duminică, 29 martie 2009

Gata imi este inima sa cinte, Dumnezeule!

Psalms 108:1 Gata îmi este inima sã cânte, Dumnezeule! Voi cânta, voi suna din instrumentele mele: aceasta este slava mea!

Cu citeva zile in urma,am auzit ca a murit un cintaret de valoare pentru poporul romin. Si intrun articol pe care la scris un ziarist a spus printre altele, aceste cuvinte; -Acum El ii cinta lui Dumnezeu-.Bine ar fi, dar am dubiu,mai intii trebuia sa-i fi cintat de aici de pe pamint, si asta din cite stiu eu, nu a facuto.

Iata ce spune psalmistul; gata este inima sa-ti cinte Dumnezeule.Religia invata ca oricum ai trai aici tot la cer ajungi.Ai cintat aici cintece desuchiate, ca sa nu zic cu character pacatos,vei cinta si acolo? o nu, acolo sint alte cintece, au alt caracter.

Aici putem slavi omul, dar acolo, slava este doar a lui Dumnezeu.Vai ce intelegere gresita pot avea unii.Acolo cintarile vor fi numai de slava pentru Dumnezeu.Sint chiar credinciosi care deabia deschid gura cind este vorba sa-l laude pe Dumnezeu.

In ce stare se afla inima noastra? Este ea gata sa-I cinte Dumnezeului care sa indurat de noi si ne-a mintuit?Daca da, ii vom cinta si sus. Da ca nu, atunci nu vom fi in atmosfera aceia minunata de care se bucura toti rascumparatii Lui.Domnul sa faca ca noi toti care ne numim rascumparati ai Lui, sa-i cintam de aici de pe pamint.Inima noastra sa fie dedicatea doar pentru El. Domnul sa ne dea harul acesta.

John

Los Angeles California

Niciun comentariu: