marți, 5 iunie 2012

2 Corinthians 5:17 Cãci, dacã este cineva în Hristos,


2 Corinthians 5:17  Cãci, dacã este cineva în Hristos, este o fãpturã nouã; cele vechi s-au dus: iatã cã toate lucrurile s-au fãcut noi.

Cu ceva timp in urma am fost la Medic intr-o rutina de control. Medicul si sotia lui sunt din Taivan si sunt credinciosi. De cite ori merg la ei nu se poate sa nu deschid discutia din Cuvintul lui Dumnezeu, care este o placere pentru mine. De data aceasta am stat mai mult de vorba.

De fapt, el m-a provocat punindu-mi intrebarea,” ce e nou?” si i-am spus ca toate sunt noi. S-a uitat putin la mine si a zis asa e.Am continuat sa spun aceste cuvinte,”Daca noi care sustinem ca suntem ai Domnului Hristos suntem s-au traim tot in lucrurile din trecut, adica vechi, atunci nu suntem cum spune versetul in Hristos.

Si i-am mai spus ca, “daca nu este evidenta in viata noastra ca lucrurile cele vechi nu mai se gasesc “este un semn de intrebare daca Hristos este in noi.Am mai discutat si alte aspect ale vieti de copil al lui Dumnezeu. De altfel, el si sotia lui au o invatatura  sanatoasa.Oridecite ori gasesc oameni in care Dumnezeu a lucrat acest fenomen al nasteri din nou, simt o mare bucurie de a schimba citeva ginduri impreuna.

Am plecat din cabinetul lui cu satisfactia ca, Dumnezeu, lucreaza peste tot si ca daca doresti ca copil al Lui,sa iti deschida oportunitatea de a te bucura ,El iti pregateste situatii in care Numele Lui sa fie slavit, iar bucuria noastra deplina.Cu o alta ocazie am intrebat-o pe sotia lui cum s-a indurat Dumnezeu de ea? Si mi-a povestit ca in facultate prin actualul sot al ei. In discutiile pe care le-am avut am vazut o lucrare autentica in vietile lor.

Domnul sa ne dea harul s vedem , sa ne cercetam daca si in viata noastra este o lucrarea autentica.Daca da, atunci vom fi plini de bucurie si vom spune si altaora fara pic de retinere. Apoi,in intilnirile noastre cu copii ai lui Dumnezeu vom avea intotdeauna prileji de a ne bucura din Cuvintul lui Dumnezeu.Este o conditie pe care versetul o scoate in evidenta. Cãci, dacã este cineva în Hristos,

John Balarie
Los Angeles Caluifornia

Niciun comentariu: