miercuri, 2 aprilie 2014

Siguranta Mantuiri ! Ioan 14-19,...pentrucă Eu trăiesc, şi voi veţi trăi.





Muntele macu oicu


Ioan 14-19,...pentrucă Eu trăiesc, şi voi veţi trăi.


Am copiat mai jos acest paragraf care l-am scos dintr-o scrisoare a unui frate pusa pe net,pe care am primit-o. Cu principlie la care unii agreiaza.Dar nu cu Cuvintul lui Dumnezeu.Aceste principii au adus la tulburari in Adunari ,Biseici.


1)Siguranţa mântuirii credinciosul o are câtă vreme rămâne în Domnul Isus Hristos. 2)Lepădarea de Domnul Isus, 3)pierderea cugetului curat, 4)căderea din har, 5)căderea de la credinţă, 6)trecerea la o altă evanghelie, 7)înseamnă pierderea siguranţei mântuirii”;


         1) Siguranţa mântuirii credinciosul o are câtă vreme rămâne în Domnul Isus Hristos. Va rog respectos sa developati putin , in cite-va cuvinte aceste rinduri. Rinduri, pe care eu nu le gasesc in Scriptura.Sunt niste artificii facute , creiate de om cu privire la,Siguranţa mântuirii.ce vreti sa spuneti ca, depinde de “ omul credincios” sa ramina in Domnul Isus?In primul rind,Coloseni 1-27,cărora Dumnezeu a voit să le facă cunoscut care este bogăţia slavei tainei acesteia între Neamuri, şi anume: Hristos în voi, nădejdea slavei.Sa-mi fie ingaduit sa spun ca, Din moment ce Hristos este intrun suflet acel suflet este pe mina sigura.Daca un suflet a fost nascut din nou este copil al lui Dumnezeu. Credeti ca se intra si se iese din Domnul Hritos la bunul plac al fiecaruia? Unde gasit asa ceva in Scriptura?As vrea sa va spun ca, Sunt multi care cred ca se pot viri ei in Domnul Hristos. Cum credeti practic  a raminea in Domnul Hristos?


         2) Lepădarea de Domnul Isus Nu aveti in Scriptura decit un singur loc unde ap, Pavel ii spune lui Timorei aceste cuvinte,”Daca ne lepadam de El si el se leapada de noi” 2 Timotei 2-12,Daca Domnul Isus, este intr-un Copil al lui Dumnezeu, cum sa se desbrace El de Domnul Isus? Sa-mi fie ingaduit sa spun, Cuvintul de -LEPADAT-nu este unul potrivit tradus.Nici chiar in relatia lui Petru cu Mintuitorul nu este corect pus.Petru la tagaduit, ( s-a dezis)a spus, “Nu il cunosc” Deci poti spune ca, “Nu il cunosc, sau nu il recunosc” ca, Hritos este Mintuitorul meu.Si deci nu locuieste in mine.Din cei ce au fost nascuti din nou, nu am auzit pe nimeni ca ar zice, “nu il recunosc ca Mintuitor al meu? Poti lepada o haina sau un pantof care nu iti mai face trebuinta ca s-a invechit. Ce Domnul Hristos este o haina pe care o pui tu pe tine si o dai jos oridecite ori gasesti de cuvinta? Apoi o pui din nou la bunul plac al tau?  Mintuitorul spune aceste cuvinte, “ nu voi m-ati ales pe Mine ci Eu” Avem un Mintuitor care nu sta la cheremul nostru.


         3)pierderea cugetului curat.Aici sunt sanse ca cel rascumparat sa is piarda sensibilitatea cugetului(curatia lui).In acest caz cind cel rascumparat pierde aceasta sensibilitate dintrun motiv sau altul, Dumnezeu ca un Tata care vrea sa-si indrepte copiii pe care i-a nascut, trece la -DISCIPLINA-Asa ca solutia de redresare este tot la Dumnezeu prin Disciplina aplicata. Psalmistul in ps, 119, spune aceste cuvinte, A fost spre binele meu ca, m-ai disciplinat. Altfel nu ma intorceam.Pentru un copil al lui Dumnezeu , pierderea cugetului curat este un moment trist din viata lui.Nu e felul lui de as trai viata in felul acesta.


         4) căderea din har, Sa cazi din har? Pai, din nou sa-mi fie ingaduit sa spun,Harul nu e o caruta in care noi stam si ne duce la destinatie. Harul este dat Copilului lui Dumnezeu pentru vreme de nevoie.Si ca sa il primesti pentru asa situatii din viata, este necesar sa te duci la tronul Harului unde este depozitat as zice.Evrei 4-16,Să ne apropiem dar cu deplină încredere de scaunul harului, ca să căpătăm îndurare şi să găsim har, pentruca să fim ajutaţi la vreme de nevoie.


         5)căderea de la credinţă, Din nou sa-mi fie ingaduit sa spun, ca ce s-a formulat aici in acest “crez” nu corespunde cu Scriptura , ci este aberatii pur omenesti. Ca sa poti trage o intelegere mai adegvata din Cuvintul lui Dumnezeu este necesar sa ai LUMINA. Capacitate data de sus.Iarasi as vre sa spun , precum Harul nu e o caruta tot asa nici Credinta nu e Caruta.Citim in Cuvint si despre Credinta, pentruca Dumnezeu in bunatatea Lui ca Tata nu si-a lasat copiii Lui in necunostinta sau sa duca lipsa de darul de a intelege ce citesc in Cuvint.Iata ce citim cu privire la credinta care se capata ca DAR dela Dumnezeu.Efeseni 2-8,Căci prin har aţi fost mîntuiţi, prin credinţă. Şi aceasta nu vine dela voi; ci este darul lui Dumnezeu.Asa ca, Harul si Credinta merg impreuna. Nu le putem separa.Apoi despre aceasta credinta pe care o primesc cei pe care Dumnezeu ii are invedere sa-i mintuiasca, spune Cuvintul ca,Iuda 1-3,Prea iubiţilor, pe cînd căutam cutot dinadinsul să vă scriu despre mîntuirea noastră de obşte, m'am văzut silit să vă scriu ca să vă îndemn să luptaţi pentru credinţa, care a fost dată sfinţilor odată pentru totdeauna.


         Dumnezeu nu se joaca de-a mintui suflete. Cuvintul ne arata ca,El, Dumnezeu, nu e un fiu al Omului sa-i para rau de darul(Credinta) si fagaduinta facuta.Aveti aici in America un prieten care a venit in Romania si la o Conferinta de tineret a vorbit din acest loc tinerilor.Am avut ocazia sa vad inregistrarea pe care am primit-o.Daca asa sunt tineri invatati din Cuvint, nu e de mirare dece sunt astfel de situatii prin adunari.Respectivul indemna sa lupte pentru credinta.Am spune, ca nu face sens ceia ce Iuda spune.Daca credinta este data pentru totdeauna, dece sa mai lupti pentru ea? Poate veti spune sa nu se piarda.Si aici as spune ceva  cu privire la a se pierde.Nu este cuvintul cel mai potrivit. Cred ca ap, Iuda are in vedere in sensul acesta,1 Petru 3-15,Ci sfintiti in inimile voastre pe Hristos ca Domn." Fiti totdeauna gata sa raspundeti oricui va cere socoteala de nadejdea(credinta) care este in voi; dar cu blindete si teama, Nu e credinta,nu e nadejde.Cine genereaza Nadejdea,daca nu Credinta.


         6)trecerea la o altă evanghelie, Nu e decit o singura Evangelie, a Domnului Hristos care aduce veste buna a Mintuiri in jerfa Lui dela Golgota. Puteti formula in sensul acesta expresia, “ la o alta invatatura” Ca Domnul Isus deja instinta ca, vor veni multi in numele Lui.Dar El a dat asigurare ca, Oile Mele cunosc glasul Meu si Eu le chem pe nume.Si foarte interesant ca, a adaogat si aceste cuvinte pentru linistea celor care ar avea dubiu cu privire la ce fel de pastor au ei.Si nu se duc dupa un alt pastor.


         7) înseamnă pierderea siguranţei mântuirii”;Nici aceasta expresie nu se gaseste in Scriptura.Iata deci ca ati venit cu principii care umbresc, sa nu spun ca inlatura Cuvintul lui Dumnezeu.Aceste principii aduc rasmerita, ne intelegeri intre fratii sinceri.Ei vin in Casa lui Dumnezeu sa se intilneasca cu Domnul Hritos, nu sa ia parte la astfel de lucruri care nu zidesc.Si ca sa aduc un text destul de convingator cu privire la -PIERDERE- sa vedem cum stau lucrurile din Cuvint nu ce developeaza unul sau altul.1 Petru 1-4,si la o mostenire nestricacioasa si neintinata, si care nu se poate vesteji, pastrata in ceruri pentru voi.
Inchei cu aceste cuvinte: Ce sa piarda copilul lui Dumnezeu ,atit timp cit ce ii apartine este pastrata de Tatal in ceruri?Uite unde duc aberatiile si ne cercetarea Cuvintului lui Dumnezeu. La principii puse pe masa in Adunare de unul sau altul.Nu va scriam daca nu primeam ce ati scris.Si pentruca v-am cunoscut personal mi-am permis sa va spun cite ceva din Cuvintul lui Dumnezu, spre reflectie.Este trst ca s-a ajuns aici. Dar primeaza interesele materiale. Si la Iuda a primat interesul de bani.Si unde la dus?


John Balarie

Los Angeles California

Niciun comentariu: