marți, 26 iunie 2018

Luca 24;39. Uitati-va la mainile si picioarele Mele, Eu sunt; ...............

Cantarea Cantarilor 2;1.

   Sunt un Trandafir din Saron….

f43bd-picture1bibliacutrandafir

Luca 24;39. Uitati-va la mainile si picioarele Mele, Eu sunt; pipaiti-Ma si vedeti: un duh n-are nici carne, nici oase, cum vedeti ca am Eu."

         Am primit dela cineva cate-va raspunsuri la Intrebarile pe care acesta le-a adresat unuia. Nu stiu cine e cel  care a dat aceste raspunsuri,dar se crede el Insusi,ca desluseste Cuvantul. Nu-mi place sa scriu despre nimeni dar aceasta care se crede... are o gandire care nu corespunde cu Cuvantul lui Dumnezeu sau sa fie luminat de Duhul sfant.Nu sunt critic dar nici nu pot accepta devieri le numesc grosolane sau de ne Ingaduit dela Cuvantul sfant.Printre aceste raspunsuri pe care acesta le-a dat celui care i-a pus Intrebari In afara Cuvantului, este si una ca aceasta; Domnul Isus s-a Inaltat la cer In duh si ca nu era In trup. Dar tot el se contrazice spunand ca acum sta la dreapta lui Dumnezeu.Duhul nu are dreapta si stanga.Personal,ca raspun pe care l-am dat celui care m-a contactat cu raspunsurile primite dela acel Invatacel  am spus; Asta este o invatatura eretica.Am primit un alt e-mail In care cel care a pus Intrebari mi-a spus ca nu Dumnezeu a fost acela cand a zis; Sa facem om dupa chipul si asemanarea noastra ci un altul.Iata cum citim;Geneza 1;26. Apoi Dumnezeu a zis: "Sa facem om dupa chipul Nostru, dupa asemanarea Noastra;.......Unde apare alt cineva?

         Daca.E sa acceptam ca Acel altineva este Domnul Isus ca Fiu al Lui Dumnezeu,vom vedea ca Intradevar a fost Domnul Isus.Iata cine a contribuit alaturi de Dumnezeu Tatal,la creiarea tuturor lucrurilor;Coloseni 116. Pentru ca prin El au fost facute toate lucrurile care sunt in ceruri si pe pamant, cele vazute si cele nevazute: fie scaune de domnii, fie dregatorii, fie domnii, fie stapaniri. Toate au fost facute prin El si pentru El.;Citind Cuvantul cu atentie vom gasi multe versete care ne arata ca; Dupa Inviere Domnul Isus a aparut In trup In fata Femeilor care venise la Mormant si a gasit mormantul gol.Luca 24;3.Apoi, cand Maria a Incercat sa se atinga de Mantuitorul Domnul Isus i-a zis; Marie nu ma atinge asa spune In engleza. In romana nu ma tinea.Iata In engleza;Marie tuch Me not.Ca nu m-am suit la Tatal meu si Tatal vostru. La Dumnezeul Meu si Dumnezeul vostru.Tot In acest capitol la versetul 13;Citim ca; Tot In aceiasi zi Domnul Isus a intrat In vorba cu cei doi Ucenici pe Drumul Emausului.Si sunt alte locuri unde Domnul Isus apare In trup.Sunt multe alte Invataturi abatute dela Cuvantul lui Dumnezeu.Si ce este trist ca sunt unii care le Ingit pe ne mestecate. Adica, fara sa gandeasca ei singuri In armonie cu Intreg Cuvantul.Dar daca nu pot, ce sa le faci? Le iau de bune pe aceste aberatii Ingitandu-le.Nu le dau numele la acesti doi. Ii numesc.”Prorocul” si Ascultatorul .

         Un alt loc care ne face dovada fara echivoc ca Domnul Isus nu a Inviat numai In duh ci si In trup de slava este acesta;Iata ce Ii spune dupa Inviere Domnul Isus lui Toma;Ioan 20;27. Apoi a zis lui Toma: "Adu-ti degetul incoace si uita-te la mainile Mele; si adu-ti mana si pune-o in coasta Mea; si nu fi necredincios, ci credincios."Un Duh nu are coasta,palme, si Inca cu cicatricele ramase dela cuiele de pe Cruce.Apoi, iata ca Domnul Isus a cerut de mancare Ucenicilor.Ioan 21;5. "Copii", le-a zis Isus, "aveti ceva de mancare?"  Ei I-au raspuns: "Nu".Un Duh nu mananca sa ceara de mancare.Iata ca si Ap, Pavel recunoaste ca Domnul Isus a Inviat In trup.1 Corinteni 11;5. si ca S-a aratat lui Chifa, apoi celor doisprezece. Iata ce fel de aberatii circula prin biserici si printre cei care se cred ei Insusi crestini si ca sunt chemati sa dea Invatatura.Iata deci,Aceasta este Crestinatatea de care cineva spunea ca este In deriva.Dar nu si Copii lui Dumnezeu sunt In deriva.Acum sa trecem si la versetul de mai sus ,la Insusi cuvintele Domnului Isus.Uitati-va la mainile si picioarele Mele,Daca si la aceste cuvinte sunt dubii, ele nu sunt convingatoare,atunci Intreaga Scriptura este de pus la Indoiala

         Defapt, unul din acestia,Ascultatorul, a sustinut odata ca; Sunt In Cuvantul lui Dumnezeu nepotriviri. Este trist Cand ajungi sa culegi din Cuvantul sfant doar ce se potriveste cu viata ta , cu mintea ta carnala In care traiesti. Sau altfel spus, sa iei ceia ce  Iti convine.Deci, Iata ca, Domnul Isus dupa Inviere avea maini si piciore.Picioarele care au mers din loc In loc si Mainile care a Inmultit painile si Inca avea cicatricele In palme. Cu alte cuvinte,aceste maini care au facut minuni In Popor.Eu sunt;Pana la urma le si spune cine este cel pe care ei Il aveau In fata lor.Ce puteau acesti Ucenici sa spuna? Din moment ce Invatatorul sta Inaintea lor, In mijlocul lor?. Au spus ei cu o alta Imprejurare ca e o naluca.Matei 14;26. Cand L-au vazut ucenicii umbland pe mare, s-au inspaimantat si au zis: "Este o naluca!"(In engleza un spirit sau un duh) Si, de frica, au tipat.Si azi sunt unii care Il vad Pe Scumpul nostru Mantuitor In viata lor ca pe o naluca.Nu e de mirare ca atunci la momentul acela si Ucenicilor le-a aparut Invatatorul ca o naluca.

         Dar dupa ce au fost nascuti din nou, au primit Duhul Sfant nu li s-a mai parut ca o naluca.Iata ce spune ucenicul Toma care nu credea ca Domnul Isus este In mijlocul lor;Ioan 20;28. Drept raspuns, Toma I-a zis: "Domnul meu si Dumnezeul meu!"Stim ca acesta Intalnire era dupa Inviere . Se Intampla a doua oara. Dece a doua oara? Pentruca prima data Toma a lipsit dela strangerea celor lalti ucenici. Si Domnul Isus a tinut ca sa-l convinga si pe Toma ca El este viu.Apoi, Domnul Isus se adreseaza tuturor din camera cu aceste cuvinte; pipaiti-Ma si vedeti:Asa cum am spus ceva mai sus , Ucenicii nu aveau Inca Duhul Sfant si negresit nici Credinta care e darul lui Dumnezeu si care  aduce Mantuirea Efeseni 2;8.Sa gandim putin literal.Ce sa mai spui cand pipai un lucru? Mai ai dubiu ca este acel lucru o realitate? Sa fim seriosi cand cautam sa facem afirmatii pe marginea Cuvantului lui Dumnezeu.Prorocul mincinos, care sustine asemenea aberatii nu sunt convins ca el a citit acest verset sau pe celelelte care le arata Cuvantul ca Domnul Isus a Inviat In trup.

         Am spus proroc mincinos ca; Un copil al lui Dumnezeu nu pot sa I-mi imaginez ca ar fi Instare sa spuna asa aberatii despre scumpul nostru Mantuitor.Am spus ceva mai sus ca si Ucenicii Inaite de a primi Duhul Sfant, adica nu erau nascuti din nou aveau aceiasi Intelegere ca si acest proroc mincinos si ca el sunt multi altii.Iata ce spune Mantuitorul ca sa-i scoata din starea aceia de confuzie mintala si In ultima instanta si confuzie sufleteasca. un duh n-are nici carne, nici oase,Nu stiu daca un credincios, oricare ar fi el, daca e sanatos mintal ar putea sa sustina ce sustine acest proroc mincinos si al lui ascultator.Dupa ce pipai, Il atingi si Iti si explica ca; un duh n-are nici carne, nici oase,Nu vad In atitudinea acestuia ca sa nu spun si a celor care Il asculta decat; Lipsa de lumina .Cum poti sa susti ca Domnul Isus a Inviat In duh si s-a Inaltat la Tatal tot In Duh?Cata Intunecime spirituala ca sa nu spun ignoranta.Un alt loc care este ignorat de acel proroc mincinos si de cei care Ii ia de bune ce spune el.Faptele Apostolilor,10;41. nu la tot norodul, ci noua, martorilor alesi mai dinainte de Dumnezeu, noua, care am mancat si am baut impreuna cu El dupa ce a inviat din morti.

         Sigur, ca Ucenicii Il aveau Inaintea lor, in mijlocul lor pe Invatator ca si In alte dati. Numai ca, acum, El era Intrun trup de slava. Urma sa se Intoarca In Casa Tatalui de unde venise si luase trup de om ca al nostru dar fara pacat. Am expus gandul cu alta ocazie dece Domnul Isus nu a avut pacat In trupul Lui de Fiu al omului.Iata ce citim In profetie despre Domnul Isus caruia Tatal ia pregatit un trup.Evrei 10;5. De aceea, cand intra in lume, El zice: "Tu n-ai voit nici jertfa, nici prinos; ci Mi-ai pregatit un trup; Las pe Fratiii si Surorile mele sinceri de pretutindeni care iubesc Cuvantul lui Dumnezeu asa cum ne-a fost dat de Dumnezeu sa analizeze singuri daca astfel de aberatii cum le numesc sunt vrednice de luat In consideratie.As fi putut sa copiez si ceia ce am primit. Dar nu le gasesc demne da a le pune pe blog.Cand spun de Fratii si Surori sinceri, ma refer la cei  care se feresc sa fac afirmatii In afara de ce este scris In Cuvant.Dumnezeul nostru sa ne fereasca de astfel de aberatii.

John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: