duminică, 1 martie 2009

Sint neagra dar sint frumoasa

Cintarea cintarilor 1:5  Sunt neagrã, dar sunt frumoasã, ,

Song of Songs 1:5  I am black, but comey,


In Cintarea cintarilor vedem  foarte multe expresii poetice. Defapt intreaga carte este rezultatul unei iubiri intre un Mire si Mireasa. Cartea este extrem de greu de inteles, pentru cei mei multi. Dar pentru cei rascumparati ai Domnului Christos este aspiratia (sau nadejdea lor) la intilnirea cu Mirele iubit.

Cine este Mirele? Este Domnul Christos care si-a rascumparat mireasa, pentru care a platit cu pretul vieti Lui aceasa dragoste pe care o poarta pentru Mireasa Lui.Cine este Mireasa? I-mi permit sa spun; ca sint cei rascumparaati ai Lui.Cum adica nu toti credinciosii? Am gasit ca este deosebire intre cei care apartin Mirelui si cei care sint  religiosi sau apartin religiei ori care ar fi ea. Domnul Christos  a produs  la Golgota un popor sfint care sa fie al Lui.

Religia nu are nimic cu acest Mintuitor slavit care sa jerfit.Bine iata ce spune mai sus Mireasa despre ea isusi; Sintneagara dar sint frumoasa. Neagra, cine te vede neagra? ar putea intreba cineva.Asa pare ea neagra in ochii lumi. Dar cum apare Mireasa in ochii celui ce a venit sa si-o rascumpere? Pentruca asta conteaza .Curata si fara pata. Cu alte cuvinte frumoasa.Iata ce citim despre acesti rascumparati ai Domnului Christos care formeaza Mireasa Lui dar ca si un popor sfint.

Isaiah 43:4  De aceea, pentru cã ai preþ în ochii Mei, pentru cã esti pretuit si te iubesc, dau oameni pentru tine, si popoare pentru viata ta.

John Balarie(Fischer)

03-01-2009

Los Angeles California


Niciun comentariu: