luni, 27 decembrie 2010

Cum ar fi aratat istoria Baptistilor.....

Oare cum ar fi arătat istoria baptiştilor, a penticostalilor, a creştinilor după Evanghelie, adventiştilor, dacă am fi luat calea greco-catolicilor.

Aceasta a fost o intrebare a unui frate baptist.Cind am citit-o nu am putut sa trec cu vederea peste ceia ce Scriptura are de spus.Am gasit cu cale ca este bine sa reamintesc ce ne spune Cuvintul lui Dumnezeu.Este cartea care a fost data sa gasim raspuns la toate intrebarile noastre cotidiene si nu numai.

M-as fi asteptat ca alta sa fie intrebarea si anume,"cum ar fi putut sa supravietuiasca Copiii lui Dumnezeu sub dictataura comunista? Pun o intrebare retorica, Cum au putut sa supravietuiasca copiii lui Dumnezu supt Nero?Singurul raspuns adegvat ne poate veni din Sfinta Scriptura.

Nu este vorba de denominatiuni in Scriptura. Biblia ii numeste pe cei rascumparati copii ai lui Dumnezeu. Ei bine, acestia au fost adunati intrun singur trup al Domnului Hristos. John 11:52 si nu numai pentru neamul acela, ci si ca sã adune într-un singur trup pe copiii lui Dumnezeu cei risipiti.Dece asa? pentruca cit despre Biserica Mintuitorul spune aceste cuvinte." Eu voi zidi Biserica Mea" Matthew 16:18 si Eu îti spun: tu esti Petru si pe aceastã piatrã voi zidi Biserica Mea, si porþile Locuintei mortilor nu o vor birui.si continua ca sa nu avem dubiu ca ea va deainui peste veacuri indiferent ce orinduiri va ingadui Dumnezeu sa apara.

Nu stia El Dumnezeu, ca va veni comunistii? vai, pai Scriptura ne arata ca nu este nici-o orinduire care sa nu fie pusa de Dumnezeu. Romans 13:1 Oricine sã fie supus stãpânirilor celor mai înalte; cãci nu este stãpânire care sã nu vinã de la Dumnezeu. ªi stãpânirile care sunt, au fost rânduite de Dumnezeu.El ridica si tot El coboara.As incheia cu amintirea pe care o am vie in minte, cind Acest Ton strajerul facea vilva pe la europa libera si cu altii ca Pavel Niculescu si Aurel popescu.

Pe toti i-am cunoscut bine. Vai, ce se mai erijau ca Domnul ia pus. Daca El te pune nu te pune sa lupti inpotriva orinduiri , a Cuvintului Sau( sau confesiunile sa se lupte unele impotriva altora)El te pune sa vestesti Evangelia mintuiri

Tot ei vorbeau de trezire. Pai copii lui Dumnezeu sint in toteauna treji. Asa le-a spus Mintuitorul lor sa vegieze.Este adevarat ca din cind in cind mai obosesc si unii din ei mai atipesc pe cale. Vezi cei trei ucenici in Getsimani sau ce spune Pavel in ep catre Corinteni. Iata ce citim in 1 Corinteni. 1 Corinthians 11:30 Din pricina aceasta sunt între voi multi neputinciosi si bolnavi, si nu putini dorm.

Dumnezu sa ne ajute sa ne intrebam ce sintem, Baptisti, Penticostali sau aventisti. Dar nu copii ai lui Dumnezeu.

O zi binecuvintata

John

Los Angeles California

Niciun comentariu: