luni, 10 iunie 2019

Isaia 46;10. Eu am vestit dela început ce are să se întîmple .............

CANTAREA CANTARILOR 2;1.

SUNT UN TRANDAFIR DIN SARON….

f43bd-picture1bibliacutrandafir

Isaia 46;10. Eu am vestit dela început ce are să se întîmple şi cu mult înainte ce nu este încă împlinit. Eu zic: «Hotărîrile Mele vor rămînea în picioare, şi Îmi voi aduce la îndeplinire toată voia Mea.

       Isaia un Proroc al lui Dumnezeu care vestea, spunea poporului ceia ce avea Dumnezeu de gand sa faca cu acest popor. Sigur, ca Prorocii au fost si ei diferentiati In activitatile lor. Avem cazuri In Cuvant cand au fost Proroci care nu au fost trimisi de Dumnezeu sa vorbeasca Poporului.Ieremia 29;9. Căci ei vă proorocesc minciuni în Numele Meu. Eu nu i-am trimes, zice Domnul.“Si mai sunt si alte locuri unde Dumnezeu spune ca nu El i-a trimis.Asa cum erau In vechime astfel de Proroci asa sunt si azi din acestia care zic ei;Ca au chemare sa vesteasca Cuvantul, sa dea Invatarura prin biserici sau Adunari. Nu, credibilitate au numai cei trimisi de Dumnezeu. Dar cum sa-i deosebesti pe acestia care nu sunt trimis de cei pe care Dumnezeu Ii trimite? Sigur ca un om duhovnicesc are Duhul lui Dumnezeu si poate distinge ce este curat si adevar.

       Isaia era unul din Prorocii lui Dumnezeu caruia Dumnezeu i-a descoperit lucruri, evenimente, care avea sa se  Implineasca.Iata ce spune el;Eu am vestit dela început ce are să se întîmple şi cu mult înainte ce nu este încă împlinit. Dumnezeu Il avea In vedere pe acest Popor  de cand a fost ales. Daca privim mai profund Istoria lor ca Popor vom vedea ca; Dumnezeu s-a purtat cu bunatate fata de el dar nici nu i-a crutat cand a fost nevoie sa-i dsciplineze, sa-i pedepseasca. Daca ei se Indepartau si uitau, ignorau, poruncile lui Dumnezeu, atunci Dumnezeu era provocat la manie si trecea la pedepsirea lor. Cum stau lucrurile cu noi care suntem un alt Popor al lui Dumnezeu dar nu pamantesc ci ceresc? Este vre-o diferenta Intre ei si noi? Personal nu Inteleg ca ar fi. Dece? Pentruca avem deaface cu un Dumnezeu care nu se schimba.

      Atunci, mai aplica El si azi disciplina printre cei rascumparati ai Lui? Negresit ca da.Disciplina sau pedeapsa este mijlocul de a ne face pe noi cat si In vechime pe Israeliti sa ne Intoarcem din drumul gresit pe care am apucat.Nu au fost lasati In necunostinta de cauza acest Popor. Dumnezeu l-a pregatit pe Isaia sa le spuna tot ce va face Dumnezeu.Eu am vestit dela început ce are să se întîmple Aveau ei scuze cand se Indepartau de Dumnezeul cel viu si adevarat? Negresit ca nu. Puteau ei sa spuna ca nu au fost Instintati? Negresit ca nu. Uite la fel se Intampla si cu cei de azi care fac parte din Poporul Lui ceresc. Dumnezeu ne-a dat as numi Cuvantul lui scris ca un cod de conduita In viata. Cod care cuprinde si felul de al cinsti pe Dumnezeu.Asa dar, nici unul dintre noi nu poate avea scuze cand se abate dela voia lui Dumnezeu. Cand pretind ca sunt crestini dar viata lor traita Il necinstesc pe Dumnezeu.Dece i-a Instintat pe Israeliti Dumnezeu prin acest Proroc Isaia? Tocmai pentruca atunci cand va aplica disciplina sa nu poate spune ca nu au fost Instintati.

       Si noi ne Incadram In ceia ce Isaia spune.şi cu mult înainte ce nu este încă împlinit. Apoi, Isaia aduce In atentie si ce se v-a Intampla. El spune ca se va Intampla. Cu toate ca unii dintre ei au fost sceptici si nu au dat crezre la cuvintele lui Isaia care veneau dela Dumnezeu.Azi printre cei care se numesc crestinii asa zisi Pocaiti este la fel acest fenomen de a pune la Indoiala ca Dumnezeu v-a Implini ce a fagaduit. Sunt unii pe care i-am Intalnit care spun ca; Dumnezeu este bun. Cu alte cuvinte vor sa spuna ca este tolerabil cu o viata care compromite numele Lui cel sfant.Asa era In trecut si nu difera cu nimic nici azi.Eu zic: «Hotărîrile Mele vor rămînea în picioare, Iata dar ca nu este umbra de mutare In ceia ce Dumnezeu a hotarat.Cu alte cuvinte,El este bun, Indurator fata de cei ce cauta sa-I cinsteasca numele Lui cel sfant. Dar nu schimba nimic din ceia ce a hotarat sa pedepseasca pe cei care pretind ca sunt ai lui dar prin viata traita Il necinstesc.

       Asa anunta Isaia pe acest Popor pamantesc si tot asa ni se aplica si noua aceste cuvinte. Pentru noi, nimic Intinat nu va intra In Cananul ceresc.Nu schimba cu nimic necredinta celor care pun la Indoiala hotararile Lui.Si ca sa nu fie confuzie In mintea si Inima Israelitilor cat si a noastra a celor din aceasta dispensatiune a Harului Isaia spune ca Dumnezeu, la va Implini.şi Îmi voi aduce la îndeplinire toată voia Mea. Cine ar putea sa Impiedice sa frustreze planul lui Dumnezeu de a fi Indeplinit? Dumnezeu a avut Un plan cu Israel ca popor al Lui si l-a Indeplini. Ce plan a fost? De al duce In Canan tara fagaduita. Au putut popoarele care i-au fost ostile sa Impiedice acest plan al lui Dumnezeu? Cuvantul ne arata ca nu. Dumnezeu la fel are In planul lui vesnic  sa-i duca pe cei rascumparati ai Lui ca Popor ceresc In Cananul ceresc. Poate cineva sa-i stea Impotriva ca un rascumparat al Lui sa nu ajunga In acest Canan ceresc? Cuvantul din in nou ne arata ca nu.

       Si In privinta acesta avem locuri care ne stau la Indemana sa vedem ceia ce spun ca este asigurat In Cuvant.Îmi voi aduce Nu citim ca voi Israelitilor I-mi veti Implini planul Meu.Uite cum nu a implicat Dumnezeu pe Israeliti ca oamenii sa-i Implineasca planul Lui,tot asa nu este omul implicat sa lucreze la Indeplinirea planului lui Dumnezeu cu privire la mantuirea unuia sau altuia pe care Ii are In planul Lui de mantuire.Dumnezeu este Cel ce lucreaza la a aduce pe om la viata din moartea spirituala.Acest subiect este extrem de greu pentru cei mai multi care se numesc ei Insusi crestini si Inca pocaiti. Am spus des ca sunt si din acestia daca nu chiar cei mai multi care spun; Am venit la Hristos, sau m-am Intors la Dumnezeu. Aceste pretentii sunt Inpotriva Cuvantului lui Dumnezeu care nu sunt sustinute de Dumnezeu care ne-a dat acest Cuvant sfant.

        Sa vedem care este voia lui Dumnezeu si cum este ea.Sigur ca nu va fi In niciun caz ca a noastra oricare am fi noi.Voia noastra trebuie acordata cu voia lui Dumnezeu.Romani 12; 2. Să nu vă potriviţi chipului veacului acestuia, ci să vă prefaceţi, prin înoirea minţii voastre, ca să puteţi deosebi bine voia lui Dumnezeu: cea bună, plăcută şi desăvîrşită. Nu are nimeni aceasta voie pe care Cuvantul o arata.Asa dar, Dumnezeu va Implini tot ce are In planul Lui.Cate-va ganduri pe caredoresc sa le Impartasesc cu Fratii si Surorile mele sinceri depretutindeni si care iubesc Cuvantul lui Dumnezeu Intradevar.

John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: