vineri, 1 ianuarie 2016

Psalmul 138:3. În ziua cînd Te-am chemat, m-ai ascultat,...........

f43bd-picture1bibliacutrandafir









Psalmul 138:3. În ziua cînd Te-am chemat, m-ai ascultat,m-ai îmbărbătat şi mi-ai întărit sufletul.


      Acest verset mi la dat fata me cea mai mare in dimineata asta,fiind inceput de an. A avut un motiv de mi-la dat impreuna cu o atentie. Astazi incepem un nou an prin Harul lui Dumnezeu. Ce va fi in acest an? nu stim. Dar ce stim ca ,copii ai Lui Dumnezeu ca suntem supt privirea Lui atenta. În ziua cînd Te-am chemat, In general si noi ca si Psalmistul il chemam, apelam la sprijinul Lui Dumnezeu cand suntem in situatii critice. Si nu e rau, ci din potriva chiar suntem incurajati sa apelem cu deplina incredere,doar este Tatal nostru.Evrei 4: 16. Să ne apropiem dar cu deplină încredere de scaunul harului, ca să căpătăm îndurare şi să găsim har, pentruca să fim ajutaţi la vreme de nevoie.Cu alta ocazie am spus ceva mai mult din acest verset.O fi fost o zi in viata Psalmistului mai grea.Unde sa te duci, cui sa iti versi inima in durerea care te apasa?


      Mi-a venit in minte acum cate-va randuri dintr-o cantare.Unde sa ma duc // unde sa ma duc // cui sa-i spun durerea care ma apasa // de n-ai fi Isuse Doamne Tu.Iata-l pe Palmist ca s-a dus inaintea lui Dumnezeu. Unde alergam noi cand suntem in situatii grele?Intelegem ca nu este nimeni care sa ne poata veni in ajutor.In general, noi apelam la oameni, sau uneori spunem;“lasa ca voi rezolva eu“. Cat de mult pagubim ca nu alergam direct la Dumnezeul nostru.m-ai ascultat, Psalmistul a alergat; Psalmul 105:4.Dar iata ce spune el plin de incredere ca ,a fost ascultat.Cand mergem inaintea lui Dumnezeu cu o inima plina de indoiala, atunci nu facem altceva decat sa ne dezamagim singuri sau sa ne ranim sufleteste.Sau ne facand altceva decat sa ne micsoram  credinta.Ce liniste launtrica va fi venit in inima Psalmistului vazand ca Dumnezeu la care a apelat l-a ascultat.


      Nu numai ca l-a ascultat,m-ai îmbărbătat  l-a si imbarbatat.Cand vi la un om orcat de puternic,influentabil ar fi el si bine intentionat sa te ajute,va fi depasit. Sunt unii crestini care atunci cand se confrunta cu situatii mai grele in viata, apeleaza la “Consilieri “Zic ei de familie.Ce va face omul orcare va fi el? Te va asculta, dar va ridica din umeri ca semn de neputinta.Dumnezeu nu a fcut asa la cererea pe care ia adus-o inainte Psalmistului.L-a ascultat, si la si Imbarbatat. Cu alte cuvinte i-a si venit in ajutor.Continua Psalmistul sa spuna cum a fost ajutat.şi mi-ai întărit sufletul.Inteleg ca era intr-o stare deprimata in interiorul lui. Si noi ca copii  ai lui Dumnezeu, cadem uneori in aceasta stare de deprimare. O numeam cu alta ocazie; “depres spiritual”Traim ca si Psalmistul in acest trup care are slabiciunile lui. Si Dumnezeu care ne stie din ce suntem facuti ne vine in ajutor.
      
Ce nevoie avem si noi mai mult decat sufletul sa ne fie intarit in astfel de situatii prin care trecem?.Am expiermentat personal ceia ce citim in acest verset.Mi-a facut bine la vremea respectiva si acum cand Fata mea mi la adus in atentie mi-a produs aceiasi inviorare.Uitandu-ma peste anii am vazut cat de credincios este Dumnezeul nostru. Nu stim ce ne va oferi viata in anul in care am intrat. Dar chiar daca va fi nevoie sa plangem, sau sa ne bucuram unii dintre noi,stim ca,Mantuitorul a plans impreuna cu Marta si Maria la mormantul lui lazar.Ioan 11; 35. Isus plîngea. Nu a fost indiferent de durerea prin care treceau surorile.Si Ap, Pavel avea aceleasi simtaminte impreuna cu fratii si surorile care treceau prin stari felurite sufletesti.Romani 12:15. Bucuraţi-vă cu cei ce se bucură; plîngeţi cu ceice plîng.Inchei ca mi-am propus sa scriu ceva mai  scurt in anul acesta sa nu mai obosesc prea mult pe Fratii si Surorile mele care aceseaza blogul.

John Balarie
Los Angeles California!


Niciun comentariu: