joi, 14 decembrie 2017

Psalmul 5;3. Doamne, auzi-mi glasul, dimineaţa!..........

Psalmul 5;3. Doamne, auzi-mi glasul, dimineaţa!…..

f43bd-picture1bibliacutrandafir

Psalmul 5;3. Doamne, auzi-mi glasul, dimineaţa!Dimineaţa eu îmi îndrept rugăciunea spre Tine, şi aştept.
         Dece va fi spus Psalmistul ca Isi Indreapta rugaciunea dimineata?Personal Inteleg ca el dorea ca la Inceput de zi sa o petreaca cu Dumnezeul lui. Si un alt motiv ar fi acesta; Sa ceara ajutorul lui Dumnezeu pentru Intreaga zi care-i sta Inainte. Nu stiu cati dintre noi care spunem ca suntem credinciosi ne Indreptam Inainte de toate catre Dumnezeu In rugaciune.Sau ne Indreptam mai Intai sa ne facem ce consideram noi ca sunt necesare sa le facem chiar asa disdedimineata.Vedem cum Psalmistul avea o preocupare a lui personala de as-i acumula tarie prin rugaciunea lui personala catre Dumnezeu. O zi Ii sta Inainte ca si noua. Era Imparat si am spune noi nu era asa necesar sa se teama de ce ar putea sa Ii aduca Intreaga zi. Sau ce suprize ar putea sa apara pe parcursul zilei In care intra. Dorea sa stie ca prima data i-a dat cinste lui Dumnezeu In zori de zi.Dar dupa terminare zilei, El se Indreapta spre asternutul lui tot cu gandul la Dumnezeul lui.Psalmul 63;6. cînd mi-aduc aminte de Tine în aşternutul meu,…..Cum suntem noi? Fiecare se stie cum se gaseste In aceasta privinta.
         Suntem noi constienti ca nu stim ce poate sa ne aduca ziua de azi In care intram ? Ce suprize putem avea si noi? Cei ce neglijaza aceasta stransa legatura cu Dumnezeu prin rugaciune sa nu se mire ca; Pe parcursul zilei pot avea suprize.Dar si fara ajutor. Ce fel de suprize? Multe din aceste suprize sunt care ne predispune la pacat.Psalmistul era constient ca poate cadea victima Intrun fel sau altul pacatului fara ajutorul lui Dumnezeu.Iata cum se adreseaza el lui Dumnezeu; Doamne, auzi-mi glasul, Cand el spune aceste cuvinte, le spune ca unul care avea la activul vieti lui momente de departare de Dumnezeu.Psalmul 119;132. Întoarce-Ţi Faţa spre mine,şi ai milă de mine,… Iata deci, ca stia Psalmistul ca Dumnezeu si-a Intors fata dela el. Si sunt unii care sustin ca sunt crestini dar nu sunt constienti daca Dumnezeu are fata Indreptata spre ei. Isi duc viata asa cum cred ei de cuvinta. Si totusi Indraznesc sa se roage zic ei.
         Dar la un Dumnezeu cu fata Intoarsa dela ei.Invatase lectia Psalmistul si acum Inainte de a Incepe ziua doreste sa se adreseze lui Dumnezeu;Doamne, auzi-mi glasul,In vremurile lui cand s-a abatut dela voia lui Dumnezeu poate se va fi rugat si el ca si acestia UNII decare am amintit. Si Psalmistul nu a vazut niciun rezultat al rugaciunilor lui catre Dumnezeu. Dece? Pentruca In timp ce el se ruga, Dumnezeu era cu fata Intoarsa.Acum avea partasia pusa din nou cu Dumnezeul lui.Si Il implora sa-i auda glasul pe care Il Inalta spre El.Noi, trebuie sa fim constienti ca; Orce se interpune in viata noastra,In relatia noastra de partasie cu Dumnezeul nostru prin Domnul Hristos, Impiedica Cererile noastre sa fie auzite de Dumnezeu. Sa nu trecem cu usurinta peste acest aspect care ne poate Impiedica rugaciunile sa ne fie ascultate. Apoi,el spune cum am atins ceva mai sus ca; dimineaţa!Dimineaţa eu îmi îndrept rugăciunea spre Tine,
         Atitudinea aceasta de a avea Inaintea ochilor de dimineata pe Dumnezeul nostru si nimic altceva, ne v-a da siguranta ca Dumnezeu ne priveste. Cu alte cuvinte nu are fata Intoarsa dela noi. Dar nu trebuie sa mergem la culcare cu situatii ne puse la punct. Situatii care Intrerupe partasia cu Tatal nostru.Cand ne sculam de dimineatta pasim cu Incredere la locul nostru de a ne Intalni cu Dumnezeul nostru pentru ai aduce In atentie nevoile noastre a zilei In care am intrat.Orcare dintre noi prin asta facem dovada ca iubim pe Dumnezeul nostuu ca Ii cautam fata de disdedimineata. Psalmul 27;8. Inima îmi zice din partea Ta:„Caută Faţa Mea!“Şi Faţa Ta,Doamne, o caut! Insusi Dumnezeu Il Indemna pe Psalmist sa caute fata Lui.Avem noi certitudinea ca; Atunci cand ne prezentam Inaintea Lui suntem ascultati? Daca suntem sinceri cu noi Insine cum defapt Psalmistul a ajuns, vom vedea unde ne aflam cu ascultarea de Dumnezeul nostru.
         O cercetare de sine In fiecare dimineata Inainte de a ne adresa Tatalui si Dumnezeului nostru.Ne va da aceasta satisfactie ca; Tatal nostru i-a seama la ceia ce noi Ii aducem Inainte.Cei mai multi sunt convins ca se Indreapta spre altele decat spre Dumnezeu dimineata.Spun asta din relatiile mele pe care le am cu unii sau cu altii care se numesc credinciosi.Cum sa cauti fata lui Dumnezeu cand citesti cand Iti aduci aminte din Cuvant? Este asta o partasie cu Persoana pe care zici ca o iubesti? Nu e greu sa ne dam seama dece printre noi sunt atatia bolnavi sufleteste, spiritual.Psalmistul Invatase din departarea lui de Dumnezeu. Si acum nu-i mai trebuia nimic decat sa aiba o stransa partasie cu Dumnezeul lui.Dece? Este simplu de a Intelege. Dorea cand se Indreapta In rugaciune sa fie convins ca Dumnezeu ia seama la rugaciunea lui.Nu avea nici-o Indoiala In privinta aceasta.
         Am realizat din viata mea personala cat valoreaza seriozitatea pe aceasta cale spre cer.Iti Ingadui te miri ce In viata? Sa nu te astepti tu si nici cei cu care vi In legatura ca vei avea o viata de biruinta asupra ispitelor, tentatilor care Iti sunt Intinse de cel rau. Iata ce facea Psalmistul; Isi Indrepta rugaciunea spre Dumnezeu lui si astepta;şi aştept. Am avut ocazia In tineretea mea sa stau devorba cu Fratele Ghiorge Cornelescu. Care spunea; Cand adresezi o rugaciune lui Dumnezeu sa astepti. Dar spunea sa astepti nu daca va Implini aceasta rugaciune ci modul, felul de cum o va Implini. Si Pe parcursul anilor, am Invata ca este bine sa aplic aceasta Invatatura a FR, Cornelescu. Dece astepta Psalmistul? Si asa nu putea face nimic pana ce Dumnezeu nu da un raspuns la rugaciunea  lui.Cata satisfactie ai cand Inchei rugaciune cu; Faca-se voia Ta Dumnezeule. Si astepti In tacere.
         Psalmistul nu stia cum sa Incheie In felul acesta rugaciunea lui cu Faca-se vaoia Ta. El simplu astepta. Acest fel de rugacine a fost adus odata cu venirea Scumpului nostru Mantuitor. Am spus cu alta ocazie ca; In gradina Getsimani Mantuitorul s-a rugat Tatalui de trei ori sa-i ia paharul si la urma a spus aceste cuvinte;Facase voia Ta nu a Mea.Matei 26;42. S-a depărtat a doua oară, şi S-a rugat, zicînd: „Tată, dacă nu se poate să se îndepărteze de Mine paharul acesta, fără să-l beau, facă-se voia Ta!“ Dumnezeu sa ne dea Harul lui prin Domnul Isus sa Invatam si noi acest fel de a veni de dimineata Inaintea Lui Dumnezeu. Prin o astfel de atitudine, facem dovada cat de mult Il iubim.Apoi, sa Incheiem rugaciunea In asteptare cu Faca-se voia Ta Dumnezeule.
John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: