marți, 12 aprilie 2011

Mintuirea dusa pina la capat

Mintuirea dusa pina la capat

As vrea sa spun la inceput ca, MINTUIREA este Domnul Isus. Citim in imprejurarea cu Zacheu cind Domnul Isus ia zis, Zacheie date jos ca astazi a intrat mintuirea in casa ta. Sigur ca urma ca Mintuitorul sa intre, sa se aseze la masa si sa aiba o conversatie cu Zacheu. Stim ce a urmat ce transformare s-a produs in Zacheu.

Acolo unde a intrat, a patruns Mintuirea, se schimba viata.Cind zic ,”a patruns aceasta expresie este ca si cum cineva are cheia dela casa si patrunde in casa aceia, chiar si fara voia stapinului.Domnul Isus este cel care detine cheile cu care poate sa deschida inima celui pe care il are in planul Lui de mintuire.

Este scris in cartea Apocalipsa .Ca El detine cheile locuintei mortilor.Locuintta mortilor este fiecare inima unde inca nu a patruns mintuirea, Domnul Isus.

pocalipsa 1:18

Cel Viu. Am fost mort, şi iată că sunt viu în vecii vecilor. Eu ţin cheile morţii şi ale Locuinţei morţilor.

Filipeni 2:12

Astfel, dar, preaiubiţilor, după cum totdeauna aţi fost ascultători, duceţi până la capăt mântuirea voastră, cu frică şi cutremur, nu numai când sunt eu de faţă, ci cu mult mai mult acum, în lipsa mea.

Locul acesta din Filipeni cu ducerea mintuiri pina la capat, il asociez, ca sa am o mai buna intelegere cu alt loc cel de mai jos din Efeseni. Este vorba de a trai viata potrivit cu chemarea pe care o are cel rascumparat. Spun aceasta , pentruca sint foarte multi care spun ca trebuie sa lucram mintuirea noastra.Mintuirea este data in dar. Altminteri daca am lucrauo noi ar fi ceva meritat sau ca o plata la ceia ce noi am contribuit.Sa vedem ce spune in alta parte Cuvintul.

Romani 4:5

pe când, celui ce nu lucrează, ci crede în Cel ce socoteşte pe păcătos

neprihănit, credinţa pe care o are el îi este socotită ca neprihănire.

Ca rezultat al mintuiri vine neprihanirea decare vorbeste Ap Pavel aici in Romani.

Efeseni 4:1

Vă sfătuiesc, dar, eu, cel întemniţat pentru Domnul, să vă purtaţi într-un chip vrednic de chemarea pe care aţi primit-o,

Iata deci ce inteles are a duce mintuirea pina la capat. A trai o viata demna de copil al lui Dumnezeu in asteptarea intilniri cu Domnul Isus.

John Balarie

Los Angeles California

Niciun comentariu: