuitorul lui personal, de aici si indrazneala de a se adresa cu incredere Lui Dumnezeu.

Citi dintre noi putem spune ca Dumnezeu ne este Mintuitorul nostru personal? As dori sa aduc in atentie,  Cel ce ne poate pune in legatura cu Dumnezeu este Fiul Lui Dumnezeu, Domnul Isus Christos.El a platit acest prêt de a ne pune in relatie de Tata si fiu.

 Sint unii care nici ca nu-I intereseaza de Fiul Lui.Ei cred ca pot avea acces la Dumnezeu oricum chiar si in starea de aroganta.In evangelia dupa Ioan citim aceste cuvinte;

John 1:18  Nimeni n-a vãzut vreodatã pe Dumnezeu; singurul Lui Fiu, care este în sânul Tatãlui, Acela L-a fãcut cunoscut."

John 17:6  Am fãcut cunoscut Numele Tãu oamenilor, pe care Mi i-ai dat din lume. Ai Tãi erau, ºi Tu Mi i-ai dat; ºi ei au pãzit Cuvântul Tãu.

Ei bine, cind ajungi sa-L cunosti pe Dumnezeu personal , atunci,vei apela la ajutorul Lui.El iti va fi Tatal tau si tu ii vei fi fiu.Relatia de Tata si fiu atunci  incepe. Intre Tata si fiu este o relatie de intimidate.Nu este necesar ca altcineva sa intervina pentru tine. Ca fiu ai acces direct la Tatal.

John Balarie

De pe meleagurile insorite ale Californiei

Los Angeles

January-26-2009

Niciun comentariu: