duminică, 30 noiembrie 2014

Iov 15: 15. Dacă n-are încredere Dumnezeu nici în sfinţii Săi,........

















Iov 15: 15. Dacă n-are încredere Dumnezeu nici în sfinţii Săi,dacă nici cerurile nu sînt curate înaintea Lui,


     Inteleg ca noi toti care suntem copii ai lui Dumnezeu ,iubim Cuvintul lui, ca find vrednic de crezare. Apoi nu e umbra de indoiala ca tot ce cuprinde acest Cuvint este sfint si nu suporta amendament facut de om.Am spus intrun posting anterior ca am sa vin cu mai multe dovezi pe marginea gindului pe care l-am postat. Anume am spus ca in cer nu este liniste. Dece am spus asa? Pentruca gasim in Scriptura destule referinte care nu conduc la o astfel de concluzie, de intelegere.Vor fi si unii carora nu le place sa auda ceia ce Cuvintul ne infatiseaza.Iata-l pe Iov care a trait in vechiul testament si care Scriptura ne spune despre el ca,insusi Dumnezeu i-a spus lui satan ca, nu e nimenea ca Iov.


     Iata ce citim,Iov1:8. ...Nu mai e nimeni ca el pe pământ,......si Iov 2:3.Nu mai este nimeni ca el pe pământ,....Intelegem ce relatie avea Dumnezeu cu Iov.Dar iata ce spune acest om neprihanit de Dumnezeu,Dacă n-are încredere Dumnezeu nici în sfinţii Săi,”Avem o remarca pe care Iov o face.Apoi, el spune ca pentru Dumnezeu,dacă nici cerurile nu sînt curate înaintea Lui,Nu stiu cum ar putea cineva sa comenteze pe marginea celor cuprinse in Cuvint oricit de teolog ar putea sa spuna ca este.Sa nu ne facem mai inteligenti s-au mai plini de cunostinta decit Iov?Cred ca nu ar fi intelept din partea noastra sa avem o asa mare parere despre noi insine. Le luam asa cum au fost cuprinse in Cuvintul lui Dumnezeu.Apoi, pentru o intelegere mai profunda trebuie armonizat ceia ce citim cu privire la un subiect s-au altul.Facind asa, ne v-a prinde bine.
Matei 28:18. Isus S-a apropiat de ei, a vorbit cu ei, şi le-a zis: „Toată puterea Mi-a fost dată în cer şi pe pămînt.
Acum avem un alt loc din noul testament prin chiar cuvintele Domnului Hristos,Asa cum am mai spus, intelegem ca, Geneza 6:11.,Pămîntul era stricat înaintea lui Dumnezeu, pămîntul era plin de sîlnicie.Iata as zice motivul de ce Dumnezeu i-a dat putere peste pamant Domnului Isus. Sa tina echilibru as zice.Dar dece si în cer? Nu avem o alta alternativa decit sa intelegem ca nici in cer nu stau lucrurile asa cum ne-am astepta noi.Apoi, ap, Pavel insuflat de Duhul lui Dumnezeu spune aceste cuvinte in Efeseni 6:12. Căci noi n-avem de luptat împotriva cărnii şi sîngelui, ci împotriva căpeteniilor, împotriva domniilor, împotriva stăpînitorilor întunerecului acestui veac, împotriva duhurilor răutăţii cari sînt în locurile cereşti.Inteleg ca aceste duhuri sunt in cer, si care sunt subordonate lui satan care are acces inaintea lui Dumnezeu.Ce face satan in cer? Citim aici in Apocalipsa pentrucă pîrîşul fraţilor noştri, care zi şi noaptea îi pîra înaintea Dumnezeului nostru, a fost aruncat jos.


Iata deci, ca a fost necesar ca Domnului Hristos sa aiba putere si in cer nu numai pe pamint.2 Petru 3 :13. Dar noi, după făgăduinţa Lui, aşteptăm ceruri noi şi un pămînt nou, în care va locui neprihănirea.Petru vine si face o referire cu privire la o noua creiatia pe care Dumnezeu o v-a face dupa disparitia acesteia care este veche si asa cum am vazut este plina de silnicia pacatului, degradata.M-am intrebat dece v-a face Dumnezeu si un cer nou.Raspunsul il gasim in versetele de mai sus.Unde intelegem din ce citim ca ,nici cereul nu este curat inaintea Lui. Eu am spus ca nu e liniste.Ap, Petru arata cine v-a locui in acest cer si pamint nou.în care va locui neprihănirea.Iarasi zic,” daca in cer lucrurile ar merge dupa cum gindim cei mai multi dintre noi”,nu am mai fi citit ca in noua creiatie nu v-a mai fi pacat ci va locui neprihănirea.Si Isaia aduce inainte ceruri noi si un pamant nou.


      Isaia 51:16. …..ca să întind ceruri noi şi să întemeiez un pămînt nou, şi să zic Sionului: «Tu eşti poporul Meu!»Apare acum un nou popor care a fost cistigat de Domnul Isus la Cruce la Golgota.Cit despre Sion, am arata cu o alta ocazie cine sunt cei de pe muntele Sionului impreuna cu Mieleul din cartea Apocalipsei 14:1.Sunt cei rascumparati care vor ave trupuri noi de slava ca ale Domnului Isus. Cind citim de Miel, trebuie sa stim ca de El, au parte doar cei care au fost rascumparati.Acesti rascumparati, vor locui pe un pamant nou, ca Mireasa a Mielului.Prorocul Hoseia aduce inainte un popor care nu a fost al lui Dumnezeu. Dar care acum Dumnezeu il cheama poporul Meu.Din nou Isaia aduce in atentie ,Isaia 65:17. „Căci iată, Eu fac ceruri noi şi un pămînt nou; aşa că nimeni nu-şi va mai aduce aminte de lucrurile trecute, şi nimănui nu-i vor mai veni în minte.Dece?Pentruca cei rascumparati nu vor mai avea aceasta minte in noul trup de slava pe care il vor primi.Apoi, este demn de retinut ca,”intreaga atentie ne v-a fi indreptata catre Mire”


     In acest verset din Isaia vedem mult mai explicit ce are sa faca Dumneezu.Eu fac ceruri noi şi un pămînt nou;Iata ca structura celor rascumparati v-a fi schimbata totalmente. nimeni nu-şi va mai aduce aminte de lucrurile trecute.Cu alte cuvinte, vrea sa spuna ca,”in aceasta structura pe care o numesc de slava ca a Domnului Hristos, nu vor mai fi nimic din ce se gasea in structura vechecarnala.
nu-i vor mai veni în minte. Ce sa le mai vina in minte?Negresit lucrurile din trecut, din firea veche. Dece? pentruca nu mai suntem in ea. Asa cum am spus avem o noua structura ca a Domnului Hritos.Despre acest subiect ca nu ne mai vine in urma am scris cu ceva timp in urma. Pe marginea unei discutii pe care am avut-o cu un frate. A fost destul de interesanta. Fratele era plin de emotii asteptind sa se intilneasca cu altii care au plecat inainte. Psalmul 113:6.6. El îşi pleacă privirile să vadă ce se face în ceruri şi pe pămînt.Am mai dat si acest verset pe care l-am adus mai inainte intrun posting anterior.Si aici vedem ca Dumnezeu se uita, adica, tine supt privirea Lui nu numai pamintul dar si Cerul.As zice intrun termen mai modern ca,”le monitorizeaza pe amindoua”. Apocalipsa 12:7 În cer a avut loc un război. Mihail şi îngerii lui s-au războit cu balaurul. Balaurul şi îngerii lui s-au războit şi ei, 8 dar nu au putut învinge şi locul lor nu li s-a mai găsit în cer.Cit de explicit ne este aratat in aceste versete din Apocalipsa.


     Iata ca si in cartea Apocalipsei, la sfirsitul tuturor lucrurilor, vedem ca in Cer satan are acces inaintea lui Dumnezeu.Intelegem ca pina la acel eveniment descris in acest verset, satan cu ingerii lui, cu duhurile rautati din Efeseni 6:12.sunt acolo.Acesta este un subiect greu de inteles de cei mai multi dintre noi,si asta din pricina ca nu ne delectam in acest Cuvint minunat al lui Dumnezeu.Scriptura o mai numeste si hrana tare. Si ca orce hrana tare este greu de mestecat si de digerat. Ma refer la modul spiritual.Pentru Fratii si Surorile mele asa cum am mai spus, care iubesc Cuvintul si fac din el desfatrea inimi lor, nu e nimic greu de inteles.Cite-va ginduri pe care din nou doresc sa le impartasesc cu Fratii si Surorile mele de pretutindeni, spre crestera noastra in cunosterea planului lui Dumnezeu cu privire la o noua creiatie si dece nu si a viitorului nostru care suntem ai Rascumparati.Domnul sa ne dea harul sa fim interesati sa vedem ce mai vrea Tatal nostru sa ne descopere din Cuvintul Lui.Am incredintarea ca vor fi si Fratii care pot avea mult mai multe ginduri cu privire la acest subiect.


John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: