marți, 14 ianuarie 2020

Exod 23;20. IataEu trimet un Înger înaintea ta, ..........

CantareaCaTARILOR 2;1.

SUNT UN TRANDAFIR DIN SARON….

f43bd-picture1bibliacutrandafir

Exod 23;20. IataEu trimet un Înger înaintea ta, şi să te ducă în locul, pe care l-am pregătit.

       O Sora a dat acest verset unei fete de-a mea si am stat Impreuna cu fata sa  mediam putin asupra acestui verset asa de minunat, Intreg ca Intreg Cuvantul este minunat. Numai ca nu Intotdeaua primim lumina necesara de a putea Intelege din toate locurile de unde citi. In acest verset vedem garantia Tatalui penru Poporul evreu pamantesc si nu unmai ci si pentu poporul ceresc format din cei rscumpsrsti.Iata Acest cuvant personal vad ca ne arata ce; Vrea sa spuna Dumnezeu ca Eu am ochii necurmat asupra ta In timpul calatoriei tale ca popor. Avea un drum lung si tot odata periculos In drumul lor spre Cananul pamantesc.

        Specific; Cananul pamantesc pentruca cei ce citesc Cuvantul si sunt ai Domnului Hristos stiu ca este si un alt Canan ceresc.Dumnezeu vrea sa spuna cu alte cuvinte ca nu vei fi lasat singur.Moise slujitorul lui Dumnezeu si caruia Dumneze Ii Incredintase scoatera Poporului din robia egipteana stia ca este  o lucrare grea pe care Dumnezeu i-o pune pe umerii lui, Si iata ce Ii spune el lui Dumnezeu ; Exod 32;9. Domnul a zis lui Moise: „Văd că poporul acesta este un popor încăpăţînat. Il previne mai dela Inceput ca lucrarea Incredintata nu-i va fi usoara.Si Intradavar pe parcursul calatoriei lor au facut aceasta dovada a cuvintelor lui Dumnezeu ca sau Implinit cu prisosinta.Iata dupa Instintare ce-i cere Moise lui Dumnezeu;

        Vroia sa Il ia ca calauza pe Insusi Dumnezeu care i-a pus pr umeri o astfel de lucrare enorma.Exod 33;15. Moise i-a zis: „Dacă nu mergi Tu însuţi cu noi, nu ne lăsa să plecăm de aici.Nu stim daca la cererea lui Moise Dumnezeu a luat hotararea sa trimita un Inger Inaintea lor. Oricum, asa cum am spus, Dumnezeu avea ochii neecurmat asupra acestui popor pamantesc.Si iata ce Ii spune Dumnezeu printr-o garantie, promisiune, pe care o face si o si Implineste. Eu trimet un Înger înaintea ta, Dece un Inger? Dumnezeu Ii spune lui Moise ca nu poti sa-mi vezi fata si sa traiesti;Exod33; 20; Domnul a zis: „Faţa nu vei putea să Mi-o vezi, căci nu poate omul să Mă vadă şi să trăiască!“ si mai putem citi In continuare Inca cate-va versete.Asa dar Intelegem dece Dumnezu a hotarat sa trimita un Inger sa i conduca.

        Pentruca ei sunt slujitori ai lui Dumnezeu. El Ii foloseste unde vrea.Evrei 1;7.Dar In drumul acesta pe care cei rascumparati Il au de parcurs Pana In Cananul ceresc, In Casa Tatalui nu sunt opstacole, primejdii sau mai stiu eu ce putem Intampina pe cale?. As aduce In atentie ;Daca la Israeliti erau de natura fizica aceste primejdii, Popoare care le stau Impotriva si trebuia sa poarte cu ei razzboapie, pentru a lua Tara In stamanire,la noi nu am sa gresesc daca spun ca sunt spiritiale care bantuie prin fel de fel de Invataturi  In care unii din noi suntem atacati si nu de putine ori rsniti. Nu m, Casa Tataalui-asi permie s spun ca suntem daramati. Dece? Pentruca avem asa cum citim ocrotitor cu noi In drumul spre Canan.


       Iata dece se temea Moise sa nu fie atacati pe drum. Si era ceva normal sa se teme. Dar noi ce spunem cand suntem constienti ca avem dusmani oe drumul nostru?Am Intalnit asa zisii credinciosi care se bizuiau pe ei Insusi. Si cand au fost atacati au falimentat, au devenit victimele celui rau prin aceste Invataturi abatute.Ce se Intampla daca Moise pleca asa cum gandesc unii dintre noi fara sa ai asnmi excorta.Si Cuvantul nu ne lasa confuzi In privinta acsta. Dece trimite Ingerul? Tocmai ca; ca să te ocrotească pe drum, Unde aveau ei sa ajunga? Intrun loc pregatit mai dinainte de Dumnezeu de ai alege, de al forma ca Popor al lui pamantesc.Sa aiba o tara a lor, desine statatoare.

        Nu tu vei putea sa ajungi singur In acel loc fara acest ajutor ocrotitor. să te ducă în locul, pe care l-am pregătit. Uite, In In Intelegerea personala pe care o am si locurile pentru cel de al doila popor duhovnicesc, ceres au fost deja pregatite mai Inainte de a creia Dumnezeu pe Om. Spuneam de curand Inainte ca Dumnezeu sa-si aleaga pe cei pe care ava In vedere sa-i mantuiasca, sa-i rascumpere de supt puterea celui rau.El a pregatit locurile unde vor fi dus fiecare.Nu stiu cati au meditat la acest adevar anume; Ca Evreii odata dusi, ajuns In Canan au Incetet calatoria lor, Tot asa si noi ca Popor ceresc odata ajunsi In cer, In locul pregatit mai dinainte calatoria ni se va sfarsi. Vom fi Impreuna cu Scumpul nostru Mantuitor vrsnic. Cu alta ocazie spuneam ca; Dumnezeu a ales acest Popor Israel ca sa fie o anticipatie la ceia ce avea sa ia fiinta ca Biserica vie a Domnului Hristos.

        Legat de versetul 20 este si 21; da o atentionare la care neaparat ei trebuiau sa tina cont ca sa poata sa li se sfarseasca calatoria cubine.Instintarile Duhului sfant prin Cuvant sunt pentru noi la care si noi trbuie sa platim atentie.Daca Israelitilor lea dat o calauza, noua asIata deci armonizarea a ceia ce citim din Vechiul Testament cu noi din Noul Testament va sa putem lua ceva hrana. Indrazni sa spun si mai mult care trebuie sa ajungem neaparat In Casa Tatalui sa fim Impreuna cu Mantuitorul nodtru scump.Ingerul Il Infatiseaza pe Insusi Domnul Isus care spune la finalul calatoriei noastre asa;Evrei 2;13. Şi iarăş: „Îmi voi pune încrederea în El.“ Şi în alt loc: „Iată-Mă, Eu şi copiii, pe cari Mi i-a dat Dumnezeu!“

        Ce s-ar fi Intamplat daca Israelitii ar fi spus;Nu avem Incredere ca Ingerul ne va putea duce In Canana? Ar mai fi ajuns ei acolo, ar mai fi ei azi un popor de sine statator? Negresit ca nu. Dar cu noi cei rascumparati ce spune Domnul Isus de cei pe care Tatal i-a Incredintat Fiului sai duca In Casa Tatalui Cananaul ceresc daca Domnul Isus ar fi abandonat pe drum cum sustin unii? Avea sa spuna Mantuitorul ca;Ioan 17; 24. Tată, vreau ca acolo unde sînt Eu, să fie împreună cu Mine şi aceia, pe cari Mi i-ai dat Tu, …...Iata deci armonizarea de care spun des a vechiului din ceia ce citim pentru noi cu Noul testament.Cate-va ganduri din versetul dat de acea Sora.

John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: