vineri, 29 iulie 2011

2 Corinteni 11:2 Căci sunt gelos de voi cu o gelozie după voia lui Dumnezeu,


2 Corinteni 11:2

Căci sunt gelos de voi cu o gelozie după voia lui Dumnezeu, pentru că v-am logodit cu un bărbat, ca să vă înfăţişez înaintea lui Hristos ca pe o fecioară curată.

Cu ceva timp in urma am avut o discutie cu un frate despre acest subiect- LOGODNA-Am adus in discutie acest verset pe care Ap, Pavel il aduce in atentia celor rascumparati ai Domnului Hristos.Pavel ,as zice, este intermedialul intre noi si Domnul Hritos prin evangelie.Fratele in discutia pe care am purtato impreuna mi-a spus ca, “frate logodna se poate rupe”.Am zis da asa este aveti dreptate.

Dar as mentiona ca nu la cei nascuti din nou. La lume este posibil ruperea nu numai a logodnei dar chiar si a legamintul pe care il face la casatorie.Fie ca sint constienti sau nu, acest legamint este lege in ochii lui Dumnezeu.Am mai spus,” ce am zice noi care sintem ai Domnului Hristos prin acest legamint al singelui Lui, daca El ar veni cu acest gind sa-l numesc asa, de a rupe logodna? Ce am spune noi? Ar fi dezastru, alergarea noastra ar fi in zadar.Zic, alergarea pentruca Pavel spune ca alearga spre priemiul chemari ceresti care este in Hristos.

Deci alerg sa ma intilnesc cu El.In versetul de mai sus sint doua componente as zice.Cu un Barbat care este Hristos, sa ne infatiseze Pavel ca Apostol in naintea acestui Barbat care este asa cum am spus Hritos,si sa ne infatiseze ca pe o fecioara.Si ca sa fiu mai exact ca ,LOGODNA nu se poate rupe din partea Domnului Hristos dau mai jos un verset din Hosea.

Aici vedem ca aceasta LOGODNA este de ne schimbat , este pentru totdeauna.Dece e pentru tot deauna? Pentruca cel rascumparat este in asteptarea intilniri cu Domnul Isus care acum prin LOGODNA ne este Mire si noi Lui ii sintem Mireasa.

Cind va veni sa ne ia vom trece dela stagiul de logoditi ca Mireasa, la cel de Sotiie.In cartea Apocalipsa ne vorbeste Cuvintul si de nunta Mielului. Apoi in ultimul capitol din Apocalipsa citim, Duhul si Mireasa zic,”vino Doamne Isuse” ca sintem in asteptarea intilniri cu Tine.

Osea 2:19

Te voi logodi cu Mine pentru totdeauna; te voi logodi cu Mine prin neprihănire, judecată, mare bunătate şi îndurare;

John Balarie

Los Angeles California

Niciun comentariu: