marți, 31 decembrie 2019

Anul In care am intrat!!.................


CNTAREA CANTARILOR 2;1.
SUNT UN TRANDAFIR DIN SARON….

f43bd-picture1bibliacutrandafir

Anul In care am intrat!!

        Cu ceva anii In urma am facut acesta poezie ca recunostinta ca avem un Tata minunat. Adica nu-i scapa din vedere nevoile, lipsurile noastre prin care Copiii Lui trec; Toate acestea sunt framantari si care uneori lasa urme In vietile noastre nu numai fizic dar si sufletesti.

        Trebuie sa apelam la Dumnezeul Tatal nostru pentru Har de a ne tine echilibrul vieti.El sa intervina pentru a ne da aceasta dorinta In a apela La El ca la un Tata minunat.O postez acum pentruca unii din noi locuim pe un fus orar diferit.acum pentru unii pate fi spre dimineata iar pentru noi cei de aici de peste ocean,este spre seara.Oricum ,asa a planificat Dumnezeu Tatal nostru creiatia Lui minunata.Unora dintre noi ne poate parea ca, anul care a trecut nu a fost asa de binecuvantat cum defapt am fi vrut noi.Sa tinem cont ca sunt binecuvantari pamantesti si binecuvantari ceresti In Domnul Isus. Depinde pe care le cautam.

Anul In care vom Intra sau unii deja au intrat.

Anul in care-am intrat
Fie binecuvintat.
Cu ce are de cuvinta
Tatal nostru minunat

Cunoaste, orice dorinta.
Ce ne apasa, ne framinta,
Lui sa-o spunem nencetat,
Ca-I un Tata minunat

Are grija in tot timpul,
Sa fim binecuvintati.
De va ingadui sa trecem,
In anul care am intrat,

Chiar prin valea plingerii
Tot e Tata minunat.
Stim ca El ne face bine,
De aceia-I minunat.

Si sfirsindu-se anul,
Sa o ia dela-nceput.
Cum a fost intotdeauna,
El, un Tata, minunat.

Cind toate se vor sfirsi,
Domnul iata va veni.
Ne va lua sa fim cu El
Vesnic binecuvintati In Cer.

John Balarie
Los Angeles California
12-31-2008

Niciun comentariu: