duminică, 8 martie 2020

Ieremia32;27. „Iată, Eu sînt Domnul, Dumnezeul oricărei făpturi. ..............

CANTAREA CATARILOR 2;1.

SUNT UN TRANDAFIR DIN SARON….

  • f43bd-picture1bibliacutrandafir
Ieremia32;27. „Iată, Eu sînt Domnul, Dumnezeul oricărei făpturi. Este ceva de mirat din partea Mea?

        Daca cineva s-ar mira ce ar putea sa faca?Ar ramane cu miratul si atata tot. Nu ne miram si noi la lucrarile minunate facutete de Dumnezeu?Iată, Eu sînt Domnul, Au fost si vor fi Intotdeatna dinte cei care ridica fel de fel de teori asupra creiatiei facute de Dumnezeu.Si ce e trist ca astfel de oameni de stinta cum se numesc ei Invata si prin scoli. Dar cei care nu ignora sfantul Cuvant Biblia si sunt crestini (mentionez nasuti din nou)au si ei Itelegerea lor ca oameni de stinta.Pe acestia nu-i abati dela Adevarul Scripturi. Ei raman ancorati In acest Cuvant sfint care este Duh si viata;Ioan 6; 63. Duhul este acela care dă viaţă, carnea nu foloseşte la nimic; cuvintele, pe cari vi le-am spus Eu, sînt duh şi viaţă. Acesti crestini oameni de stinta sunt calausiti In cercetarile lor de acest Duh al lui Dumnezeu. 

        Ei sunt constienti ca traiesc Intr-o fire carnala si nu poate sa analizeze lucrurile spirituale, duhovnicesti prin prizma, gandirea, aceasta fireasca.Cu toate ca Dumnezeu s-a descoperit si Inca se descopere oamenilor oricare ar fi ei. Fie ca sunt ne cultivati sau titrati cu Inalta clasa de educatie.Dar omul prin ntura lui fireasca respinge ceia ce nu vede. Si mie, Personal nu mi se pare ceva ce nu se Incadreaza In finta aceasta umana pacatoasa. Spuneam altadata de doua structuri uno este aceasta cu care ne nastem In pacat ;Asa citim In ;Psalmul 51;5. Iată că sînt născut în nelegiuire,şi în păcat m-a zămislit mama mea.Si alta care o capatam la momentul nasteri din nou de Dumnezeu.Negresit ca pe aceasta a doua o au numai cei pe care Dumnezeu gaseste de cuvinta sa- nasca din nou si sa-i faca Copii ai Lui.„Iată, Eu sînt Domnul,

        Spuneam cu alta ocazie dupa Intelegerea pe care o am din Cuvantul sfant ca; Nu poti cunoaste pe Domnul daca nu ai fost adus la viata prin aceasta nastere din nou de care am amintit mai sus. Nu-l poti cunoaste pe Domnul. care, In ultima instanta este Duh.Asa citim In;Ioan 4;24. Dumnezeu este Duh; şi cine se închină Lui, trebuie să I se închine în duh şi în adevăr.“ Aceasta dovada ne-a fost lasata In convorbirea Domnului Isus cu femeia Samariteanca la Putul lui Iacov.Apoi, ca sa vedem oamenii care au ramas doar In firea lor carnala vom putea vede un loc care explicit ne arata aceast adevar de necontestat.Geneza 6;. 3. Atunci Domnul a zis: „Duhul Meu nu va rămînea (Sau: Nu se va lupta, sau nu va stăpîni.) pururea în om, căci şi omul nu este decît carne păcătoasă:

        Ei bine, aceasta este firea Carnala In care nu locuieste nimic bun.Ap,Pavel era destul de constient de acest adevar.Asa citim In; Romani 7; 18. Ştiu, în adevăr, că nimic bun nu locuieşte în mine, adică în firea mea pămîntească, pentrucă, ce-i drept, am voinţa să fac binele, dar n-am puterea să-l fac.Am ajuns sa cunoastem deci diferenta dintre cele doua firi si acum putem sa vedem cine poate sa-L recunoasca pe Domnul. Geneza ne relateaza ca; Omul este mort spiritual. Ca sa apuci sa cunosti pe Domnul trebuie mai Intai sa fi adus la viata prin Domnul Isus care este viata. Ioan 1;4.i DumnezeuDeseori am adus In atentie ca acest Popor Israelit care avea o partasie, relatie, cu Dumnezeu la nivel pamantesc. Si necesita o anumita cunoastere pe care o dadea Legea lui Dumnezeu, pe care alte Popoare nu stiau de aceasta Lege data lui Moise.

        Spuneam altadata ca si cunostinta este de doua feluri anume; Poti cunoaste din descriera cui-va si poti cunoaste o persoana direct In legatura ta cu acea persoana. Uie avem Inainte aceste doua feluri de cunoastinte;Evreii aveau din ce le-a dat Maoise; Pe cand Noi cei rascumparati Il cunoastem pe Dumnezeu din As zice descrierea pe care ne-o face Insusi Fiul Sau scumpul nostru Mantuitor.Matei 11;27. Toate lucrurile Mi-au fost date în mîni de Tatăl Meu; şi nimeni nu cunoaşte deplin pe Fiul, afară de Tatăl; tot astfel nimeni nu cunoaşte deplin pe Tatăl, afară de Fiul, şi (acela căruia vrea Fiul să i-L descopere). Intelegem de unde vine sursa cunostintei lui Dumnezeu? Dela Fiul Sau sau, prin Fiul Sau.Si ne aduce In atentie c El, Dumnezeu este:Dumnezeul oricărei făpturi. 

        Negresit ca El este creiatorul tuturor lucrurilor.Coloseni 1; 16. Pentrucă prin El au fost făcute toate lucrurile cari sînt în ceruri şi pe pămînt, cele văzute şi cele nevăzute: fie scaune de domnii, fie dregătorii, fie domnii, fie stăpîniri. Toate au fost făcute prin El şi pentru El.As dori sa scot ceva important In evidenta anume; Oamenii carnali vor sa vada ceva fizic, carnal ca mai apoi sa realizeze daca pot spune ca; Este un Dumnezeu sau nu.Acestia carnali nu au acest dar al Credintei care te misca peste lucrurile care nu se vad. Ei pot vedea cu credinta aceasta fireasca carnala care este multumita cu ce pot vedea.redinta din Efeseni 2;8 te muta peste nevazut.Aceasta este diferenta care se gaseste In cei mai multi oameni. Fie ei Oamenii simpli sau savanti, intelectuali.

        Versetul se Incheie cu aceste cuvinte;Este ceva de mirat din partea Mea? Cineva ar putea spune; Cum sa se mire Cel ce le-a facut, Intocmit? Si asa este. Se poate mira creiatorul care In ultima instanta el a fost Arhitectul acestor lucruri? Personam as aduce In atentie un exemplu destul de simplu. Sigur exemplu nu reflecta viata.Dar vom putea sa Intelegem ceva cat de cat de sumar. Un tamplar care face o mobila si Inca luxoasa se poate el mira de ceia ce a facut, de lucrarea mainilor lui? Am dubiu In privinta aceasta. Cu cat mai mut ca; Avem deaface cu Dumnezeu care a creiat totul, apsolut totul si Inca a dat si viata la orce faptura creiata de mainile Lui.Cate-va ganduri desprinse din acest verset chiar daca este dun Vechiul Testament. Ele ne vor face mult bine daca le vom trata cu atentie si seriozitate. Asta pentru cresterea noastra spirituala. Si doresc sa le Impartasesc cu Fratii si Surorile mele de pretutindeni care iubesc Cuvantul si sunt sinceri.


John Balarie

Los Angeles California!

Niciun comentariu: