sâmbătă, 24 septembrie 2016

Ioan 18;36. „Împărăţia Mea nu este din lumea aceasta“.............


f43bd-picture1bibliacutrandafir

Ioan 18;36. „Împărăţia Mea nu este din lumea aceasta“, a răspuns Isus. „Dacă ar fi Împărăţia Mea din lumea aceasta, slujitorii Mei s-ar fi luptat ca să nu fiu dat în mînile Iudeilor; dar acum, Împărăţia Mea nu este de aici.“


         Am avut ceva discutii cu un frate care Iubeste Cuvantul lui Dumnezeu.Dar in privinta Imparatiei Domnului Isus pe acest pamant este confuz..Fratele este sincer si crede tot ce aude pe la Adunarea la care participa.L-am Intrebat daca a ajuns singur la aceasta concluzie pe care o sustine, prin cercetarea Cuvantului sau, a Imprumutat-o dela altii.Ca adica, Domnul Isus, va veni pe acest pamant sa Imparateasca.Nu mi-a dat niciun raspuns.Daca ar fi ajuns dansul la aceasta concluzie, ar fi putut sa-mi spuna Imediat;Da frate, am cercetat eu si asa Inteleg.Nu am dorit sa adancesc discutia, dar i-am adus Inainte acest verset de mai sus. „Împărăţia Mea nu este din lumea aceasta“Acestea sunt cuvintele Domnului Hristos, cand era interogat de Pilat.Pana si Ucenicii erau interesati de acest pamant si cand va veni Imparatia lui Dumnezeu.Cu atat mai mult cei care nu umblau cu Domnul Isus.


         Dece va fi spus Domnul Isus cand a venit vorba de Imparatia Lui ca;nu este din lumea aceasta?Cei mai multi ca si fratele respectiv is trasmit fiecare unul dela altul invatatura pe care o asimileaza fara sa cerceteze personal Cuvantul.Este destul de simplu si nu mai e nevoie sa Interpetam cuvintele Mantuitorului.Spuneam intrun posting ce la determinat pe Domnul Isus sa vina pe pamant.Avea o singura misiune as numi-o sa mantuiasca ce Tatal ia dat. Apoi, El va pleca la Tatal Sau.Poate unii vor spune ca ,va fi Imparat atunci cand va veni a doua oara sa Imparteasca la Ierusalim.Domnul Isus nu a spus nici-o data ca va mai veni pe acest pamant plin de silnicia pacatului.El are acum un alt trup de slava care nu se mai Incadreaza cu ce a fost prima data cand a venit pe pamant.Spuneam cu alta ocazie unde va veni Domnul Isus ca sa Intalnesca pe cei rascumparati ai Lui.


         Iata ce spune Domnul Isus;Citim In,Matei 24;30-31 si 26;64.Si daca citim cu atentie vom vedea unde se vor Intalni cei rascumparati cu Mantuitorul lor.Citim In,1 Tesaloniceni 4;17. Apoi, noi cei vii, cari vom fi rămas, vom fi răpiţi toţi împreună cu ei, în nori, ca să întîmpinăm pe Domnul în văzduh; şi astfel vom fi totdeauna cu Domnul.Niciun Apostol nu aduce Inainte acest eveniment ca ar fi pe pamant. Continua Domnul Isus sa-i spuna lui Pilat ce ar fi facut slujitori Lui. Si Inteleg ca ar fi vorba de slujitorii pe care Tatl i-ar pune la dispozitie din legiunile de Ingeri.„Dacă ar fi Împărăţia Mea din lumea aceasta, slujitorii Mei s-ar fi luptat ca să nu fiu dat în mînile Iudeilor; Cu alte cuvinte, fiind din lumea aceasta, cand ma voi Intoarce voi veni aici.Daca ar fi sa luam in consideratie ca acesti slujitori ar fi ucenicii, atunci am realiza ca ei erau neputinciosi si nu dispuneau decat de o sabie a lui Petru.


          Domnul Isus ii numea pe ucenici Lui Fratii Mei.Nu mai dau locul ca se cunoaste cand a spus femeilor sa se duca sa spune;Fratilor Mei ca il vor Intalni in Galileia. dar acum,Ce vrea sa spuna Domnul Isus cu aceste cuvinte? Nu cred ca am sa gresesc daca spun ca Mantuitorul deja se vedea la Tatal Lui.Aceste cuvinte arata ca acum lucrurile pentru care am venit sunt pe sfarsite. dar acum,din aceasta lume voi pleca la Tatal Meu.Ar fi putut sa-i spuna Mantuitorul lui Pilat ca va fi o Impatatie a lui dar nu acum si nici pe acest pamant. Va fi un pamant nou unde va locui neprihanirea. Dar chiar daca ar fi Incercat Domnul Isus sa-i spuna lui Pilat aceste cuvinte, nu putea sa Inteleaga saracul de el.Nu era unul care sa fie luminat de Dumnezeu.


         Cum sunt si azi cei mai multi care merg in compania celor rascumparati dar care nu Inteleg mai nimic din planul de mantuire al lui Dumnezeu.Aduce Domnul Isus aceasta precizare la care bine ar fi daca am lua seama. Si mai ales cei care spun ca vestesc Cuvantul.Împărăţia Mea nu este de aici.“Pilat daca era destul de Inteligent ar fi trebuit sa-l Intrebe;Dar de unde este Imparatia Ta daca totusi spui ca esti Imparat? Si Domnul Isus sunt Incredintat ca daca avea deslegare dela Tatal Lui sa-i spuna lui Pilat o facea.Cei ce sunt ai Domnului Hristos si care citesc Cuvantul cu atentie si interes stiu sa dea un raspuns la aceasta Intrebare pe care Pilat ar fi putut sa i-o puna Domnului Isus.Spuneam cu alta ocazie ca, va fi o noua creitie pe care Dumnezeu o va face unde pacatul nu is va mai avea lucul.Dece? Pentruca cei ce vor popula acest pamant nou,vor fi in trupuri de slava care atesta neprihanirea lor de a fi locuitori ai noului pamant.


         Este destul de Interesanta discutia Mantuitorului cu Pilat. Dar acest Pilat s-a  vazut net inferior Domnului Hristos si deaceia nu a Indraznit sa mai continue mai departe. Am sesizat in atitudinea lui Pilat o parere de rau ca nu a putut sa biruie pe preoti si pe Iudeii care strigau de zor la moarte cu El.Ca oricare altul, Pilat si-a protejat pozitia pe care o avea.Cu alte cuvinte, a facut un compromis in el Insusi. Sunt oamenii diferiti azi decat Pilat? Indraznesc sa spun din ceia ce cunosc si am vazut ca nu.Prin adunari sunt dintre acestia care detin sa le numesc ¨functii¨ care fac compromis dela ceia ce Cuvantul Invata.Aceste compromisuri facute de acestia, lezeaza autoritatea evangeliei.Pe dealta parte, sunt ferm convins ca, cei rascumparati se tin departe de astfel de caractere.


         Ei au ca exemplu pe Domnul Hristos care viata i-a fost fara compromis Orcare am fi noi,si orce ne-am crede ca suntem, daca facem compromis in viata aceasta de partasie cu Domnul Hristos,facem dovada ca nu-L Iubim.Poate pentru unii compromisul nu prea Inseamna mai nimic. Au fost unii care spuneam cu alta ocazie ca au facut compromis sustinand ca au avut eclipsa in viata lor.Gasim fel de fel de scuze in circumstantele vieti traite in compromis.Domnul Hristos ne-a lasat si un exemplu de Integritate pe care a aratat-o in scurta lui viata aici pe pamant. Si Iata-L ca nici Inaintea lui Pilat nu a dat Inapoi in a face un compromis.Dumnezeu sa ne dea mai multa lumina in privinta aceasta. Sa tratam legatura de partasie cu Mantuitorul nostriu ca ceva sfant. Cu alte cuvinte, fara sa o patam intrun fel aceasta partasie . Pentru Domnul Isus este scumpa partasia cu cei pe care i-a rascumparat. Tot asa trebuie si noi sa o tratam cu multa seriozitate. Asta numai daca o avem.


John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: