joi, 26 octombrie 2017

Deutronom 33;3. Da, El iubeşte popoarele;.......

f43bd-picture1bibliacutrandafir

Deutronom 33;3. Da, El iubeşte popoarele;Toţi sfinţii sînt în mîna Ta.Ei au stătut la picioarele Tale,Au primit cuvintele Tale.


         Am trecut cu cititul la rand cum procedez de obicei si sunt In vechiul Testsment. Un amanunt; Seara citesc din Vechiul Testament si dimineata din Noul Testament fiecare la rand. De data aceasta m-ia atras atentia versetul de mai sus Deutronom 33;3. As dori sa vedem Impreuna ce vrea sa ne vorbeasca noua acest verset.Chiar daca este scris pentru Israel In vremurile de demult.Scriptura este de actualitate si azi ca si atunci.Am spus des ca; Dumnezeu, nu ne-a lasat In necunostinta de a Intelege ca Scriptura este Cuvantul lui Dumnezeu.Iata ce Ii spune Ap,Pavel tanarului Timotei 2 Timotei 3;16. Toată Scriptura este însuflată de Dumnezeu şi de folos ca să înveţe, să mustre, să îndrepte, să dea înţelepciune în neprihănire,17. pentruca omul lui Dumnezeu să fie desăvîrşit şi cu totul destoinic pentru orice lucrare bună.Sa fim atenti la mentiunea;Ca omul lui Dumnezu. Cu alte cuvinte nu orcine care se numeste crestin.


         O sa vedem ceva mai jos din versetul din Deutronom care sunt oamenii lui Dumnezeu.Iata cum citim In romana aceste cuvinte pe care le pun;. Da, El iubeşte popoarele; Inteleg ca Dumnezeu poate iubi popoarele. Dar, personal mai Inteleg ca atunci cand se adreseaza ca popoare am putea Intelege ;Natiunile sau Intreaga fiinta umana.Am dat ceva mai jos si In engleza cum spune; Personal mi se pare mai adegvat daca armonizam Cuvintul lui Dumnezeu.Yea, he loved the people; Aici citim de oameni nu de popoare sau cum am spus de natiuni. Oricum,versetul de mai sus din Deutronom face referire la modul literal la Israel nu si la alte popoare sau natiuni care Ii Inconjurau. Ce doresc sa spun este ca;Avem In Cuvant scris pe cine iubeste Dumnezeu. In versetul pe care am sa-l dau este Domnul Hristos care e Dumnnezeu binecuvantat In veci.


         Iata ce spune Domnul Isus;Ioan 13;1. Înainte de praznicul Paştelor, Isus, ca Cel care ştia că I-a sosit ceasul să plece din lumea aceasta la Tatăl şi fiindcă iubea pe ai Săi, cari erau în lume, i-a iubit pînă la capăt.Este neaparata nevoie sa Intelegem Iubirea lui Dumnezeu.Am sa aduc Inainte un caz care arata cata ignoranta poate avea unul care se crede crestin. Am mai spus si cu alta ocazie despre acest caz si sunt convins ca nu este un caz izolat.Un oarecare si-a lasat sotia cu copii si sa casatorit cu alta. Cand m-a sunat i-am reprosat aceasta atitudine a lui. Si el mi-a dat un raspuns care te lasa fara cuvinte. Iata ce mi-a spus el; Ca Dumnezeu este dragoste si In cazul lui.Las pe toti Fratii si Surorile care-mi cites blogul sa analizeze ei singuri “dragostea “ dumnezeului acestei persoane daca e dragostea Dumnezului adevarat..Asa cum am spus, cei ce sunt al Lui Dumnezeu sunt nascuti de El.Ioan 1 13;..........ci din Dumnezeu.


         Lumea, popoarele, zac In cel rau;Este o realitate de netagaduit. Ca vrem sau nu sa o acceptam este irelevant. Acesta este Cuvantul lui Dumnezeu care nu suporta amendament facut de om orcare ar fi el.1 Ioan 5;19. Ştim că sîntem din Dumnezeu  şi că toată lumea zace în cel rău.Si un alt loc ceva mai convingator reiese din cuvintele Domnului Isus;Ioan 14;30. Nu voi mai vorbi mult cu voi; căci vine stăpînitorul lumii acesteia. El n-are nimic în Mine; Din nou, ca place sau nu, asta e realitatea.Acum sa ne Indreptam Impreuna ce vom putea sa vedem In versetul de mai sus.Toţi sfinţii sînt în mîna Ta.Iata ca, Cuvantul aduce lumina In privinta dragostei lui Dumnezeu.Ce doresc sa scot In evidenta este ca;Toţi sfinţii sînt în mîna Ta.Cine sunt sfintii acestia pe care Dumnezeu Ii tine In mana Lui? Sunt cei nascuti din nou.Acest verset ar trebui sa dea de gandit celor care gandesc ca sfintii pot pierde nastrea din nou(mantuirea)


         Avem si In privinta aceasta un loc pe care Cuvantul Il aduce In atentia noastra prin cuvintele Domnului Hristos;Ioan 10;28. Eu le dau viaţa vecinică, în veac nu vor pieri, şi nimeni nu le va smulge din mîna Mea.29. Tatăl Meu, care Mi le-a dat, este mai mare decît toţi; şi nimeni nu le poate smulge din mîna Tatălui Meu.Am pus amandoua versetele pentru o Intelegere mai clara cine se gaseste In mana lui Dumnezeu. Iata deci, cine sunt tinuti de mana de Dumnezeu. Nu sunt popoarele, natiunile si I-mi permit sa spun ca; Nici toti oamenii.Bazat pe cuvintele Mantuitorului. Indraznesc sa trag din nou atentia celor care au sansa sa citeasca acest blog dar, care poate unii din ei au o Intelegere eronata despre planul lui Dumnezeu de mantuire si cum Il aplica si cui Il aplica.


         Si In privinta aceasta Cuvantul poate sa ne dea lumina necesara de a Intelege cui aplica Dumnezeu mantuirea Domnului Hristos.Ioan 6;44.Citim de sfinti. Cine sunt acestia?Toţi sfinţii sînt în mîna Ta.ce citim este la cazul afirmativ.Cei mai multi care se considera ca sunt crestin nu pot face o separare Intre a fi crestin si Copil al lui Dumnezeu. Pe cei nascuti din nou, Dumnezeu Ii numeste Copii ai Lu, care sunt sfinti.Ioan 1; 12. Dar tuturor celor ce L-au primit, adică celorce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu; As Indrazni sa spun asa;Au fost pusi In drept de Cel care i-a nascut ca Tata al lor.Cu alta  ocazie am spus ceva mai pe larg din acest verset din Ioan1;12,Iata dece acestia sunt In mana lui Dumnezeu ca Tatal lor.


         Cuvantul ne arata In continuare ca; Acestia nascuti din nou,sunt sfinti, Ei au stătut la picioarele Tale,Cand au stat ei? Atunci cand au primit dela Dumnezeu un duh de pocainta.Diferenta dintre cei din trecut si cei de azi care sunt Copii ai lui Dumnezeu este ca; Acestia stau In continu la picioarele Tatalui. Dece? Pentruca fac parte din familia cereasca a lui Dumneeu.Israeliti veneau Inaintea lui Dumnezeu oridecate ori aveau nevoie sa-i scape de dusmanii lor. Cei rascumparati stau la picioarele lui Dumnezeu ca acolo le e locul unde se simt In siguranta.  Iata din nou cum citim aceste cuvinte dela urma In romana; ,Au primit cuvintele Tale. Afirmatia facut de Cuvant cu privire la Israeliti este facuta la trecut prin acest verb;,Au primit.Am sa dau din engleza sa vedem cum citim aici;every one shall receive of thy words.Indraznesc sa spun ca;Verbul In engleza arata prezentul continu.pana vor ajunge In Casa tatalui.


         Acesti copii ai lui Dumnezeu,stau necurmat la picioarele Lui.Inaintea fetei Lui cum descrie Psalmistul, Psalmul 16;11. Îmi vei arăta cărarea vieţii; înaintea Feţei Tale sînt bucurii nespuse,şi desfătări vecinice în dreapta Ta.Fiind Inaintea fetei Lui,vei primi continu Cuvintele lui Dumnezeu.As face o precizare cu privire la ;A sta la picoarele lui Dumnezeu ca sa primim cuvintele Lui. Personal Inteleg ca; A sta In fata Cuvantului Sau cel sfant de unde le primim azi, In prezent si In viitorul asigurat pana vom ajunge In Casa Tatalui nostru.Suntem In mana Lui si ne da cuvintele Lui cele necesare de a ne Imbarbata In drumul acesta prin pustia acestei lumi dogoritoare.Din nou doresc sa Impartasesc cu Fratii si Surorile mele de pretutindeni care sunt sinceri,aceste ganduri.Si care iubesc Cuvantul lui Dumnezeu Intradevar.


John Balarie
Los Angeles California!



Niciun comentariu: