sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Harul lui Dumnezeu venit prin Domnul Hristos!
















Harul lui Dumnezeu!


Am postat pe blog ginduri din ep, lui Iacov cap, 1:14. cu cite-va zile in urma.Un frate mi-a scris ceva pe marginea acestui posting.Am gasit cu cale ca, este necesar sa aduc in detaliu mai pe larg ce inseamna ca cel nascut din nou sa “poata” cadea in pacatul(curviei) a adulterului.Si redau pe blog scrisoarea pe care i-am trimis-o dinsului cu ceva adaogat.


     Cred ca nu te superi daca mai scriu cite-va ginduri spre meditare,oricare ar fi ele daca sunt din Cuvint ne fac bine.
     
Spui in rindurile pe care mi le-ai trimis ca, persoana ,oricare ar fi ea ,daca a cazut in pacatul curviei, care pacat este impotriva trupului lui Hristos, “nu poate fi exclusa din har”.Vreau sa spun ca,”harul nu este o caruta din care te dai jos din mers si te urci cind vrei inapoi”Apoi nu vad in Cuvint ca harul ar sta la discretia cuiva.Sa-l astepte sa se urce iarasi de unde s-a dat jos. Despre har citim in Cuvint:Evrei 4:16. Să ne apropiem dar cu deplină încredere de scaunul harului, ca să căpătăm îndurare şi să găsim har, pentruca să fim ajutaţi la vreme de nevoie.


     Să ne apropiem Cu alte cuvinte harul, nu vine peste mine si ramine acolo unde se gaseste la Dumnezeu. Ortodocsiii, sustin acest lucru, dar care nu are suport biblic.Daca ma voi apropia  de tronul harului ,harul ma v-a tine departe de ispite si incercari(caderi).Stind deoparte de har si apropiindu-ma de pacat voi fi vulnerabil, curind voi fi victima pacatului.Scriptura ne arata ca, pacatul aduce moartea despartirea De Dumnezeu.Nu incerc eu sa fiu mai categoric cu nimeni.Ap, Pavel spune categoeic cum vedea el acest pacat in trup.Ma port aspru cu trupul meu...Pavel stia ca este madular in trupul Domnului Hristos si fiind constient lua toate masurile ca sa dea dovada ca e copil al lui Dumnezeu.


     cu deplină încredere Uite, cum trebuie sa vin la Tronul harului. Fiind convins ca Dumnezeu ma ajuta sa biruiesc tentatia care a veni peste mine.Daca ma duc indoielnic,trebuie sa stiu bine ca nu voi primi ajutorul necesar.Acest har al lui Dumnezeu nu-l gasim nicaieri decit la Tronul lui Dumnezeu.As mai spune ca, In momentul cind ispita ma ataca eu sunt la Scaunul s-au tronul hrului.Potrivit indemnului pe care il avem in Cuvintul lui Dumnezeu.Aceasta afirmatie nu este pur teorie ci este viata traita. de scaunul harului,Ca copii ai lui Dumnezeu suntem legati de legamintul singelui Domnului Hristos si nu-l voi murdari.


    Dece sa ma duc la scaunul harului? dece sa apelez? ca să căpătăm îndurare.Fara indurarea lui Dumnezeu nu vom capata ajutotul necesar.El is revarsa indurare peste o inima sicera care il cauta si vrea sa il cinsteasca cu tot dinadinsul.Pentruca acum este Tatal lui.Ma refer la cei nascuti din nou.Scriptura ne arata ca, unde pacatul s-a inmultit si harul s-a inmultit.Dece?Tocmai ca copilul lui Dumnezeu sa nu cada victima,aceste-i inmultiri a pacatului,a faradelegi.Dumnezeu este plin de indurare fata de copiii Lui.şi să găsim har,Asa cum am spus este singurul loc unde putem gasi acest izvor de har.Indefinitiv, pentru ce avem nevoie de acest har dela Dumnezeu?pentruca să fim ajutaţi Inteleg ca nu-mi sta mie in puterile mele sa ma opun ispitei, tentatiei, far a apela la Dumnezeu Tatal meu, sa-mi dea acest har.Singurul ajutor de care am nevoie si pe care il primesc fara niciun dubiu este dela Tatal meu.


Dar cind sa fiu ajutat? la vreme de nevoie.Unii dintre noi putem spune,”ma duc cind am nevoie” Dar cind avem noi ca copii ai Lui nevoie? Vrasmasul sufletelor noastre da tircoale ca un leu.Avem nevoie de dimineata pina seara in continu.


Acum comentez putin pe margine celor spuse.Daca Dumnezeu a facut acesata lucrare divina a nasteri din nou in mine,ma voi ocupa sa hranesc firea noua din Dumnezeu. Nu-mi place sa vorbesc de mine. Dar nu este barbat caruia satan sa nu-i intinda curse. Ma refer la acest pacat al curviei.Au americanii o vorba,(do not play the game with sin or with God) Nu te juca cu pacatul s-au cu Dumnezeu.Am ferma convigere ca, un copil al lui Dumnezeu fuge de acest pacat .Psalmul 105:4. Alergaţi la Domnul şi la sprijinul Lui,căutaţi necurmat Faţa Lui!.


Mi-ai adus inainte ca, au fost in Biblie oameni care au pacatuit si nu au fost lipsiti de har. Sa nu scapam din vedere ca,Harul si Adevarul a venit prin Domnul Hristos.Ioan 1:17. In niciun timp si nimanui, Dumnezeu nu le-a dat acest privilegiu al nasteri din nou.Aceasta a venit, a fost posibil, prin Domnul Hristos. Relatia unui nascut din nou este relatia unui copil cu Tatal lui.Nici Duhul in cei din vechime nu locuia in ei ca sa fie templul Duhului sfint. Duhul venea peste ei doar cit avea Dumneezu nevoie ca Prorocul sa spuna ceia ce Dumnezeu avea de spus.Apoi, daca e vorba de curvarul din Corint,trebuie sa stim ca,in adunarea corporala, de stringere la olalta, in Corint si in oricare adunare,nu erau  numai nascuti din nou.Pavel le spune sa il primeasca in adunare, nu spune nimic ca ar fi si acesta un madular al Domnului Hristos.Nu oamenii te aseaza in trupul Domnului Hristos ci insusi Dumnezeu prin nasterea din nou pe care o produce in viata unui suflet.


Oricum, asa cum am spus pe Skype fiecare este liber sa creada ce vrea. Dar atentie, credinta care este data ca dar de Dumnezeu, daca cineva o are, genereaza o viata noua in cel nascut din nou.Aceasta viata noua, aduce cu ea dorinte noi, comportament nou,preocupari noi. Acesata credinta, te tine departe de acest pacat impotriva trupului Domnului Hristos, ca si de o viata traita in neorinduiala.Trupul  este templul Duhului sfint.Aceasta este convingerea mea bazata pe Cuvintul lui Dumnezeu.Vedem aceasta schimbare in viata noastra? Atunci avem un indiciu vizibil ca ii apatinem Domnului Hristos.Inaintea lui Dumnezeu nu conteaza decind am pasit pragul unei adunari, biserici,La El conteaza momentul transformari vieti noastre de catre El.Adica, decind El ne-a nascut din nou, punind in noi o noua structura sufleteasca.Un prileji pentru noi toti sa ne testam sa vedem unde ne gasim.


John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: