miercuri, 11 octombrie 2017

Ioan 14;2. În casa Tatălui Meu sînt multe locaşuri. ............




f43bd-picture1bibliacutrandafir


Ioan 14;2. În casa Tatălui Meu sînt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc.
         Am avut la Doctor o progamare , un (appointment) si ca Intotdeauna deschid un subiect din Cuvantul scump al lui Dumnezeu. Doctorul este crestin. De data aceasta dupa ce mi-a citit analiza la sange ,m-a Intrebat cum sunt In Cer locuintele, daca sunt la fel pentru toti care vor merge In Casa Tatalui. Si I-am spus ca fiecare rascumparat al Domnului Hristos au cate o locuinta dar ca toate vor fi la fel.A ramas putin pe ganduri si daca am vazut ca Intrun fel prin raspuns-ul meu dat nu a fost potrivit cu gandirea lui, I-am spus;Toti cei care au fost rascumparati sunt Copii ai lui Dumnezeu.Si pentru fiecare din ei nu s-a platit pret diferit ca s-a fie aceste locasuri diferite. Acelasi Sange rascumparator, curatitor a fost platit pentru fiecare In parte.Si i-am mai spus ca; Circula o Invatatura ca, unii au lucrat mai mult pentru Dumnezeu si altii mai putin sau chiar deloc. Apoi, am spus ca; Oamenilor chiar si cei credinciosi le place sa-si atribuie lor Insusi credit pentru ce au facut In lucrare.La sfarsit s-a uitat lung la mine si i-am mai adaogat;

         Ap, Pavel spune; Ce lucru am pecare sa nu-l fi primit. Si daca l-am primit dece sa ma laud ca si cum nu l-as fi primit.1 Corinteni 4;7. Căci cine te face deosebit? Ce lucru ai, pe care să nu-l fi primit? Şi dacă l-ai primit, de ce te lauzi ca şi cum nu l-ai fi primit?-Dupa aceia s-a Inseninat (limpezit) la fata si ne-am daspartit.Am facut aceasta relatare pentruca mi s-a parut demna de a fi adusa In atentie si Impartasita cu Fratii si Surorile mele depretutindeni. Dece? Pentruca am Intalnit si printre credinciosi care au o gandire ca  si a acestui Doctor. Apoi, fiecare dintre Fratiii si Surorile mele as dori sa caute In Intalnirile lor cu alte persoana motivatia de a le spune cate ceva de Domnul Isus. Personal, nu vreau sa ma Indepartez de ceia ce este scris In Cuvant.Fiecare din noi putem trage o concluzie dar sa fie acoperita aceasta concluzie cu ce este scris. Bine Inteles In armonie cu Intreg Cuvantul pe acest subiect.

         Ne armonizand Cuvantul, ajungem sa facem speculatie In gandirea noastra fireasca.Nu gasesc In Intreg Cuvantul ca locasurile vor fi diferite unul de altul.Sau un frate mi-a adus In atentie cuvintele Domnului Hristos,Din:Matei 8;11. Dar vă spun că vor veni mulţi dela răsărit şi dela apus, şi vor sta la masă cu Avraam, Isaac şi Iacov în Împărăţia cerurilor. Dar nu citim Incontinuare ca ar fi mentionat Domnul Hristos ca; Avraam, Isac si Iacov vor sta In capul mesi sau Intrun loc mai deosebit aparte, sau ca vor avea locuinte speciale.Sunt ferm convins ca daca asa ar fi,atunci nu ar fi ezitat Mantuitorul sa specifice acest amanunt.I-am spus Doctorului ca referinta,locul din Apocalipsa  unde citim;Apocalipsa 4;10. cei douăzeci şi patru de bătrîni cădeau înaintea Celui ce şedea pe scaunul de domnie, şi se închinau Celui ce este viu în vecii vecilor, îşi aruncau cununile înaintea scaunului de domnie, şi ziceau:....Toata vrednicia sau, tot creditul apartine scumpului nostru Mantuitor, ca Mire.Am scris cu alta ocazie din Apocalipsa unde Il vedem pe Domnul Isus cu haina muiata In sange, care sta ca marturie Inaintea Cerului pentru lucrarea pe care a facut-o de mantuire.Apocalipsa 19;13.

         Apoi,Scriptura ne arata ca;Dumnezeu nu e partinitor.Si Inca un amanunt, la care e bine sa gandim ca; Mantuirea e data In dar de Dumnezeu.Ce contributie are omul In planul de mantuire al lui Dumnezeu? Este omul Implicat Intrun fel sau altul In acest plan divin?Totul este prin dar si fara preferinta. Ce Inseamna asta? Ca omul oricare ar fi el dela Avraam si pana la ultimul rascumparat nu are nici-o contributie la ce a facut Domnul Hristos ca Fiu al lui Dumnezeu. Personal am Intalnit si din acestia care se scoteau pe ei In evidenta prin vorbire, sau, prin cartile pe care le-au scris si apoi le vindeau facand o sursa de castig fiinanciar. Orcare am fi noi nu e credit pentru ceiace facem. Daca ar fi sa aplicam In viata, si neaparat trebuie aplicat acest verset;Luca 17; 10. Tot aşa şi voi, dupăce veţi face tot ce vi s-a poruncit, să ziceţi: „Sîntem nişte robi netrebnici; am făcut ce eram datori să facem.“

         Sunt  multe alte locuri In Cuvant care ne arata ca nu putem sa ne asumam niciun credit Inainte lui Dumnezeu orcare am fi noi.Si nici chiar Inaintea oamenilor,a Fratilor. Dumnezeul nostru nu are nevoie  sa implice pe om In acest dar pe care Il da al mantuiri.E Suveran si a implicat doar pe Fiul Sau preaiubit.Din nou sa privim la slujba unui rob care face ceia ce trebuia sau i s-a dat sa faca de stapanul lui.Asa ca, as Indrazni sa spun;Cei ce sunt plini de ei Insausi ca fac ce fac sa stie ca nu vor avea un loc mai deosebit decat orcare Frate. Iacov 2;3…….. „Tu şezi în locul acesta bun!“ Şi apoi ziceţi săracului: „Tu stai colo în picioare!“ Sau: „Şezi jos la picioarele mele!“Sigur este relatat la modul firesc aici pe pamant In adunare. Dar tot asa se Intampla si sus In cer la Tatal nostru. Daca aici pe pamant Apostolul, Indeamna pe credinciosi sa nu priveasca In felul acesta cu preferinta as zice, cu mult mai mult sus In Cer nu poate fi altfel. Dumnezeul nostru care ne este Tatal nostru, nu are preferinta Intre Copii Lui.Dumnezeu a planificat apsolut totul din vesnicie.

         Apoi, Domnul Hristos spune aceste cuvinte.Dacă n-ar fi aşa,Cum sa fie asa? Raspunsul este acesta;multe locaşuri.Cu alte cuvinte Domnul Isus ar spune; Nu va Ingrijorati ca Dumnezeu din vesnicie v-a ales ca sa fiti cu El si a pregatit pentru fiecare un locas. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc.Ce vrea sa spuna Mantuitorul Cu aceste cuvinte dela Inceput? Personal nu Inteleg ca Domnul Isus a spus ca se duce sa pregateasca un loc. Asa cum am spus sunt pregatite din vesnicie.Cineva mi-a spus ca punctul pus dupa cuvintele; v-aş fi spus.Arata ca, Domnul Isus s-a dus sa pregateasca un loc.Vom vedea ce diferenta poate face acst punct sa aduca o Intelegere care nu este corelata cu Intreg Cuvantul.Am sa pun si In engleza sa putem vedea ca nu este acel punct.Si mai mult la sfarsit In engleza este pus semnul Intrebari 2 My Father’s house has many rooms; if that were not so, would I have told you that I am going there to prepare a place for you?

John Balarie

Los Angeles California!

Niciun comentariu: