sâmbătă, 13 mai 2017

Isaia 26; 3. Celui cu inima tare, Tu-i chezăşluieşti pacea; ..........



f43bd-picture1bibliacutrandafir

Isaia 26; 3. Celui cu inima tare, Tu-i chezăşluieşti pacea; da, pacea, căci se încrede în Tine.


         Am mers pe la un magazin, sa ma uit dupa niste pretzels (covrigei). Uneori mai simt nevoia sa rontai cate ceva. Si m-am gandit ca si Domnul Isus cand a trecut printrun lan de grau cu ucenicii Lui au luat cate-va spice si le-au frcat in palma apoi, au pus boabele In gura sa le rontaie. Boabele de grau stim toti ca sunt tari mai ales atunci cand spicul se apropie de coacere.Oricum, In acel magazin mi-a ramas privirea asupra unei pungi care avea popcorn (floricele de porumb) Ce am vazut scris pe acea punga,m-a facut sa ma gandesc ca, Dumnezeu are Copiii  Lui   care nu se rusineaza de Cuvantul Sau.Pe punga era scris acest verset din Isaia 26;3.Normal nu consum floricele. Asta o faceam cand eram copil.Dar am cumparat punga numai de dragul aceste-i company care nu ia fost rusine sa imprime  verset din Cuvantul lui Dumnezeu.Si nu au luat in consideratie ca se vor gasi si unii care Ii vor boicota produsul lor.Cu alte cuvinte, Isi va pierde clienti.Am remarcat aceasta dragoste pentru Cuvantul lui Dumnezeu.


         Dragoste care nu prea se gaseste oriunde printre cei ce se numesc crestini.Sau I-mi permit sa spun ca acestia faceau; O reclama pentru Cuvantul lui Dumnezeu, Intr-o lume care tot mai mult respinge aceasta scrisoare de dragoste a lui Dumnezeu trimisa catre fiinta umana.Cu alta ocazie am adus In atentie un Colonel din aviatia Statelor Unite,care avea Biblia deschisa pe biroul lui.Spuneam atunci ca nu i-a fost rusine de colegi si nici teama ca Isi va pierde slujba.Iata dragostea de Dumnezeu ce poate face. Uneori sa te Impinga pana la sacrificiu.Apostolii si copiii lui Dumnezeu dealungul istoriei au facut sacrificiu pentru ca Cuvantul sa fie vestit.Si acum sa trecem putin la noi personal sa vedem daca am fi gata sa suferim, sa pierdem de dragul Cuvantului. Ap, Pavel spune In; Filipeni 3; 8. Ba încă, şi acum privesc toate aceste lucruri ca o pierdere, faţă de preţul nespus de mare al cunoaşterii lui Hristos Isus, Domnul meu. Pentru El am perdut toate şi le socotesc ca un gunoi, ca să cîştig pe Hristos,
         Fiecare ne cunoastem personal cat pret punem pe dragostea lui Dumnezeu aratata fata de noi.Dragoste pe care o gasim In Cuvantul scris.Si acum, sa trecem si asupra acestui verset Din Cuvant care era scris pe acea punga.Iata cum citim versetul In Romana. Celui cu inima tare, Dar am sa pun cum citim si In Engleza; whose mind is stayed on thee: Tradus este asa; A carui minte care sta cu Tine.Sau, as spune si altfel.; A carui minte este preocupata cu Tine.Cu Cuvantul Tau.Fie Mintea sau Cum citim In Romana Inima,trebuie sa fie lucrate de Dumnezeu. Nu vom gasi o Inima tare sau o minte preocupata de Cuvantul lui Dumnezeu decat la cei nascuti din nou.Din nou, I-mi permit sa spun, potrivit cu Cuvantul lui Dumnezeu ca; Nu cei care se numesc ei crestini de adunare vor avea Inima tare sau, mintea angrenata In Cuvantul lui Dumnezeu.Ci numai Copiii Lui.
     
          Sau, mult mai bine I-mi plac aceste cuvinte din Engleza;A carui minte este preocupata cu Cuvantul lui Dumnezeu, va avea implicit si o Inima tare.Am spus cu alta ocazie ca,Mintea este cea care receptioneaza ceia ce Ochiul Ii trasmite. Apoi Inima primeste dela Minte.Cand ai o inima tare nu vei fi luat de valurile acestei lumi. Sigur, ma refer la o inima lucrata de Dumnezeu In sensul spiritual.Mai precis, nu vei cadea prada Ispitelor, pacatului.Iata ce citim mai departe ca aduce In atentie Isaia din partea lui Dumnezeu. Ca anume, numai celor care au o partasie cu Dumnezeu prin Domnul Isus, Dumnezeu le va chezăşluieşti pacea; Nu stiu daca generatiile mai tinere Inteleg ei toate cuvintele vechi In romana. Am sa pun si In engleza cum scrie; Thou wilt keep him in perfect peace,Tradus e asa;Tu Il vei tine Intr-o pace perfecta, deplina. Cu alte cuvinte, Prin orce circumstante viata l-ar trece el va ramanae In pace.


         Mi-a venit acum In minte, cuvintele Scumpului nostru Mantuitor care spun asa;Ioan 14;27. Vă las pacea, vă dau pacea Mea. Nu v-o dau cum o dă lumea. Să nu vi se tulbure inima, nici să nu se înspăimînte.Cata grija are Dumnezeul nostru de Copiii Lui. Le asigura tot ceia ce ei au nevoie sa duca o viata fara  compromis. O viata de biruinta.Cu alte cuvinte, sa cinsteasca numele Lui cel sfant.Si Cuvantul repeta aceasta liniste, pace. Adica, este o garantie pe care Dumnezeu o da Copiilor Lui. Cu alte cuvinte, sa nu aiba dubiu, Indoiala ca vor fi lasati prada sa cada victime deznadejdei sau Ingrijorarilor, sau, ispitelor de tot felul.Dece spune Domnul Isus ca, pacea Lui,nu este ca cea pe care lumea o poate da ? Iata cum citim In acelasi verset;. Nu v-o dau cum o dă lumea.


          Pacea pe care o primeste cel rascumparat este de natura divina si cara, poarta, cu ea o liniste deplina.Este bine sa ne cercetam si sa vedem unde ne aflam cu Increderea de care Prorocul Isaia vorbeste.căci se încrede în Tine.As Indrazni sa spun ca, Increderea In Dumnezeul nostru nu numai ca-I face cinste, dar ne califica pe noi cei rascumparati sa ne bucuram de aceasta ocrotire primita prin Pacea lui Dumnezeu.Si Ap, Pavel expiermenta aceasta pace primita dela Dumnezeu. Si Ii asigura si pe credinciosii din Filipi de ea.Ce va face aceasta pace a lui Dumnezeu In vietile celor rascumparati? Filipeni 4; 7. Şi pacea lui Dumnezeu, care întrece orice pricepere, vă va păzi inimile şi gîndurile în Hristos Isus. Ap, Pavel aduce In atentie si Inima cum citim In Romana dar si Mintea cu gandurile care trec prin ea cum citim In Engleza.


         Iata deci, ca numai cei care se Incred In Dumnezeu vor fi luati supt ocrotirea Lui.Ne miram dece printre noi care ne numim crestini sunt atatea cazuri care nu fac cinste Domnului Hristos? Raspunsul cel putin pentru mine este acesta; căci se încrede în Tine.As dori sa Inchei cu dorinta ca fiecare din Fratiii si Surorile mele care sunt sinceri si vor sa  faca un control personal, sa ajunga la Intelegerea ca; Nu poti avea o Inima tare, sau Mintea sa fie preocupata cu Cuvantul lui Dumnezeu atat timp cat nu-l pretuiesti.Iata motivatia care am avut-o sa scriu cate-va ganduri din acest verset din Isaia 26; 3. As mentiona ca; Dumnezeu In totdeauna a avut si are Rascumparati ai Lui care nu se rusineaza de numele scump al Domnului Hristos.Am facut acea introducere la Inceput pentru a scoate In evidenta Dragostea de Cuvantul lui Dumnezeu, a celor ceL iubesc.


John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: