duminică, 24 iunie 2018

Cantarea Cantarilor 3;1. Am cautat noaptea in asternutul meu, ................

Cantarea Cantarilor 2;1.

   Sunt un Trandafir din Saron….

f43bd-picture1bibliacutrandafir

Cantarea Cantarilor 3;1. Am cautat noaptea in asternutul meu, am cautat pe iubitul inimii mele; l-am cautat, dar nu l-am gasit…

         Spuneam Intrun posting anterior ca;Dumnezeu ne-a dat Cuvantul Sau Intr-o forma alegorica si poetica. Asa ca, pentru cei mai multi este greu sa Inteleaga acest Cuvant scris al lui Dumnezeu.Necesita lumina din partea lui Dumnezeu. Lumina pe care nu o poti avea numai daca te-a nascut din nou. In firea veche sau carnala nu poti descifra lucrurile, evenimentele de natura spirituala.Dumnezeu nu are deaface sau, nu se ocupa de oamenii religiosi.El ia grija Copiilor lui pe care i-a nascut si lor le poarta de grija le da lumina in toate privintele pentru a Intelege ce citesc. In IntelegereaCuvantului,Dumnezeu a deschis ochii si mintea celui nascut din nou. Pe dealta parte; Nu poti Intelege ceia ce citesti la valoarea pe care Dumnezeu a pus-o In Cuvantul Lui daca nu esti calauzit de Duhul Sfant, sau altfel spus, nu primesti lumina de sus.Asa cum am spus ceva mai sus.Apoi, Cuvantul cuprinde hrana tare pentru cei maturi In credinta.Acestia o pot digera spuneam cu alta ocazie.

          In treacat am sa spun de unul care atunci cand Intr-o Imprejurare a venit vorba de Avraam ca a avut doua Sotii. Acesta nu stia ce vorbeste. Si totusi l-am cunoscut personal. Acesta a spus acest eveniment din viata lui Avraam ca si o Ingaduinta sau libertate In viata celor credinciosi. Uite pana unde poate ajunge unul ca acesta cu Intelegerea din ceia ce citeste din Cuvant. Las pe Fratii si Surorile mele sa analizeze ei daca Scriptura care ne este data de Dumnezeu Tatal nostru o putem aplica la viata noastra numai cat Intelegem literal? Sau prin firea veche, carnala?.Uite ca asi Indrazni sa merg pana acolo sa spun ca; Scriptura a fost codificata de Dumnezeu sa nu se poata Intelege de oricine cu mintea aceasta Inbacsita de pacat.Apoi, neavand o partasie stransa cu Dumnezeu prin Domnul Isus esti departe de a Intelege ce este spiritual.Crestinii de Adunare, de Biserica, pot sa-L caute si ei dar nu-L Vor gasi pe Acest Mantuitor slavit. Dece? Pentruca El nu se indentifica decat cu cei pe care i-a rascumparat.

         Daca Biblia este Codificata, si este cum am mentionat,pentruca nu toti o Inteleg. atunci trebuie sa ai acest cod,cifru, care sa te duca la deslegarea celor ce citesti. Acest cod, cifru, nu le poti avea daca nu ai fost nascut din nou.Nu e de mirare ca sunt atatea feluri de denominatiuni azi In lume, fiecare cu Intelegerea lor mintala.Poate ne Intrebam care va fi acest Cod sau Cifru cum am spus? Fara ajurorul Duhului Sfant care pentru mine personal Il numesc,Codul dat de Dumnezeu.Asa ca nu va putea nimeni sa descifreze ceia ce Dumnezeu a codificat.El are In vedere sa descopere din Cuvantul Sau celui nascut din nou.Iata deci, una din Cartile Scripturi care ne aduce Inaintea noastra acest verset care cei mai multi Il percep la modul literal. Am cautat noaptea in asternutul meu, Sa-mi fie Ingaduit sa spun ca;Inteleg personal ce desprind din aceasta carte,ca este vorba de Mireasa Mirelui Isus.

         Mireasa pe care Dumnezeu Tatal i-a promis-o si pe care i-o va da. Deja Mirele a venit si a cautat parte din ce i-a dat Tatal.Urmeaza Indraznesc sa spun ca este aproape de Inchiderea numarul celor alesi. Si iata ca unii dintre noi facem parte din aceasta Mireasa Impodobita care Isi asteapta Mirele iubit.Cine este aceasta Care cauta pe Iubitul ei In asternut noaptea?. Aici In Cantarea Cantarilor Ii gasim denumirea.Dar doresc sa ma opresc la aceste cuvinte;Am cautat noaptea in asternutul meu, Cand am spus de Mireasa se subantelege ca se uita dupa Iubitul ei.Daca Incercam sa acomodam cu noi care am spus ca facem parte din Mireasa ibita a Mirelui, vom vedea ca si noi ar trebui sa Il cautam noaptea In asternut. Dece? Pentruca dupa o zi de alergare fiecare in felul lui nu se poate gasi un loc mai potrivit ca In asternut.In liniste,In singuratate.

         Aici suntem singuri ne deranjati de nimeni ca In timpul zilei.Psalmistul are si el ceva de spus de asternut,In timpul nopti, de locul unde Isi odihneste omul trupul dupa o zi de alergare cum am spus.Psalmul 16;7. Eu binecuvantez pe Domnul care ma sfatuieste, caci pana si noaptea imi da indemnuri inima. Intelegem ca e vorba de asternut cand citim de noapte.Spuneam cu alta ocazie; La ce gandim noi ca sa nu spun cugetam In timpul nopti cand poate unii dintre noi nu prea dormim? Te gandesti la Mirele iubit, la Intalnirea cu El? sau la alergatura din timpul zilei? Sau mai stiu eu la ce altceva.Daca ziua nu esti In partasie cu Mirele, cu Domnul Isus ,nici noaptea nu-L cauta ca nu-L vei gasi In asternut.Partasia Intre Mire si Mireasa este continua.Nu poate trai unul fara celalalt.Deabia se asteapta sa se Intalneasca.Subiectul acesta este greu pentru cei mai multi. Ca sa nu spun pentru cei firesti care nu pot prin firea pamanteasca sa adanceasca ce e de natura spirituala.

         Pe cine cauta noaptea Sulamita?  am cautat pe iubitul inimii mele; Indraznesc sa spun ca; Sulamita este alegoric Biserica corporala, de adunatura cum o numesc deseori. Ei bine, aceasta biserica nu-l poate gasi pe Mirele care are Mireasa Lui din suflete vi.Aceste suflete vi sunt din Biserica celor Intai nascuti.Evrei 12;23.Pe cine cauta Mireasa In timpul noptii? Negresit la modul individual din care este compusa aceasta Mireasa Impodobita In asteptarea Intalniri cu Mirele ei iubit.Esti In asteptarea Intalniri cu Mirele? Atunci esti parte componenta din Mireasa Lui.Si gandul Iti este numai la El sa-l Intalnesti.Fie In zi sau In timpul nopti, gandul se Indreapta spre ce iubesti.Dupa ce Nunta se va sfarsi atunci,suntem Sotia Lui.Apocalipsa 21;9. Apoi unul din cei sapte ingeri, care tineau cele sapte potire pline cu cele din urma sapte urgii, a venit si a vorbit cu mine, si mi-a zis: "Vino sa-ti arat mireasa, nevasta Mielului!"Si odata cu nunta se termina si cautarea Iubitului.Dece? Pentruca suntem In prezenta lui continua. Il vom vedea asa cum este.Asa citim In;1 Ioan 3;2.

         Nu stiu sa fi auzit personal pe unul din cei ce se considera crestin ca se gandeste In asternut la Domnul Isus care e Mire iubit. Pentru Mire preocuparea pe care o are este;asteptarea Intalnirea cu Mireasa Lui. Mireasa pe care a rascumparat-o si acum Ii apartine. Efeseni 5;25. Ultima parte a versetului spune asa; S-a dat pentru Ea..Asa ca, daca sunt si din acestia care se numesc crestini dar, pun la Indoiala  pretul platit a fost in zadar,Atunci, acestia sa nu-L caute ca nu-L va gasi nici ziua si cu atat mai mult noaptea In asternut. Indraznesc sa le spun ca;Ei se Incadreaza In cresinatatea care nu are nimic de aface cu Mirele In asteptare.Sau daca Il “cauta” si ei nu-l va gasi.Daca privim putin In Cartea Apocalipsei, vom vedea cine este In asteptarea Intalniri cu Mirele Isus. Apocalipsa 22;17. Si Duhul si Mireasa zic: "Vino!", …..Spuneam cu alta ocazie ca nu Biserica zice; Vino.Oricare ar fi aceasta biserica.Este bine sa platim atentie sa vedem cine sunt Interesati sa-L caute pe Mire; Fie In timpul zilei sau noaptea In asternut. Cate-va ganduri pe care doresc sa le Impartasesc cu Fratii si Surorile mele depretutindeni sinceri si care iubesc Cuvantul lui Dumnezeu Intradevar.

John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: