vineri, 29 aprilie 2011

Dumnezeu este Suveran


Dumnezeu este Suveran

Un frate m-a intrebat ce parere am despre Iuda daca a fost mintuit sau nu,sigur dupa ce l-a vindut pe Domnul Isus. Dar Cuvintul ne arta ca dupa aceia sa cait, a recunoscut ca a vindut singe nevinovat, dar s-a omorit. Mi-am expus parerea mea cu privire la acest caz unic as zice. bazat pe suveranitatea lui Dumnezeu, care se foloseste de orice pentru as indeplini planul Lui.

Am reflectat putin la ce m-ati intrebat de Iuda. Am zis pentru momentca este mintuit fara ca sa iau in calcul ca el s-a spinzurat s-a omorit.Oricum , am mai reflectat si am vazut ca Saul sa omorit singur pentruca cel ce ii purta armele a refuzat, atunci Cuvintul ne arata ca el insusi s-a aruncat in sabie si a murit.

1 Samuel 31:4

Saul a zis atunci celui ce-i ducea armele: „Scoate-ţi sabia şi străpunge-mă, ca nu cumva aceşti netăiaţi împrejur să vină să mă străpungă şi să-şi bată joc de mine.” Cel ce-i ducea armele n-a voit, căci îi era teamă. Şi Saul şi-a luat sabia şi s-a aruncat în ea.

Bine, dar despre Saul se spune ca este unsul Domnului.

1 Samuel 24:6

Şi a zis oamenilor săi: „Să mă ferească Domnul să fac împotriva domnului meu, care este unsul Domnului, o aşa faptă ca să pun mâna pe el! Căci el este unsul Domnului.

2 Samuel 1:14

David i-a zis: „Cum nu ţi-a fost frică să pui mâna pe unsul Domnului şi să-l omori?”

Ce inseamna sa fie unsul Domnului? in vechilu testament si in noul? In vechiul era uns pentru o sulujba ca ; fie ca era proroc sau imparat in cazul lui Saul. In noul testament a fi uns inseamna a fi pecetluit cu Duhul sfint .In realitate uns in seaman pus deoparte pentru Dumnezeu.Acum ma intorc din nou la Saul.Cind el a avut acel dialog cu Samulel Samuel ia spus aceste cuvinte;

1 Samuel 28:19

Şi chiar Domnul va da pe Israel împreună cu tine în mâinile filistenilor. Mâine, tu şi fiii tăi veţi fi împreună cu mine, şi Domnul va da tabăra lui Israel în mâinile filistenilor.

Intrebarea este , unde era Samuel din moment ce sta de vorba cu Saul?

Samuel era omul lui Dumnezeu. Pe el la ales im mod special ca sa-l inlocuiasca pe preotul Eli.Cred ca nu este dubiu ca Samuel si-a sfirsit alergarea in mod as zice onorabil inaintea lui Dumnezeu.

Acum cit despre Dumnezeu care este suveran citim in Cuvint;

Romani 11:29

Căci lui Dumnezeu nu-I pare rău de darurile şi de chemarea făcută.

Citeva ginduri cu privire la suveranitatea lui Dumnezeu.Sigur ca sintem limitati sau sa folosesc cuvintele ap. Pavel care spune;”acum cunoastem in parte. Dece in parte? Pentruca sintem in trupul acesta care are limite sau a fost conceput cu limitele lui fizice si intelectuale.

John Balarie

Los Angeles California

Niciun comentariu: