duminică, 17 aprilie 2011

Ioan 10:27 Oile Mele ascultă glasul Meu;


Ioan 10:27
Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine.



Oile Mele cunosc glasul Meu
Cei mai multi sint preocupati azi de bisericile in care fregventeaza si mai putin de legatura lor personala cu Domnul Isus daca o au. Ca rezultat apar o multime de articole care mai decre as zice,in apararea biserici care a devenit apostata.

Stim ca adevarata Biserica vie apartine Domnului Hristos. El a spus aceste cuvinte despre Biserica Lui. Eu voi construi, zidi Biserica Mea.Ce inseamna asta? ca acolo unde este fast si multe alte lucruri cu caracter lumesc nu este Biserica Lui.

Matei 16:18
Şi Eu îţi spun: tu eşti Petru, şi pe această piatră voi zidi Biserica Mea, şi porţile Locuinţei morţilor nu o vor birui.

Iata dece motoul pe care l-am pus reflecta ceia ce spun, adica cei rascumparati ai Domnului Isus is cunosc Stapinul si asteapta intilnirea cu El.Biserica fizica (corporala) de adunatura as zice, nu are nimic de aface cu cea vie, in care pulseaza viata din Dumnezeu.

Ar fi mult de spus pe marginea adunaturi care se string nu sa se faca mai buni ci din potriva mai rai, asa cum spune ap, Pavel. Fiecare este responsabil sa vada daca Hristos locuieste in el. Atunci altfel ii va fi viata , trairea actiunile, celor care pretind ca sint ai Celui care si-a zidit Biserica Lui.

Domnul sa ne ajute sa intelegem ca nu denumirea sau denominatiunea din care apartinem ne va califica sa avem parte de Acest Mintuitor slavit la venirea Lui. Ci daca ii apartinem lui si El ne cunoaste , ne cheama pe nume.

John Balarie

Los Angeles California


Niciun comentariu: