vineri, 8 noiembrie 2019

Psalmul 30;6. Cînd îmi mergea bine, ziceam:„..........

Psalmul 30;6. Cînd îmi mergea bine, ziceam:„Nu mă voi clătina niciodată!“7;Doamne, prin bunăvoinţa Ta mă aşezasei pe un munte tare...dar Ţi-ai ascuns Faţa, şi m-am turburat.

CANTAREA CANTARILOR 2;1.

SUNT UN TRANDAFIR DIN SARON….

f43bd-picture1bibliacutrandafir

       Nu numai Psalmistul spunea asa ceva,ca nu se v-a clatina. Nai toti asa zisi crestini cand le merge bine le poti vedea satisfactia pe fata lor. Dar la ce fel de bine se refera psalmistul?Personal Inteleg la ce apartine de pamant.Ca ei ca Israeliti, aveau aceasta legatura cu Dumnezeu la nivel pamantesc, material.Ei bine, Noi cei duhovnicesti nu mai suntem pamantesti.Romani 8;9. Voi însă nu mai sînteţi pămînteşti, ci duhovniceşti, (dacă Duhul lui Dumnezeu locuieşte în adevăr în voi). Dacă n-are cineva Duhul lui Hristos, nu este al Lui. Iata dar, ca poate sa Iti mearga bine pamanteste In detrimentul stari sufletesti. Stare pe care sunt convins ca; Un adevarat nascut din nou nu vrea ca ce este pamantesc sa-l Indeparteze de Mantuitorul lui iubit.

        Am Intalnit pe cineva care mi-a zis; Daca sunteti pocaiti de ce va merge rau si voua? Nu stia saraca aceasta persoana ca celor Pocaiti nu le merge rau. As vrea sa mentionez ca; Celor nascuti din nou,Dumnezeu nu le da nimic care sa le faca rau. Am spus cu alta ocazie cate-va ganduri cu privire la Evlavie si ca; Definitia Evlaviei este sa primesti din mana lui Dumnezeu tot ce vine tara cartire, murmur. Ca pocaiti sunt multi care fac uz de aceasta denumire de pocait. Dar ca; Copiilor lui Dumnezeu necazurile suferintele prin care trec temporal Ii fac sa doreasca Cerul.Ce zicea Psalmistul?Iata ce zice;Nu mă voi clătina niciodată!“ De unde sa se clatine? Personal Inteleg dela partasia cu Dumnezeu. Dar a unui Copil al lui Dumnezeu nascut de Dumnezeu de unde sa se clatine? Dela relatia de partasie personala cu Domnul Isus.

        Psalmistul Increzator in sine si-a vazut as zice falimentul. Intre el si Dumnezeul lui Aveaam era o relatie cum spun des la nivel sau pe fond pamantesc. Intre Copilul lui Dumnezeu este o relatie pe fond spiritual la nivel de Cer. Prin legamantul facut prin Sangele Domnului Isus.Apoi, pe Psalmist nu Il tinea nimeni de mana cum sunt tinuti Copiii lui Dumnezeu. Asa ne arata  Cuvantul ca sunt tinuti de amandoua mainile. Spuneam odata ca; Domnul Isus ma tine de o mana si Tatal de alta mana. Si ca sa fac dovada ca ceia ce spun are acoperire cu Cuvantul sfant am adus In atentie acest loc care este crucial cel putin pentru mine si poate si pentru alti Frati si Surori care pun Cuvantul la inima..Ioan10;28……….nimeni nu le va smulge din mîna Mea. 29. Tatăl Meu, care Mi le-a dat, este mai mare decît toţi; şi nimeni nu le poate smulge din mîna Tatălui Meu.

       Intelegem ca Copiii lui Dumnezeu sunt tinuti de ambele maini. Nu poate tata si mama sa tina In acelasi timp copilul amandoi de o mana;Ei uite tot asa personal Inteleg ca amandoua mainile sunt tinute una de Mantuitorul si alta de Tatal. Pana cand ne tine de maini? Pana vom ajunge sus si nu va mai fi pericolul de clatinare.Personal nu stiu la ce fel de clatinare se refera Psalmistul. Dar putem Intelege zic eu din pacatul cu Batseba. Pacat care la zdruncinat enorm din partasia lui cu Dumnezeu. Vedem In Psalmul 51;cum el Isi plange acest pacat....Vorbeam cu un Frate si am ajuns la acest subiect ridicat de el, dar delicat de a fi Inteles de cei mai multi.Pacatul lui David Infaptuit cu Betseba..

        Si printre altele i-am spus ca; Cat cunosc eu dintre acestia care au Infaptuit acest pacat nici unul nu stiu sa fi plans ca David. Pentruca fratele Il apasa Intrun fel pe David.Sunt si azi ca In toate timpurile asa zisii crestini care sustin ca ei pot birui orce tentatie, ispita fara sa aibe nevoie de ajutotul lui Dumnezeu. I-mi permit sa spun ca acestia nu sunt nascuti din nou sa fi gustat din noua viata din Dumnezeu si primejdia pacatului care pandeste la usa inimi.. Si deaceia ei privesc cu usuratate atacurile celui rau prin Firea pamanteasca.Iata ce are de spus psalmistul cu privire de cum a lucrat cu el Dumnezeu si si-a aratat bunavointa fata de el.Negresit Inainte de a cadea In acest pacat.Citim ce e scris In acest verset de mai jos;Unde vedem destul e clar si convingator,ca Dumnezeula asezat pe un munte Inalt.

        Acum, Inteleg ca Era In starea dela Inceput, Isi revenise si Realizase ca Dumnezeu la asezat pe Munte; 7. Doamne, prin bunăvoinţa Ta mă aşezasei pe un munte tare.Avea Psalmistul motiv sa-i reposeze lui Dumnezeu ca nu la tinut de mana? Personal spun ca nu. Dece?  Pentruca deja Il asezase Intrun loc ferit, In siguranta de orice primejdie.Atunci ce s-a Intamplat cu el? Ezact ce am spus mai sus ca; Isi luase In mana lui viata sa o traiesca de cum gasea el de cuvinta.La fel este si azi si In decursul timpului printre asa zisi crestini care nu  au fost nici-o data tinuti de mana.Probabil dupa acest esec Il numesc el Ii cere lui Dumnezeu sa Il duca din nou pe aceast Munte. Indraznesc sa spun ca; Muntele este asemanat cu Stanca.

        Iata ce spune el cand se vede neputincios;Psalmul 61;2.2. Dela capătul pămîntului strig către Tine cu inima mîhnită, şi zic:„Du-mă pe stînca pe care n-o pot ajunge, căci este prea înaltă pentru mine!Dumnezeu Il asezase pe Munte fara ca el sa-i ceara. Dece a facut asa Dumnezeu?Din pricina ca Il iubea si asa se Intampla si azi cu unii din cei credinciosi. De data aceasta Ii cere el lui Dumnezeu sa Il duca, sa Il aseze pe ceva Inalt departe de pacat aici numeste el Muntele Stanca.Cand si-a ascuns fata de el si dece?dar Ţi-ai ascuns Faţa, şi m-am turburat.Nu s-a simtit bine cand Dumnezeu si-a ascuns fata. Aceasta a fost si motivul de Dumnezeu si-a ascuns fata sa Il tulbure, sa Il aduca la realitate , la starea, punctul de a se pocai.Si iata-l pe David ca de el este vorba ca s-a pocait. A pus pret pe venirea din nou la partasia mai dinainte pe care a avut-o cu Dumnezeul lui.Cate-va ganduri pe care din nou doresc sa le Impartasesc cu Fratii si Surorile mele de pretutindeni care sunt sinceri si iubesc Cuvantul sfant Intradevar.

John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: