joi, 10 decembrie 2015

Isaia 46:4. pînă la bătrîneţa voastră Eu voi fi Acelaş, .....................

f43bd-picture1bibliacutrandafir










Isaia 46:4. pînă la bătrîneţa voastră Eu voi fi Acelaş, pînă la cărunteţele voastre vă voi sprijini. V-am purtat, şi tot vreau să vă mai port, să vă sprijinesc şi să vă mîntuiesc.


      Nu-mi place sa vorbesc de mine.Dar nu pot sa trec cu vederea credinciosia lui Dumnezeu Tatal meu. Credinciosie pe care am expiermentat-o in toti acesti ani decand El s-a indurat de mine.Azi am implinit 50 de ani de casatorie. Acesta este motivul de scriu aceste cateva randuri.Ani in care necurmat am fost impreuna cu Sotia supt supravegierea atenta a lui Dumnezeu Tatal nostru.pînă la bătrîneţa voastră Eu voi fi Acelaş, Nu am inteles nici-o data mai bine ca acum la acesti ani aceasta promisiune pe care Dumnezeu ne-a facut-o. Nu numai noua ci tuturor rascumparatilor Lui.Dumnezeu nu este un fiu al omului care sa se schimbe.El ce a promis va si implini, va duce la bun sfarsit.


      Sunt multi frati si surori carora Dumnezeu le-a dat aceasta garantie de netagaduit ca va fi cu ei.Nu stiu viata unora sau a altoara. Dar este suficient sa ma bucur impreuna cu Sotia de acesti ani care au fost in atentia Lui.Am ajuns la o varsta cand perii albi fac dovada ca suntem la batranete cum spune versetul.Si daca El a fost cu noi, pana acum iata ce spune Dumnezeu;Eu voi fi Acelaş,Cu alte cuvinte nu se va schimba.Vom fi incontinuare in atentia lui Dumnezeu pana ne va chema la El.Odata ajunsi in Casa Tatalui va fi odihna deplina.Viata te oboseste cand esti un copil al Lui.Da, te oboseste pentruca cel rascumparat este intr-o continua lupta cu vrasmasii din interiorul lui care il ataca continu.Ne mai punandu-i la socoteala pe cei de afara.Nu esti obosit, inseamna ca nu te lupti si cazi prada lor.


      Te relaxezi in aceasta lume? nu te lupti, nu esti in garda?. Ne fiind in garda, esti expus de a fi atacat in orce moment. Iata ca, parul incepe sa incarunteasca si Dumnezeu nu scapa din vedere sa aduca acest par incaruntit in atenta celor rascumparati ai Lui. Cuvantul are ceva frumos de spus despre acest par incaruntit sau peri albi.Proverbe 16:31. Perii albi sînt o cunună de cinste, Asa sa fie?Negresit, dar nu atunci cand nu traiesti o viata placuta lui Dumnezeu. Este vorba de perii  albi ai celui rascumparat care a facut dovada unei vieti traite in ascultare de Dumnezeu.Pentru acestia Dumnezeu aduce garantia ca;Eu voi fi Acelaş,Pentru cei tineri au timp sa puna acest verset la inima. Si cand vor ajunge sa aiba perii albi vor realiza ca Dumnezeu a fost cu ei pana la caruntetele lor.


      Iata ce face Dumnezeu pentru cei rascumparati ai Lui;vă voi sprijini.Fara sprijinul Lui nu vom putea incheia alergarea in slava. Avem in acest verset dovada ca, nu putem ajunge la caruntete intr-o relatie de partasie cu Dumnezeul nostru, fara ca sa fim sprijiniti de Dumnezeu Tatal nostru.Daca cineva considera ca a ajuns la batranete prin propile lui puteri nu stie ce inseamna lupta vieti.Si ca, in orcare lupta ai nevoie de un sprijin, de un aliat. Cel rascumparat are de partea lui pe insusi Dumnezeu.V-am purtat, Da,Dumnezeu, nu ne-a nascut si apoi sa ne abandoneze cand situatiile vieti au devenit extrem de grele de complicate.A fost alaturi de cei rascumparati ai Lui. Asa l-am cunoscut pe Dumnezeul meu. El nu s-a saturat sa ne poarte. Nu numai pe noi ci pe toti ai Lui pe care i-a nascut din nou.Aceste cuvinte,V-am purtat, cara, poarta, cu ele o dovada de netagaduit.


      Dar Cuvantul ne aduce mai departe in atentie o asigurare pe care Dumnezeu o da pentru cei ai Lui.Daca face dovada ca am fost purtati de El,fara ca sa oboseasca, iata ca continua sa poarte pe cei rascumparati pana la sfarsitul vieti lor pe pamant.şi tot vreau să vă mai port,Nu, nu este dubiu ca, Dumnezeu Tatal nostru ne va mai purta in continuare.Prin dovada pe care ne-a data-o pe parcursul acestor ani petrecuti  supt atentia Lui necontenita.Cu toate slabiciunile pe care un copil al Lui le poate intampina in toti acesti ani de egzistenta pamanteasca,de traire in trup,ramane sa dam slava lui Dumnezeu ca, tot vreau să vă mai port,Ce inseamna asta? Ca ne iubeste si ca este preocupat de noi.Asa ca, avem o garantie in aceste cuvinte ale unui Tata care ia grija de copiii Lui.


      Dece se angajaza Dumnezeu sa ne mai poarte incontinuare, in ciuda slabiciunilor pe care le-a vazut in viata noastra?Are un motiv pe care nu-l poti vedea decat la un Parinte care is iubeste copiii.să vă sprijinesc şi să vă mîntuiesc.Iata motivatia lui Dumnezeu Tatal nostru.Motivatie care izvoraste din dragoste.să vă sprijinesc Dumnezeu stie din ce suntem facuti si ca viata in mijlocul acestei lumi nu este usoara.Si ca sa biruim avem nevoie de sprijinul Lui necontenit.Dece sa ne sprijineasca?Pentru a iesi biruitori si a sfarsi alergarea cu bine, in Slava.Finalul acestei vieti este cuprins in aceste cuvinte dela urma;şi să vă mîntuiesc Inteleg ca este vorba de mantuirea care a fost inceputa in cel rascumparat si care va fi implinita la plecarea de pe acest pamant. Mai precis la schimbarea in trupuri de slava ca a Domnului Hristos.


      Mantuirea este vazuta de Ap, Petru ca si o mostenire care este pastrata la Tatal in ceruri.Pentruca acolo este destinul celui rascumparat.1 Petru 1;4. şi la o moştenire nestricăcioasă, şi neîntinată, şi care nu se poate veşteji, păstrată în ceruri pentru voi.Nu am avut invedere sa spun aceste cuvinte. Dar un imbold mi-a venit ca drept de multumire fata de Dumnezeul nostru. Ca aceste cuvinte pot sa fie pentru  Fratii si Surorile noastre care poate trec prin situatii de cumpana sufleteasca, sa le fie de sprijin ca, avem un Dumnezeu care nu se dezice de ce a nascut. Si ca El este cu privirea continua pana vom ajunge acasa in slava.Insusi Mantuitorul nostru ne-a dat aceasta garantie ca va fi cu noi..Matei 28:20.Dumnezeu sa ne dea harul sa punem la inima aceste promisiuni ale lui Dumnezeu fara nici-o umbra de indoiala.


John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: