vineri, 13 mai 2011

Ioan 15:15 Nu vă mai numesc robi,

Un frate mi-a trimis ca de obicei in fiecare dimineata cite ceva din cuvintul lui Dumneezu. Un lucru care l-am apreciat enorm. Nu peste multi frati din acestia am avut ocazia sad au. Cei mai multi au alte prioritati in viata lor. Sigur ca domina pamintul, nu ii judec, dar ne miram dece nu sintem crescuti. Si acum iata ce mi-a trimis fratele.Este hightlight in rosu.

· Domnul Isus ne-a numit prieteni Ioan 15:15 Nu vă mai numesc robi, pentru că robul nu ştie ce face stăpânul său; ci v-am numit prieteni, pentru că v-am făcut cunoscut tot ce am auzit de la Tatăl Meu. Gen 18.17; Ioan 17.26; Fapt 20.27;

Atunci imediat mi s-a oprit gindul la ce spune mai jos ce este scris in negru cu litere bold.Mi-am pus intrebarea, este contradictie in Scriptura? Din punctual de vedere al intelegeri pe care o am, am zis, Ca nu.Atunci cum putem sa acomodam aceste versete ca Scriptura sa faca dovada ca este Cuvintul lui Dumnezeu infailibil? Ca in definitiv, ca copii ai lui Dumnezeu avem obligatia de a gasi un raspuns la tot ceia ce se pare ca ar fi contradictie.

Si asta pentru doua motiva.a) pentru cei rau intentionati care vor sa blameze Sfintul Cuvint.b) pentru cei care sint incepatori pe aceasta cale a credintei. Si asta pentru a spulbera orice urma de indoiala asupra a ceia ce ar putea sa lase impresia ce Biblia este inconsistent in ea insusi.In versetul dela Ioan 15:15.Domnul Hristos are in vedere scoaterea celor rascumparati de supt robia celui rau satan.

Cit sintem fara Domnul Hristos noi sintem robi ai pacatului. Eliberati sintem socotiti de El prieteni, Frati.Cele lalte versete aduse in atentie de Apostoli arata schimbarea Stapinului care acum este Domnul Hristos. Avem un loc in Scriptura care ne arata doua category de robi. Inainte era rob silit, iar dupa anul de indurare , cind de drept si de fapt devenea slobod, dar daca vroia sa ramina in continuare la stapinul lui o putea face.

Sigur ca era determinat sa aleaga aceasta datorita bunatati si felului de a se fi purtat stapinul cu el inainte de a veni anul de indurare.Am dat locul mai jos Exodul 21:6.Iata deci, ca nu este nici-o contradictie in Cuvintul sfint al lui Dumnezeu.

Exodul 21:6

atunci stăpânul lui să-l ducă înaintea lui Dumnezeu, să-l apropie de uşă sau de stâlpul uşii, şi stăpânul lui să-i găurească urechea cu o sulă, şi robul să rămână pentru totdeauna în slujba lui

· Căci robul chemat în Domnul este un slobozit al Domnului. Tot aşa, cel slobod care a fost chemat este un rob al lui Hristos. - 1 Corinteni 7:22

· Epafra, care este dintre ai voştri, vă trimite sănătate. El, rob al lui Hristos, totdeauna se luptă pentru voi în rugăciunile sale, pentru ca, desăvârşiţi şi deplin încredinţaţi, să stăruiţi în voia lui Dumnezeu. - Coloseni 4:12

·

Pavel, rob al lui Dumnezeu şi apostol al lui Isus Hristos, potrivit cu credinţa aleşilor lui Dumnezeu şi cunoştinţa adevărului care este potrivit cu evlavia, - Tit 1:1

·

Iacov, rob al lui Dumnezeu şi al Domnului Isus Hristos, către cele douăsprezece seminţii care sunt împrăştiate: Sănătate! - Iacov 1:1

·

Simon Petru, rob şi apostol al lui Isus Hristos, către cei ce au căpătat o credinţă de acelaşi preţ cu a noastră, prin dreptatea Dumnezeului şi Mântuitorului nostru Isus Hristos: - 2 Petru 1:1

·

Iuda, rob al lui Isus Hristos şi fratele lui Iacov, către cei chemaţi, care sunt iubiţi în Dumnezeu Tatăl şi păstraţi pentru Isus Hristos: - Iuda 1:

John Balarie

Los Angeles California

Niciun comentariu: