luni, 2 decembrie 2019

Psalmul 91;9. Pentrucă zici: „Domnul este locul meu de adăpost!“.........

ANTAREA CANTARILOR 2;1.

SUNT UN TRANDAFIR DIN SARON….

f43bd-picture1bibliacutrandafir

Psalmul 91;9. Pentrucă zici: „Domnul este locul meu de adăpost!“şi faci din Cel Prea Înalt turnul tău de scăpare,

        Noi toti putem zice ce vrem dar sa nu fie validate de Cuvantul scris al lui Dumnezeu ceia ce zicem. Ce am putea noi fiecare sa zicem? Sigur, putem zice ca suntem credinciosi si ca mergem la o Biserica sau adunare. Dar viata poate sa ne fie departe de adevar.Ce ar vrea Dumnezeu dela noi care zicem ca suntem credinciosi? Nu gresesc daca am sa spun ca vrea sfintenie.Ne vrea fara scame atarnate pe noi. Cand spun scame, ma refer la tot ce poate fi murdar In interiorul nostru.Am Intalnit Intrun sat din Romania pe unul care Isi ducea cate-va oite acasa. Si i-am spus de blandul Pastor. Nu mi-a spus nimic dar cand am descis gura si am pronuntat numele scump al Domnului Hristos, a sarit ca ars.

        Domnule mi-a zis el, eu cred In Dumnezeu.Acesta ca multi altii care se mai numec si pocaiti pot pretinde ca ceia ce spun ei este dupa Cuvant.Iata ce zicea Psalmistul la vremea lui;„Domnul este locul meu de adăpost!“. Nu stiu cati dintre noi sau din cei care se numesc ei Insusi crestini pot spune aceste cuvinte?. Si dece Pocaiti pentruca este Intradevar o diferenta sa fi “crestin” si “Pocait”. Ca sa fi pocait, asta presupune ca Dumnezeu sa fi lucrat In viata ta nasterea din nou si sa ajungi sa Intelegi ca esti un pacatos. Ca sa te numesti crestin poti spune aceasta denumire fara nici-o retinere. Dece? Pentruca a fi crestin cei mai multi se rezuma la  participrea lor la o biserica sau la o adunare

        Acestia Intradevar se duc si se simt bine In locurile acestea aglumerate de asa zisii crestini. Copiii lui Dumnezeu sunt parte din familia cereasca. Iata dece ei Il au In mijlocul lor pe Cel ce i-a rascumparat si i-a Introdus In aceasta familie cereasca a lui Dumnezeu pe Domnul Isus.Sunt convins ca cei din vechime Il cautau pe Dumnezeu In situatiile lor dificile prin care treceau aici pe pamant.Dar pentru cei rascumparati as Indrazni sa spun ca sunt doua situatii dificile, sau doua feluri ar trebui sa spun; Una ca si Evreii de odinioara pentruca si ei copii ai lui Dumnezeu traiesc pe pamant.Numai ca cei  rascumparati, mai au si situatii dificile pe fond sufletesc, spiritual.

        Evreii alergau la Domnul si tot asa ar trebui sa o faca si cei ai Domnului Hristos cand sunt si ei In situatii dificile In viata aceasta. Fiinta umana nu a fost scutita dela caderea In pacat de astfel de situatii dificile pe parcursul vieti lor.Dar, noi,cei rascumparati I-mi permit sa spun ca; Sunt mult mai dificile situatiile sufletesti prin care cel rau prin firea veche cauta sa ne traga In jos dela partasie cu Scumpul nostru Mantuitor.Unde alergam noi In astfel de situatii? Ne adresam unui Pastor sau orice ar fi el? Tot om este si el si are situatiile lui dificile din viata lui.

        Sa nu fiu Inteles gresit ca nu poti sa Iti versi inima unui Frate cu care esti In partasie sfanta. Ce vreau sa spun este ca;Numai „Domnul este locul meu de adăpost!“Asa expiermentase Psalmistul si tot asa trebuie sa avem si noi expierenta noastra personala cu Dumnezeul nostru prin Domnul Isus.Psalmistul mai spune In alt loc la cine alearga el In astfel de situatii;Psalmul 105;4. Alergaţi la Domnul şi la sprijinul Lui,căutaţi necurmat Faţa Lui!Unde ne putem ascunde noi decat In Domnul Isus care simte Impreuna cu noi ca Fratii ai Lui?Domnul este locul meu de adăpost!Aici, pentru noi cei rascumparati cel rau nu mai poate sa patrunda.Cuvantul ne arata ca;Marcu 13;22….Ei vor face semne şi minuni, ca să înşele, (dacă ar fi cu putinţă,) şi pe cei aleşi.

        Si tot Psalmistul mai spune si aceste cuvinte care mie personal mi-au fost In viata de mare folos;Psalmul 46;1. Dumnezeu este adăpostul şi sprijinul nostru,un ajutor, care nu lipseşte niciodată în nevoi. El,Dumnezeul nostru are Intotdeauna ochiul Indreptat asupra Copiilor lui. Asa cum a avut asupra Domnului Isus dela nastere si pana la Inaltare. Pe noi ne-a nascut din nou si deatunci ne are In vedere pana vom ajunge In Casa Tatlui.şi faci din Cel Prea Înalt turnul tău de scăpare,Noi toti stim ca In vechime cetatile aveau turnuri de scapare. Veneau navalitori si le era de neaparata trebuinta astfel de turnuri. Daca traspunem la noi cei rascumparati acesti nevalirori care pot da gramada In vietile noastre, avem sa realizam ca suntem atacati zilnic din toate partile. Sigur nu ca evreii de alta data ci navalitori spirituali. 

        Spuneam alta data ca aceste atacuri sunt mult mai periculoase. Asa I-mi este opinea mea.Daca literal, fizic oamenii isi fac adaposturi In timp de razboi, sau calamnitati, pentru a se proteja, pe fond spiritual ramane asa cum am spus numai Domnul Isus care ne este revelat In Cuvantul lui Dumnezeu sfant. In concluzie Indraznesc sa spun ca; ne vom retrage pentru scapare, adapost, In Cuvantul lui Dumnezeu. Cuvant pe care toti din noi Il avem la Indemana.Sigur, numai In situatia cand este neglijat, ignorat,acest Cuvant care poate sa ne fie de ajutor.Atunci vom fi pagubiti si vom fi vulnerabili In fata celui rau la sagetile lui.Domnul sa ne ajute sa nu neglijam Cuvantul lui Dumnezeu care ne este Turnul nostru de scapare.

John Balarie
Los Ageles California!

Niciun comentariu: