miercuri, 22 iunie 2011

Dragostea. 1 Corinteni 13:1


Ce este Dragostea?

Am primit un e-mail cu acest titlu de mai sus. Nu am sa fac comentariul la ce am citit si nici nu voi spune ce calificativ ii dau. Din punctual meu si bine inteles al Scripturi dragostea are o alta definitie, pe care o gasim in 1 Corinteni 13.

Dragostea.

1 Corinteni 13:1

Chiar dacă aş vorbi în limbi omeneşti şi îngereşti, şi n-aş avea dragoste, sunt o aramă sunătoare sau un chimval zăngănitor.

Sigur ca trebuie citit tot capitolul ca sa putem vedea ce calitati are Dragostea care este aratata in Cuvintul lui Dumnezeu.Dragostea ca definitie se incadreaza in actiunea de a da nu a astepta sa primesti. Cu alte cuvinte se ofera. Dragostea pe care o avem ca oameni sigur ca are si ea latura ei in viata de toate zilele. Dar este Dragostea din Dumnezeu sau dela Dumnezeu care ea nu pune preconditii. Ea iubeste neconditionat. Domnul Isus a aratat aceasta dragoste ca, pe cind eram noi inca pacatosi El si-a dat viata pentru noi.Apoi si Ap, Pavel are ceva de spus despre aceasta dragoste a lui Dumnezeu.Citim in

Romans 5:5 Însã nãdejdea aceasta nu însealã, pentru cã dragostea lui Dumnezeu a fost turnatã în inimile noastre prin Duhul Sfânt, care ne-a fost dat.

Iata deci care este Dragostea desavirsita care nu cere nimic in schimbul de a se oferi gratis. Sigur ca sint diferite noante le-as numi a Dragostei. Dar m-am oprit la Dragostea lui Dumnezeu care are deaface cu Mintuirea omului pacatos.Fara de care nu ar fi fost cu putinta impacarea noastra cu Dumnezeu.

John Balarie

Los Angeles California

Niciun comentariu: