miercuri, 18 septembrie 2019

Apocalipsa 3; 12. Pe celce va birui, îl voi face un stîlp .............

CANTAREA CANTARILOR 2;1.

SUNT UN TRANDAFIR DIN SARON….

f43bd-picture1bibliacutrandafir

Apocalipsa 3; 12. Pe celce va birui, îl voi face un stîlp în Templul Dumnezeului Meu, şi nu va mai ieşi afară din el. Voi scrie pe el Numele Dumnezeului Meu şi numele cetăţii Dumnezeului Meu, noul Ierusalim, care are să se pogoare din cer dela Dumnezeul Meu, şi Numele Meu cel nou.

        Nu stiu cum privesc Fratii si Surorile mele Cartea Apocalipsei. Personal am Inteles dealungul anilor si nu sunt putini.Apocalipsa a fost scrisa alegoric sau codificata.Din nou, nu sunt multi care o pot Intelege In felul de cum este scrisa aceasta carte sfanta. Sunt unii care fac speculatii dar asta e treaba lor si a celor care ia seama la ce spun ei.Am sa spun ce relateaza Ap, Ioan In aceasta Carte sfanta ca; El mentioneaza de patru ori ca era In Duhul cand a fost luat si i s-a aratat tot ceia ce a scris. De ce spune el ca eram In Duhul ?. Tocmai ca cei ce o vor citi peste veacuri sa Inteleaga ca; Domnul Dumnezeu nu a avut In vedere sa descopere aceste taine Firi pamantesti carnale.Dar,dece nu va fi fost suficient sa spuna el o singura data ca era In Duhul?


        Iata aceste patru locuri unde el repeta;Apocalipsa 1;10.În ziua Domnului eram în Duhul...Apoi,cap,4;2.. Numaidecît am fost răpit în Duhul.Si din nou el repeta. 17;3.Şi m-a dus, în Duhul, într-o pustie…..Si ultimul loc In;2;10.Şi m-a dus, în Duhul, pe un munte mare şi înalt…..Iata deci, In ce stare se afla Ioan cand i s-a descoperit toate ce el a racordat In Apocalipsa. Si ca sa fiu mai explicit sa nu aduc confuzie printre Fratii si Surorile mele voi  spune si ce a scris Ap, Pavel. Ma Intorc putin la Ioan. Daca era In Duhul este necesar sa Intelegem ca; Lucrurile duhovnicesti, Spirituale nu se Intelege cu firea pamanteasca carnala. Acum, iata ce are Ap, Pavel de spus pe marginea cand el a fost rapit si a vazut lucruri spune el de un Om In Hristos,Si ca acestea ce a vazut  nu se pot descrie cu starea In care se gasea el In firea pamnteasca;

        Am sa pun dela versetul 1 Inclusiv 4;2 Corinteni 12;1. E nevoe să mă laud, măcarcă nu este de folos. Voi veni totuş la vedeniile şi descoperirile Domnului. 2. Cunosc un om în Hristos, care, acum patrusprezece ani, a fost răpit pînă în al treilea cer (dacă a fost în trup nu ştiu; dacă a fost fără trup, nu ştiu: Dumnezeu ştie). 3. Şi ştiu că omul acesta (dacă a fost în trup sau fără trup, nu ştiu: Dumnezeu ştie), 4. a fost răpit în rai, şi a auzit cuvinte, cari nu se pot spune, şi pe cari nu-i este îngăduit unui om să le rostească.Iata deci, ca nu le putem versetele Inerpreta Carnal adica, Cu mintea asta  neschimbata In una spirituala. Cu alte cuvinte,fara sa avem o lumina de sus pentru a le putea  Intelege si a le decodifica.Cu alte cuvinte,sa le Intelegem ca oameni duhovnicesti, spirituali.Pavel si Ioan nu se ocupau In aceste descoperiri cu interpretarea lor fireasca, a Cuvantului lui Dumnezeu In mod firesc.

        Ap,Pavel mai are ceva de spus In privinta Firi carnale si a celei din noi din Dumnezeu. El spune de Legea lui Dumnezeu care am mai spus ca este Intreaga Scriptura. Si ca el nu poate sa o Interpeteze cu aceasta minte carnala. Iata unde citim ca;Legea lui Dumnezeu este duhovniceasca, spirituala;Romani 7;14. Ştim, în adevăr, că Legea este duhovnicească: dar eu sînt pămîntesc, vîndut rob păcatului.Pavel vorbeade Firea veche ca nu poatesa Il ajute sa Inteleaga ce este spiritual, duhovniceste.Un om nou are o minte noua. Cu alte cuvinte, o gandire noua.Pe celce va birui, îl voi face un stîlp în Templul Dumnezeului Meu, Am mentionat mai sus ca; Apocalipsa este codificata sau, alegorica. Adica, necesita lumina de sus pentru a o Intelege spiritual.

        Cuvantul ne arata ca;Cei rascumparati, nascuti din nou, sunt mai mult decat biruitori . Prin cine pot ei fi birui? Romani 8;37. Totuş în toate aceste lucruri noi sîntem mai mult decît biruitori, prin Acela care ne-a iubit.Adica prin Scumpul nostru Mantuitor care este cu noi si ia parte la toate framanterie, tentatiile vieti.Si iata ce se v-a Intampla cu acest Stalp asezat la locul lui In Tempu; -şi nu va mai ieşi afară din el-.Atentie la cei care sustin ca mantuirea se pierde.Voi scrie pe el Numele Dumnezeului Meu şi numele cetăţii Dumnezeului Meu, noul Ierusalim,Daca as mentiona si ce spune Ap, Petru de aceasta cladire noua spirituala, vom vedea ca; Ea este zidita din pietre vi. 1 Petru 2;C 5. Şi voi, ca nişte pietre vii, sînteţi zidiţi ca să fiţi o casă duhovnicească, o preoţie sfîntă, şi să aduceţi jertfe duhovniceşti, plăcute lui Dumnezeu, prin Isus Hristos. 

        Cine este noul Ierusalim? Tot Ap, Ioan ne spune In aceasta carte a Apocalipsei;21;2. Şi eu am văzut coborîndu-se din cer dela Dumnezeu, cetatea sfîntă, noul Ierusalim, gătită ca o mireasă împodobită pentru bărbatul ei.Indraznesc sa spun ca; Este aceasta Biserica zidita de Insusi Domnul Hristos din aceste pietre vipe care Dumnezeu Tatal i le-a dat Zidarului,Domnului Hristos.Sa le puna una cate una Intocmai cum spune Ap, Petru.Domnul Isus nu scapa din vedere sa spuna ca, aceasta cladire, Casa duhovniceasca este a Lui.Asa citim Inl Matei 16l18……...voi zidi Biserica Mea, şi porţile Locuinţei morţilor nu o vor birui.Si ca sa nu creiez confuzie printre Fratii si Surorile mele am sa spun ca;Aceasta cetare Noul Ierusalim este luminata de;Apocalipsa 21; 23. Cetatea n-are trebuinţă nici de soare, nici de lună, ca s-o lumineze; căci o luminează slava lui Dumnezeu, şi făclia ei este Mielul. 

        Iata deci, ca este usor de Inteles prin armonizarea a ceia ce citim.Am sa ma opresc putin doar la Noul nume al Domnului Isus pe un pamant nou. Pe pamantl acesta el a fost chemat;Fiul Omului, Fiul Mariei, Mielul lui Dumnezeu, Odata ce Dumnezeu va face un nou cer si un nou pamant, Domnul Isus se va numi Barbatul Sotiei pe care a rascumparat-o de pe pamantul acesta vechi.Cu toate ca sunt unii daca nu cei mai multi care sustin ca  va veni si va Imparati la Ierisalimul acesta pamantesc. Am mai spus ca; Domnul Isus are acum un trup de slava adegvat pentru noua viata de pe Pamantul cel nou unde vor fi si cei rascumparati care compun Sotia Mielului.Poate unii vor spune ca; Domnul Isus a fost dupa Inviere cu ucenicii Lui In trup de slava. Era necesar ca Ucenicii sa fie Imbarbatati .Apocalipsa 19;7. Să ne bucurăm, să ne veselim, şi să-I dăm slavă! Căci a venit nunta Mielului; soţia Lui s-a pregătit, Cate-va ganduri pe care doresc sa le Impartasesc cu Fratii si Surorile mele de pretutindeni sinceri si care iubesc Cuvantul lui Dumnezeu Intradevar.

John BalarieLos
Angeles California!

Niciun comentariu: