miercuri, 25 martie 2009

Bucuria Mintuirii

Articol dintrun dialog cu un credincios.

Draga frate Nelu, nu sint adeptul unei trairi usuratice pe calea lui Dumnezeu,dar nu pot gindi necurmat la pacatele mele nici din trecut si nici din prezent ori cit de mici ar fi ele.Am pacatuit ? vin inaintea lui Dumnezeu si-mi cer iertare. Mi-am marturisit Domnului vina pacatului meu si Domnul a iertat-o. As fi lipsit de ce se numeste bucuria mintuiri. Psalmistul spune dupa ce a pacatuit si si-a cerut iertare; Da-mi iarasi bucuria mintuiri.

Copiilor Lui Dumnezeu li-sa dat acest privilegiu sa vina inaintea tronului Harului ca sa capete indurare. Dumnezeu spune ca; arunca pacatele celor rascumparati in marea uitari si nu le mai ia de acolo, nu-si mai aduce aminte de ele. Dece as sta continu sa meditez la pacatele mele care au fost iertate de Dumnezeu? Sint chemat sa meditez la Cuvintul Lui care i-mi aduce inviorare.

Apoi insusi sf ap Pavel pe care-l sti destul de bine ce scrie din viata lui de expierenta cu Mintuitorul. O nenorocitul de mine, cine ma va izbavi de acest trup de moarte?.Strigatul acesta ii era de desnadejde de disperare.Dar is revine si spune ; multumiri fie aduse lui Dumnezeu.

Apoi tot el spune ; uit ce este in trecut si ma arunc spre ce este inainte.Inainte era intilnirea cu Mintuitorul lui slavit si izbavirea de acest trup de moarte.Ori cit mi-as cinui eu trupul nu ma voi face mai bun,ca Dumnezeu sa ma ierte prin ceia ce face eu.

Repet ; pacatuiesti fara voie luat prin suprindere,din lipsa de vegiere, ne premeditat ,vi inaintea Lui si El iarta.Iata dece Mintuitorul sta la dreapta lui Dumnezeu , ca sa mijloceasca pentru cei rascumparati ai Lui.

Stia Ap Pavel ca traieste in aceasta fire pacatoasa.Daca nu am expiermentat Bucuria mintuiri sintem mai de plins decit cei care nu-l cunosc pe Domnul Hristos ca Mintuitor personal.Nu degeaba spunea El ucenicilor aceste cuvinte;sa nu vi-se tulbure inima......
Uitindu-ne la noi nu vom vedea decit defecte. Daca Dumnezeu ne-ar privi asa cum sintem fara ca ochiul lui sa treaca, as zice, prin acest filtru care este Fiul Sau, ce ar putea sa vada la noi? Negresit ca va vedea ce vede la oricare om.
Dar pentruca Dumnezeu se uita la jerfa Fiului Sau, nu vede nimic in cei rascumparati.Domnul Hristos as zice, sa asezat ca un paravan ca un zid protector intre noi si Dumnezeu Tatal.

Iata ce citim in cartea;

Numbers 23:21 El nu vede nici o fãrãdelege în Iacov. Nu vede nici o rãutate în Israel. Domnul, Dumnezeul lui, este cu el. El este Împãratul lui, veselia lui.

Israel infatiseaza pe Biserica Lui la modul spiritual. Iacov, o ste a rasarit la Iacov.Iacov este pictura Domnului Hristos. El este Luceafarul de dimineata.

umbers 23:19 Dumnezeu nu este un om ca sã mintã, nici un fiu al omului, ca sã-I parã rãu. Ce a spus, oare nu va face? Ce a fãgãduit, oare nu va împlini?

A, sint unii care nu pot accepta ca mintuirea data in dar este vesnica? Asta este treaba lor. Dumnezeu face ce scrie in acest verset.El nu poate sa minta si nici nu-I pare rau de darul si fagaduinta facuta. La El este da si amin.

Am scris prea mult. Sint convins ca cunosti toate acestea. Dar am vrut numai sa le reamintesc, ca nu strica,

Cu dragostea din Romani 5-5
John

Niciun comentariu: