miercuri, 29 iunie 2011

2 Samuel 24:24 Dar împăratul a zis lui Aravna:


2 Samuel 24:24

Dar împăratul a zis lui Aravna: „Nu! Vreau s-o cumpăr de la tine pe preţ de argint şi nu voi aduce Domnului Dumnezeului meu arderi de tot, care să nu mă coste nimic.” Şi David a cumpărat aria şi boii cu cincizeci de sicli de argint.

Pentru cel rascumparat nu este niciun prêt prea mare ca sa-l aduca Domnului Isus. Ar echivala pretul nostru cu cel pe care la adus Mintuitorul? Nici decum. Deci, merita sa aducem jerfa care sa ne coste. David a realizat ca oprirea plagilor dela popor merita sa aduca si el o jerfa.Ce fel de jerfa ni se cere noua celor rascumparati de EL? Este una singura in care se cuprinde toate pe care am vrea sa le aducem.

Romani 12:1

Vă îndemn, dar, fraţilor, pentru îndurarea lui Dumnezeu, să aduceţi trupurile voastre ca o jertfă vie, sfântă, plăcută lui Dumnezeu: aceasta va fi din partea voastră o slujbă duhovnicească.

Sigur am putea sa spunem ca daca jerfa pe care ne-o cere Dumnezeu nu mai este jerfa atit timp cit ea este vie. Insasi cuvintul de jerfa aduce cu intelesul de sacrificiu. Dar nu este necesar ca jerfa sa fie neaparat moarte fizica si varsare de singe.La modul spiritual as intelege ca jerfa pe care o gasim in acest verset este intradevar o moarte.Ap, Pavel spune ca,

Galateni 2:20

Am fost răstignit împreună cu Hristos, şi trăiesc… dar nu mai trăiesc eu, ci Hristos trăieşte în mine. Şi viaţa, pe care o trăiesc acum în trup, o trăiesc în credinţa în Fiul lui Dumnezeu care m-a iubit şi S-a dat pe Sine însuşi pentru mine.

Ce inseamna sa fi rastignit daca nu moarte? Sigur asa cum am spus este vorba de moartea fata de lucrurile vechi pe care le iubeam inainte de a ne aduce la viata Domnul Isus, la viata vesnica ca despre ea vorbeste Cuvintul aici ,ca traiesc.

Va doresc o zi binecuvintata

John Balarie

Los Angeles California



Niciun comentariu: