miercuri, 31 ianuarie 2018

2 Timotei 4;6. Caci eu sunt gata sa fiu turnat ca o jertfa ..............

f43bd-picture1bibliacutrandafir

2 Timotei 4;6. Caci eu sunt gata sa fiu turnat ca o jertfa de bautura, si clipa plecarii mele este aproape.
     
          Apostolul Pavel se gasea spre sfarsitul vieti lui pamantesti.Asa s-au gasit toti In decursul istoriei umane. Moartea a trecut asupra tuturor oamenilor din pricina ca toti au pacatuit.Romani 5;12.Daca ne uitam In Vechiul Testament, vom vedea ca si oameni ai lui Dumnezeu au avut un sfarsit. Am retinut cate-va cuvinte pe care Dumnezeu le-a spus lui Aaron si apoi ceva mai tarziu fratelui sau Moise i-au fost spuse aceleasi cuvinte.Aaron;Numeri 33;38.Si lui Moise In; Deutronom 32;50. Iata ca Pavel Ii spune lui Timotei care era copilul lui spiritual ca vremea e aproape  pentru el sa se termine.Nici unul din noi sau, as spune ca sunt putini care se gandesc ca vremea le este pe terminate.Nu avem timp sa ne gandim la asa ceva. Mai ales cand esti cuprins cu familie. Ai copii de crescut. Si dece sa nu o spun si pe asta; Nu vrem sa plecam. Cei mai multi care se numesc crestini se simt aici destul de confortabili.Asa ca ,nu au In vedere ca vor pleca oricum.
      
         Unde urma Pavel sa plece? Intelegem ca la Domnul Isus care il astepta. Pavel avea sa Il Intalneasca pe Mantuitorul lui pentru care a socotit toate ca un gunoi ca sa Il cunoasca.Filipeni 3;8……… fata de pretul nespus de mare al cunoasterii lui Hristos Isus, Domnul meu. ………..Am spus cu alta ocazie ceva mai mult din acest verset unde vedem ce pret a platit Pavel pentru al cunoaste pe Domnul Hristos pe care Il numeste Domnul Meu.Spuneam atunci; Cati dintre noi am pierdut, am socotit ca un gunoi ceia ce avem?. Fie avere pamanteasca sau acumulare intelectuala lumeasca. Avea Pavel sa se Intalneasca cu Domnul si Mantuitorul lui a doua oara. Dar nu cum s-a Intalnit prima data pe drumul Damascului.Ci de data aceasta astepta Intalnirea ca un slujitor al lui Dumnezeu nu ca un prigonitor. Si  care Ii Incredintase aceasta lucrare minunata de a Infatisa pe Domnul Hristos si Mireasa Lui.Daca am avut o Intalnire si noi cu Domnul Isus, atunci vom astepta, dori, sa ne Intalnim din nou cu El.
      
          Ce va fi zis Tanarul Timotei la aceste cuvinte ale lui Pavel? Nu stim. Dar asum ca a fost afectat Timotei de aceasta veste pe care Pavel care se numea parintele spiritual al lui Timotei.Despartirea este extrem de grea. Numai cine nu a expiermentat astfel de situatie nu poate Intelege.Fie ca te desparti de cei dragi din familie sau chiar si de un prieten pe care l-ai iubit.Asum ca Pavel, i-a rupt inima lui Timotei. O despartire din viata lui Pavel a fost la malul mari cand pleca dela acei credinciosi care l-au condus pana la corabie.Fapte 20;38. Caci erau intristati mai ales de vorba pe care le-o spusese el, ca nu-i vor mai vedea fata. Si l-au petrecut pana la corabie.Era o despartire de Fratii pe care-i iubea.Am citit pe un blog la cineva despre un”teolog”cu numele;R. C. Sproul. Si cineva a anuntat ca a murit.Personal ma asteptam sa spuna ca; A plecat la Domnul.Dar a spus ca e trist ca a plecat.Acest R. C. Sproul a fumat timp de 40 de ani. Si ca rezultat a Inceput sa mearga cu recipientul de oxigen dupa el.
         Am scris si eu un comentariu pe acel blog cu privire la ce gandesc.Un copil al lui Dumnezeu In primul rand nu este adict la nimic. Fie fumat, mancarea In exces sau mai stiu eu ce altceva poate pune stapanire pe noi care ne numim credinciosi.Cineva a spus ca si acesta era om.Am dat o replica si am spus ca da, era om dar nu si Copil al lui Dumnezeu. Indiferent de ce a scris la viata lui. Un Copil al lui Dumnezeu este izbavit si nu poate mai fi rob. Cuvantul ne arata ca un rascumparat al Domnului Hristos are totul deplin In Domnul Hristos.Coloseni 2;10. Voi aveti totul deplin in El, care este Capul oricarei domnii si stapaniri.Nu se poate sa fi nascut din nou si sa fi lasat ne izbavit de orce pacat ar fi In firea veche.Avem deaface cu un Dumnezeu a tot puternic.Am adus acest aspect In treacat In comparatie cu Ap, Pavel care dorea sa fie cu Domnul lui In slava.
        
          Iata ce spune Ap, Pavel despre el; Caci eu sunt gata sa fiu turnat ca o jertfa de bautura,Cu alte cuvinte, nu tin neaparat sa mai traiesc pe pamant In acest trup pe care el Il numeste Cort si care se desface.Fapte 20;24.Noi, putem sa ne laudam ca suntem pocaiti dar a caror viata sa nu reflecte evenimentul acesta divin al nasteri din nou. Ap, Pavel Insuflat de Duhul Sfant spune aceste cuvinte; 1 Corinteni 15;19. Daca numai pentru viata aceasta ne-am pus nadejdea in Hristos, atunci suntem cei mai nenorociti dintre toti oamenii! Am spus persoanei care a scris ca este trist ca acest “teolog” a murit;Vreti sa spuneti ca este trist ca a plecat la Domnul?Iata deci ce Inseamna sa fi un om religios care sa nu fi fost nascut din nou si impicit ne izbavit.Pavel dorea sa fie cu Domnul spune el ca ar fi cu mult mai bine.Nu vreau sa apar ca unul care critic. Dar este Inadmisibil sa fi copil al lui Dumnezeu si sa nu poti, sau sa vrei sa fi izbavit.Ca rezultat a facut o enfezema pulmonara.
      
          Iata deci, ca cei mai multi care se numesc crestini se ocupa cu “evangelia” numai pentru viata aceasta.si clipa plecarii mele este aproape.Astepta sa plece Ap, Pavel cu bucurie la Domnul lui. Vom vedea In versetul 8 ce va spune Pavel despre Intalnirea cu Domnul Isus.Nu stiu cati dintre noi care suntem deja In varsta, la apogeul vieti putem spune cu bucurie ca;clipa plecarii mele este aproape.Pe cei mai multi dintre cei care se numesc crestini nu-i intereseaza Cerul. Acestia se Incadreaza In versetul din;1 Corinteni 15;19.Suntem interesati mai mult In ale pamantului.Ap,Pavel nu avea familie, nu avea o locuinta era complect deslipit de pamant. Ar trebui sa ne rapeasca bucuria Intalniri cu scumpul nostru Mantuitor aceste lucruri pamantesti? Nu In zadar spune Domnul Isus aceste cuvinte;Matei 10;37. Cine iubeste pe tata ori pe mama mai mult decat pe Mine nu este vrednic de Mine; si cine iubeste pe fiu ori pe fiica mai mult decat pe Mine nu este vrednic de Mine.
      
            Cu alta ocazie am spus ceva mai pe larg din acest verset.Daca am ajuns sa Il cunostem pe Domnul Hristos, sau sa fim cunoscuti de El,viata trebuie sa ne fie schimbata Intr-o faptura noua.Iata versetul care complecteaza dece Pavel nu era legat de pamant.2 Corinteni 4:8. De acum ma asteapta cununa neprihanirii, pe care mi-o va da in "ziua aceea" Domnul, Judecatorul cel drept. Si nu numai mie, ci si tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui. Am sesizat In acest verset ca, Pavel nu spune ca Ii v-a da Cununa pentru lucrarea pe care a facut-o pentru Domnul.El spune destul de clar care este motivul de v-a fi rasplatit cu aceasta Cununa.Iubirea veniri sau a Intalniri cu Domnul Hristos. Spuneam cu alta ocazie ca; Si Intrun caz si altul tot Intalnire este. Fie ca vine Domnul Isus sa culeaga pe cei rascumparati ai Lui sau, ca fiecare la randul cetei lui vor trece prin moartea pe care Pavel o numeste plecare.
       
           Ramane sa ne analizam fiecare care suntem sinceri cu noi Insine sa ne vedem de ce suntem interesati; De religie sau de a fi un Copil al lui Dumnezeu care iubim Intalnirea cu Domnul Isus.Iata o Intrebare pe care doresc sa o adresez mie In primul rand si apoi Fratilor si Surorilor care Iubesc Cuvantul lui Dumnezeu Intradevar.Iubind Cuvantul, facem dovada ca ;Iubim si Intalnirea Domnul Isus.Si dece sa nu o spun; Care sunt prioritatile In viata noastra? Cerul sau pamantul? O vom sfarsi cu tot ce este pamantesc.Daca cautam Cerul si asteptarea Inatalniri cu Scumpul nostru Mantuitor, vom primi si noi acea cununa a neprihaniri pe care Pavel o aduce In atentie.Destinatia celor nescuti din nou, este Cerul si Copiii lui Dumnezeu asteapta cu nerabdare sa se Intalneasca Cu Domnul Isus Mantuitorul lor In Casa Tatalui Sau. Domnul sa ne dea Harul sa ne deslipim de religie si sa cautam Hrana In Cuvantul sfant printr-o partasie personala care In ultima instanta este viata..

John Balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: