luni, 9 decembrie 2019

Psalmul 78;28. Cît pentru mine, fericirea mea este să mă apropii de Dumnezeu:.......

Psalmul 78;28. Cît pentru mine, fericirea mea este să mă apropii de Dumnezeu:pe Domnul Dumnezeu Îl fac locul meu de adăpost,ca să povestesc toate lucrările Tale.



 Cu ceva anii In urma am avut odiscutie cu o doamna Ortodoxa destul de sincera si placuta In discutia noastra. Sigur, ca erau si neantelegeri pe baza de doctrina si mantuire. Dansa mi-a spus de o carte scrisa de un preot care se convertise la ortodoxism dela Iudaism. Numele lui este;>N Steinhardt<.Si cartea ca titlu se numeste ;Jurnalul Fericiri.Am citic si dupa aceia am avut o desbatere pe marginea celor scris de acest Preot. La vremea aceia am zis ca sa Incerc sa spun In versuri ceva de Cel ce poate da fericirea Domnul Isus.Am postat de data asta In formatul original a fost mai scurta.


Obarsia fericiri!

Unde-i  fericirea
Pe care vrei so ai
Nu-i ea fata morgana
Nici cind de ea nu dai?

Apare poate-n zare
Crezind ca-i apucat-o
Se stinge-n departare
Si uite,  na-i aflat-o

Intreaga viata alergi
Intruna dupa ea
Si iata, te trezesti
Ca nu-i in viata ta.

Ah, unde se ascunde?
De are ea un loc
Nu este el supt soare
Ca sa-l avem pe plac

Obarsa e divina
Hristos El o detine
O da El de pomana
No da prin alergare

De vi si te prosterni
N’aintea Lui zmerit
O vei primi: Si atunci,
Vei fi tu fericit.

Cu-o fericire vesnica
Pe care-o poate da
Doar Cel ce a paltit
Rascumpararea ta.

Jun -15-2008
John Balarie los Angeles

Niciun comentariu: