joi, 3 octombrie 2019

Luca 9; 48. şi le-a zis: „Oricine primeşte pe acest copilaş, în Numele Meu, ..........


CANTAREA CANTARILOR 2;1.

SUNT UN TRANDAFIR DIN SARON….

f43bd-picture1bibliacutrandafir

    

Luca 9; 48. şi le-a zis: „Oricine primeşte pe acest copilaş, în Numele Meu, pe Mine Mă primeşte; şi oricine Mă primeşte pe Mine, primeşte pe Cel ce M-a trimes pe Mine. Fiindcă cine este cel mai mic între voi toţi, acela este mare.“ 

   Domnul Isus da o lectie de zmerenie Ucenicilor Lui la vremea aceeia. Si nu numai Ucenicilor si celor care Il ascultau precum si noua celor de azi peste veacuri.Dar avem mare nevoie de a aplica acest verset In viata noastre personala ca unii care ne strangem Impreuna In Jurul Domnului Isus care a spus aceste cuvinte ; „Oricine primeşte pe acest copilaş, în Numele Meu, pe Mine Mă primeşte;Lumea Il Imbulzea si le-a adus Inainte cat preti au copilasii Inaintea Lui si a lui Dumnezeu.Personal Inteleg ca nu numai la copilasii la modul literal se referea Domnul Isus. Sunt convins ca; Domnul Isus mai In totdeauna le aduce Inainte exemple fizice ca sa le Inteleaga ei pe cele spirituale. De data aceasta, iata ca le aduce Inainte niste copilasi.

        Ma lasa sa Inteleg Cuvantul ca erau si copilasi acolo. Si Domnul Isus as zice, a profitat de aceasta situatie ca sa le aduca In atentie pe Copii spirituali care erau Ucenicii Lui. Poate unii vor spune ca nu face referire la  astfel de copii spirituali. Dar sa vedem ca si Ap, Ioan Ii numeste pe cei credinciosi “Copilasilor”1 Ioan 2;1. Copilaşilor, vă scriu aceste lucruri, ca să nu păcătuiţi. Dar dacă cineva a păcătuit, avem la Tatăl un Mijlocitor.Apoi, Ap, Ioan des aduce In atentie acest cuvant de copilasi.Insusi Domnul Isus le spune alor Lui Ucenici Copilasilor.Iata cum citim In;Ioan 13;33. Copilaşilor, mai sînt puţin cu voi. Mă veţi căuta, şi, cum am spus Iudeilor că, unde Mă duc Eu, ei nu pot veni, tot aşa vă spun şi vouă acum.

        Deci, sunt convins ca Domnul Isus avea In vedere pe acesti copii ai lui Dumnezeu pe care ia nascut din nou la viata vesnica.Si pentruca erau nascuti din nou de curand, este normal sa fie numiti Copilasii.Negresit, ca nici Ucenicii nu puteau sa mearga acum asa cum le spunea Invatatorul. Aveau sa ramana pentru a continua lucraerea Inceputa de El. Dar ca va veni un timp cand vor fi Impreuna cu El vesnic.Iata ce Ii spune, cere El  In rugaciunea Lui catre Tatatl; Ioan 17; 24. Tată, vreau ca acolo unde sînt Eu, să fie împreună cu Mine şi aceia, pe cari Mi i-ai dat Tu, ca să vadă slava Mea, slavă, pe care Mi-ai dat-o Tu; fiindcă Tu M-ai iubit înainte de întemeierea lumii. Si cei alesi Inainte de Intemeierea lumi au fost iubiti de Dumnezeu.Deaceia spune Domnul Isus dupa Inviere la mormant ca; Dumnezeul Lui este si Dumnezeul celor iubiti de El. 

        Apoi, spune ca si Tatal Lui este Tatal celor iubiti de El. Cu alte vivinte, Intelegem din Cuvant ca; Ce  a nascut Dumnezeu Ii apartine Lui ca Copii ai Lui.Ioan 20;17. „Nu mă ţinea“, i-a zis Isus; „căci încă nu M-am suit la Tatăl Meu. Ci, du-te la fraţii Mei, şi spune-le că Mă sui la Tatăl Meu şi Tatăl vostru, la Dumnezeul Meu şi Dumnezeul vostru.“Iata In continuarea versetului ce spune Domnul Isus. Cuvinte pe care nu toti le pot primi cu usuratate;şi oricine Mă primeşte pe Mine, primeşte pe Cel ce M-a trimes pe Mine.In decursul vieti mele am avut ocazia, sau, mai bine spus am intrat In discutie cu multi care nu puneau atata baza pe Domnul Isus. Ei spuneau ca nu se poate Domnul Isus sa fie deopotriva cu Dumnezeu. Cuvantul ne arata ca;Ioan 10;30. Eu şi Tatăl una sîntem.Din nou,Inteleg personal si orice Copil al lui Dumnezeu Intelege ca;Mantuirea este darul lui Dumnezeu data prin Fiul Sau.

        Deci, Nu putem sa subestimam valoare Domnului Domnului Isus ca Fiu al lui Dumnezeu ca Cel dintai nascut dintre mai multi farati;Romani 8;29. Căci pe aceia, pe cari i-a cunoscut mai dinainte, i-a şi hotărît mai dinainte să fie asemenea chipului Fiului Său, pentruca El să fie cel întîi născut dintre mai mulţi fraţi.Iata deci, ca primirea Domnului Isus implica automat as zice si primirea lui Dumnezeu Tatal care ne-a nascut din nou.Domnul Isus as zice ca muta atentia dela acesti copilasi si la primirea lor la relatia de partasie Intre ei ca Frati ai Domnului Isus.Fiindcă cine este cel mai mic între voi toţi, acela este mare.“ In decursul Biserici acest duh de Inteietate a facut ravagii printre cei ce sau strans la olalta.Si lucrurile,nu sau schimbat cu nimic prin biserici, Adunari. Acest duh de Inteietate nu este din Firea cea noua ci din cea veche. Satan ne arata Cuvantul ca a vrut sa se ridice deasupra lui Dumnezeu.

        Inteleg ca cel nascut din nou nu da voie ca acest duh de Inteietate sa stapaneasca In viata lui. Sunt multi daca nu chiar ce mai multi care se vad mari In ochii lor. Adica ,ceva mai presus de Fratii lor. Fie ei si Pastori sau cei care subt pusi prin Adunari sa spuna cate ceva din Cuvant.In vietie lor nu creste aceasta floare Zmerenia. Acesta Floare cu un parfum mirositor spuneam altadata ca nu creste pe orce pamant.(Inima). Ea trbuie cultivata si Intretinuta. Abia atunci Imprastie parfuml care aduce Inviorare In Casa lui Dumnezeu.Avem un loc In Cuvant unde citim ca suntem Indemnati sa ne zmerim. Ca apoi sa fim Inaltati de Dumnezeu. Iata locul; 1 Petru 5;6. Smeriţi-vă dar supt mîna tare a lui Dumnezeu, pentru ca, la vremea Lui, El să vă înalţe. Ce este sa te consideri mic Intre Frati daca nu Zmerenie. mic între voi toţi, acela este mare.cine vrea sa fie Mare trebuie neaparat sa treaca prin aceasta etapa a zmeriri personale. Dece? Ca sa nu dea ocazia sa fie zmerit de Dumnezeu.

John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: