duminică, 17 noiembrie 2019

John 16:22  Tot asa si voi: acum, sunteti plini de întristare; dar Eu vã voi vedea iarãsi, inima vi se va bucura, si nimeni nu vã va rãpi bucuria voastrã.Si mai avem un verset care ne vorbeste ca;Intristarile dupa voia Lui sunt bune.Asa citim In;Eclesiastul 7;3. Mai bună este întristarea decît rîsul; căci prin întristarea feţei inima se face mai bună.

CANTAREA CANTARILOR 2;1.

SUNT UN TRANDAFIR DIN SARON….

f43bd-picture1bibliacutrandafir

     Ca Copii ai lui Dumnezeu, nu suntem scutiti de Intristari. Si noi traim In acest trup fizic, de carne pe care Cuvantul Il cheama Firea pamanteasca. Sunt doua feluri de Intristari cu care ne confruntam In viata aceasta efemera In drum spre Casa Tatalui nostru.2 Corinteni 7;10. În adevăr, (cînd întristarea este după voia lui Dumnezeu,) aduce o( pocăinţă care duce la mîntuire,) şi de care cineva nu se căieşte niciodată; (pe cînd întristarea lumii aduce moartea.)Si tot In acest Capitol mai citim si versetele 9 si 11. despre Intrisare. 

        Asa dar, nu este un prileji de amaraciune la care sa ne oprim ci sa depasim acest moment al Intristari si sa trecem la partea cea lalta a pocaintei adanci, la un control adanc,amanuntit, al vieti noastre.Asa cum versetul din Ioan ne arata ca si Ucenicii au fost Intristati dar mai pe urma au ajuns sa se bucure nespus.Cateva ganduri catre Fratii si Surorile mele depretutindeni care poate trec prin Intristari. Aceasta poezie am facut-o cu ani multi In urma cand Dumnezeul si Tatal meu a Ingaduit sa trec prin Intristari.Si am gandit ca poate fi de folos si Fratilor si Surorilor mele cum mi-a fost mie de folos.

Bucuria Intristari!
1) De vin in viata Intristari,/Si de sunt dupa voia Ta./ Stiu ca Tu mi-le trimeti./Cu scop, de a m-a curata.2).Tu-mi umpli inima de intristari,/Ca mai pe urma sa mi-o faci,/Prin Harul Tau a bucuriei floare,/Ce dainue de-acum si in veci.3).Si de vor fi si altele,/Ce nu au character ceresc,/Au scopul sa ma tulbure,/Le du, nu vreau sa le primesc.4). Si dupa ce vor fi facute,/Aceste toate intristari,/Te rog trimite si mai multe,/Ca-n bucuri Tu le transformi.5).Curind se vor sfirsi cu toate,/Ce-au fost aicea intristari,/Ma vei chema  n-eternitate,/Acolo sunt numai splendori.

John Balarie
Los Angeles California
         Martie 2003

Niciun comentariu: