duminică, 11 noiembrie 2018

1 Ioan 1;3. deci, ce am văzut şi am auzit, aceea vă vestim şi vouă, ............

Cantarea Cantarilor 2;1.

Sunt un Trandafir din Saron….

f43bd-picture1bibliacutrandafir

1 Ioan 1;3. deci, ce am văzut şi am auzit, aceea vă vestim şi vouă, ca şi voi să aveţi părtăşie cu noi. Şi părtăşia noastră este cu Tatăl şi cu Fiul Său, Isus Hristos.

          Am avut ceva discutii cu mai multi fratii care I-mi tot spuneau; Frate sa avem partasie ca asa ne Invata Cuvantul. Personal Inteleg ca nu este rau sa ai partasie cu Fratii si Surorile care sunt sinceri si stiu destul de bine ce Inseamna partasia Intre Copii lui Dumnezeu.Atentie la ceia ce doresc sa spun;Intre Copii lui Dumnezeu, nu Intre asa zisi ”credinciosi”. Dece am adus acest aspect In atentie? In decursul vieti am sesizat ca nu toti care participa la o strangere sau alta invocand ca sunt crestini au partasie personala cu Domnul Isus.Ap, Ioan stia destul de bine ca si printre cei de atunci si In decursul istoriei Biserici corporale vin la strangerile lor la olalta fel de fel. Adica si ne nascuti din nou. Ei bine, cei ce sunt sinceri si In a caror inima Dumnezeu a lucrat nasterea din nou pot face distinctie cu cine anume poti avea partasie, intimitate.

          Era si pe vremea aceia cand Ap, Ioan le scria acestor credinciosi ca sa-i Incredinteze ca; Ceia ce au auzit ei ca Apostoli umbland cu Invatatorul lor,vroia sa le spuna si lor. Sigur ca, nu toti au avut sansa sa se afle In anturajul Domnului Hristos l-as numi.Da, era un anturaji Il numesc de intimitate cum am spus mai sus.Erau multi care se tineau In vremea aceia dupa Domnul Isus. Dar nu toti aveau o relatie de partasie, de intimitate cu El.Dece? Raspunsul este destul de simplu potrivit cu ceia ce citim In Cuvant anume;Avea sa spuna Domnul Isus unoara care Il ascultau ca; Nimeni nu vine la Mine, adica sa aiba aceasta partasie de intimitate daca nu mai Intai Tatal Lui nu-i atrage la Fiul. Asa citim In Ioan 6;44.Sunt foarte multi daca nu chiar cei mai multi care nu platesc atentie la ceia ce Cuvantul ne relateaza despre acesta venire la Domnul Isus. Si sunt multe altele scrise, lasate sa platim atentie,care sunt scrise pentru noi.

          Defapt,sunt convins ca nu toti care se numesc crestini sunt interesati de a plati atentie la Intreaga Scriptura.Fac aceasta afirmatie din relatiile mele pe care le-am avut si chiar acum care le am am constata acest fapt.Nu cum spunea unul care se crede mare teolog printre romani. Aceasta la apusul vieti lui spune ca; Acum cred Intreaga Scriptura. Dar pana acum dece nu ai crezut-o? Cu toate ca acesta ca multi altii a dat Invatatura pe la un seminar sau altul.Ei bine; Cu astfel de suflete ratacie nu poate avea un Copil al lui Dumnezeu partasie.Iata locul pe care I-am pus des oridecate ori am ocazia sa vedem ca; Nimeni nu vine la Mine spune Domnul Isus daca nu Il atrage Tatal Meu.Ioan 6;44.Ei bine; Numai cu astfel de suflete te poti bucura In partasie ca si ei au fost atrasi de Dumnezeu la Fiul Sau pentru a fi adusi la viata. Deabia numai dupa aceia poti avea partasie cu Domnul Isusl si cu Fratii si Surorile la un loc.ce am văzut şi am auzit, aceea vă vestim şi vouă, Poate erau printre ei unii ca si azi care pun la Indoiala cuvintele Scripturi ca sunt autentice ale Domnului Hristos.

          Nu mai sunt Apostolii care au fost contemporali cu Scumpul nostru Mantuitor ca sa ne spuna asa cum mentioneaza Ap, Ioan aici. Dar Dumnezeu In bunatatea Lui ne-a lasat Cuvantul Sau scris ca sa putem vedea si noi ca; Nu este partasie Intre unul si altul care se strang la olalta fara mai Intati de a fi Inviat din morti. Ce partasie poate avea un Viu cu un Mort? Intelegem ca fac referinta la starea spirituala.Deci,adus la viata si mai apoi sa poti avea partasie cu Tatăl şi cu Fiul Său, Ma gandesc ca poate erau unii care puneau la Indoiala cuvintele Ap, Ioan. Aceasta Il motiva sa le spuna aceste cuvinte; ca şi voi să aveţi părtăşie cu noi.Sigur ca, Apostolul dorea ca si cei care veneau In contact cu ei care asa cum am spus au fost contemporani cu Domnului Isus sa se bucure Impreuna cu ei.Sa fi foast si pe vremea aceia unii care se mandreau ca ei personal sunt mai deosebiti decat alti? Nu ne relateaza Cuvantul.

         Dar putem Intelege din ceia ce vedem printre noi In zilele noastre ca se face diferenta. Poate sunt unii care nu sunt deacord cu ceia ce afirm. Dar asta e o relitate pe care personal am trait-o si poate si alti Fratii au expiementata-o.Din nou, simt nevoia sa spun, sa accentuez ca; Nu poti avea partasie unul cu altul decat numai daca ai fost nascut din nou si esti calauzit de acelasi Duh al lui Dumnezeu care strang pe cei rascumparati Impreuna.Indraznesc sa spun ca; Parca Ap, Ioan ar vrea sa le spuna; Si pentru voi Domnul Hristos a platit aceslasi pret de rascumparare. Si ca cei care sunteti atrasi la El de Dumnezeu cand v-a atras nu s-a uitat la pregatirea voastra cu caracter firesc pamantesc intelectuala.Nu am sa grsesc daca spun ca; Ap, Ioan ca si Ap, Petru nu facea referire doar la partasia acesta fizica, de a ne aduna Impreuna In jurul Domnului Hristos. Atentie. In jurul Domnului Hristos. Si vai,nu stiu cati platim atentia ca In astfel de strangeri daca suntem nascuti din nou este si Domnul Isus acolo.Matei 18;20. Căci acolo unde sînt doi sau trei adunaţi în Numele Meu, sînt şi Eu în mijlocul lor.“Daca Mantuitorul este In mijlocul celor ce se aduna, atunci se Implinesc cuvintele Ap, Ioan de a avea partasie cu Fiul Său,Apoi, Ap, Ioan specifica ceva important pentru noi toti anume;Şi părtăşia noastră este cu Tatăl şi cu Fiul Său, Isus Hristos.

          Ap,Ioan ar putea sa faca aceasta mentiune cu privire la cei nascuti din nou. Ioan ca si alti Apostoli Inainte de a se indentifica cu cei care veneau la strangerile lor,Indraznesc sa spun ca le trage atentia ca se gaseste Domnul Isus In mijlocul lor. Asa dar, nu e o strangere oarecare. Spuneam cu alta ocazie ce ne determina pe noi sa venim Impreuna laolalta? Este Domnul Isus, si nimic altceva. Oricata prietenia am avea Intre noi, nu aceasta este motivatia de a fi Impreuna.Aici spuneam ala data ca; Ne strangem Intrun cadru festiv de sarbatoare cu Fratii si Suroriloe noastre sinceri In jurul Domnului Hristos. Atentie pentru noi toti; Un cadru festiv de sarbatoare.4. Şi vă scriem aceste lucruri pentru ca bucuria voastră să fie deplină.Si Ap, Ioan Incheie ce are de spus pe marginea acestei partasi cu acest verset care arata ca; In strangerile de partasie daca nu este bucurie nu este Domnul Isus. Cand este bucuria deplina? Atunci, si numai atunci cand Il avem Inaintea noastra pe Scumpul nostru Mantuitor si nimic altceva. Indraznesc sa spun ca; Intr-o astfel de Intalnire In jurul Domnului Hristos, In prezenta Lui nu te-ai mai desparti.Cate-va ganduri pe care doresc sa la Impartasesc cu Featii si Surorile mele sinceri depretutindeni si care iubesc Cuvantul lui Dumnezeu Intradevar.

John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: