sâmbătă, 25 august 2012

Psalms 39:4 "Doamne, spune-mi care este sfârsitul vietii mele,




Psalms 39:4  "Doamne, spune-mi care este sfârsitul vietii mele, care este mãsura zilelor mele, ca sã stiu cât de trecãtor sunt."

Iata ce il preocupa pe Psalmis, sa stie sfirsitul vieti lui.Dar dece il preocupa acest lucru?Eu cred ca era constient ca nu traise asa cum Dumnezeu l-ar fi vrut. Deci constient fiind, vroia sa afle cit va mai sta aici pe pamint, ca cel putin deaici in colo sa traiasa spre slava lui Dumnezeu. Viata lui David a fost tumultoasa si nu intotdeauna la cinstit pe Dumnezeu prin actiunile lui.

As vrea sa facem o paralela intre el in cazul de fata si cei din vechime in general, cu noi cei din aceasta perioada de har.Asta ca sa putem invata si noi cite ceva din ceia ce citim din vechiul testament. Am mai spus , daca citim vechiul ca pe o Istorie nu avem noi cei de azi prea mare beneficiu spiritual.Citi dintre noi, ca nu este vorba de oamenii care considera ca aici e raiul aici e iadul,acestia nu sunt interesati sa cunoasca cind va veni timpul sa dea ochii cu Judecatorul cel drept.

Noi care pretindem ca suntem crestini si ca asteptam sa ne intilnim cu Domnul Isus care ne este Mintuitor. Citi dintre noi se gindesc sa se intrebe ? spune-mi care este sfârsitul vietii mele,Sigur ca sfirsitul va veni ca vrem s-au nu vrem. Important este cum ne pregatim pentru acest eveniment unic?Psalmistul poate se gindea sa is aseze legatura lui cu Dumnezeu . Pentruca sunt multe indemnuri in vechiul unde Dumnezeu le spune sa is puna viata in rinduiala ca, vor  fi adaogati la parintii lor.

Dar noi?ar trebui sa fim in continua asteptare a intilniri cu Mintuitorul. Cei din vechime aveau promisiuni pamintesti, noi avem promisiunea ca vom fi cu Mintuitorulr. John 17:24  Tatã, vreau ca acolo unde sunt Eu, sã fie împreunã cu Mine ºi aceia pe care Mi i-ai dat Tu,…Era psalmist interest sa stie cit de trecator este. Intreb  suntem si noi interesati sa stim ca suntem trecatori?Prin insasi faptul ca Mintuitorul ia cerut Tatalui sa fie cu El si aceia pe care Tatal ia dat arata ca suntem trecatori.

Ei bine, daca suntem trecatori, cum ar trebui sa ne ducem zilele acestea orict de lungi ni s-ar parea ca sunt?cel intelept stie ca Stapinul se va intoarce cit de curind.Ne uitam in jurul nostru si vedem cum se alearga dupa avere, dupa faima, dupa putere si cite altele care impiedica chiar si pe cei credinciosi sa is puna aceasta intrebare pe care Psalmistul o pune.

5  Iatã cã zilele mele sunt cât un lat de mânã si viata mea este ca o nimica înaintea Ta. Da, orice om este doar o suflare, oricât de bine s-ar tinea.
Psalmistul un om intelept a realizat cit de trecator este si nu a mai fost necesar ca Dumnezeu sa-I spuna.Isi da singur raspunsul la intrebarea lui. Iatã cã zilele mele sunt cât un lat de mânã si Zilele care toate la un loc formeaza viata noastra.Cit dureaza sa parcurgi cu privirea latul palmei? Sigur ca realizam si noi ca este intradevar ziua asa de scurta precum o descrie Psalmistul .Toate zilele puse la olalta oricit de multe ar fie formeaza viata.

Si aceasta viata spune psalmistul ,este o nimica inaintea lui Dumnezeu.Apoi el ajunge la aceasta concluzie ca, orice om este doar o suflare,Cum adica nu e diferenta intre Imparat si omul de rind? Intre un sef de stat si omul de rind?Nu inaintea Creiatorului toti suntem doar o suflare.Atunci daca asa stau lucrurile, dece atita alergare ?Eclesiastul a ajuns si el la sa inteleaga ca totul este desertaciune.

Ecclesiastes 2:17  Atunci, am urât viata, cãci nu mi-a plãcut ce se face sub soare: totul este desertãciune (vanity)si goanãdupãvânt.

Ajunge la aceasta concluzie ca, nu are importanta de cit de bine te ti, Ai aceiasi soarta plecarea de pe acest pamint.Sigur ca este important sa stim unde ne ducem dupa aceasta scurta viata. Cei ce sunt ai Domnului Isus stiu si nu au dubiu de locul care a fost pregatit de Domnul Isus pentru toti rascumparatii Lui.Ar trebui sa ne umple inima de bucurie in asteptare intilniri cu El.

John Balarie
Los Angeles California

Niciun comentariu: