joi, 22 martie 2018

Apocalipsa 3;20. Iata Eu stau la usa si bat............


f43bd-picture1bibliacutrandafir

Apocalipsa 3;20. Iata Eu stau la usa si bat. Daca aude cineva glasul Meu si deschide usa, voi intra la el, voi cina cu el, si el cu Mine.
         Din locul acesta am mai scris si cu alta ocazie. Ceva diferit In continut. Dar pentruca cine-va mi-a trimis din nou versetul acesta, personal doresc sa mai trec prin acest verset unde am constatat ca este mare confuzie In Intelegerea lui.Am mai spus ca nu sunt teolog si nici instruire omeneasca nu am In domeniul spiritual.Dar iubesc Cuvantul si nu ma plictiseste,nu ma oboseste,acesta e secretul de doresc sa Impartisesc cate-va ganduri din cand In cand cu Fratii si Surorile mele de pretutindeni.Versetul Incepe cu aceste cuvinte Iata Eu stau la usa si bat.  Cei mai multi pe care i-am Intalnit, sunt confuzi In Intelegerea acestui verset. Intrebarea  este,cine sta la usa si bate? Cuvantul ne arata ca, Domnul Isus este Cel ce sta la usa.La ce fel de usa sta? Poate sunt unii dintre noi care se grabesc sa spuna ca la usa inimi Si asa este;Inima este usa la care bate Domnul Isus.Cei mai multi spun ca,la inima unui pacatos. Un om pacatos este un om mort spiritual.
         Atunci la care Inima bate Domnul isus?Este adevarat ca usa este Infatisata In Cuvant cu inima.Avem un loc unde citim ca,Domnul a deschis o inima, (o usa) a unei femei cand Pavel vestea evangelia In Filipi o cetate din Macedonia. Fapte 16;14.Potrivit cu ce citesc, Inima este o usa la care nu poate bate si sa o deschida decat Dumnezeu.Cu toate ca am Intalnit si din acestia care spun ca si-au deschis ei inima Domnului. Intradevar Domnul Isus sta si bate la inima unor oameni spuneam cu alta ocazie. Care oameni? Oamenii care erau In Adunare. Supt nici-o forma Domnul Isus nu bate la o usa de piatra, rece din pricina morti spirituale.Sa stim ca nu la cei de pe strada bate Domnul Isus In acest verset. Apoi, sa luam seama ca, Domnul Isus vorbeste Bisericilor. Cu alte cuvinte, celor care se strangeau Impreuana.Cartea Apocalipsei este scrisa In exclusivitatea pentru Biserca.(Sau Biserici locale cum citim).Starea acestor biserici nu era una buna si nu erau vazute bine de Domnul Hristos. Acesta a fost motivul de s-a adresat lor.
         Erau bisrici corporale. Ce vreau sa spun cu acest cuvant ”corporal”? Biserica de adunatura ar fi definitia cuvantului “corporal”.Pentruca stim acum ce Infatiseaza usa si cine este Cel ce bate la inima,sa vedem ce ne spune Cuvantul la care inima bate Domnul Isus.Deci, mai stim ca inimile acestora la care bate ei se gasesc In adunare. In privinta aceasta avem un loc specific anume care ne arata ne dezvaluie la ce usa bate.Cuvantul nu ne lasa pe noi oricare am fi sa ne dam cu parerea sa ajungem la Intelegere eronata.Iata locul care ne dezvaluie as zice acest secret;1 Corinteni 11;30.Din pricina aceasta sunt intre voi multi neputinciosi si bolnavi, si nu putini dorm.Spuneam alta data ca se doarme si la modul literal si spiritual In Adunare. Dar Domnul Isus sunt ferm convins ca are In vedere somnul spiritual al celor care se strang Impreuna.Iata la ce usa bate Mantuitorul. La usa inimi celor care sunt In adunare.
         Daca somnul este adanc, atunci ai sansa sa nu te trezesti cand vine Mirele. Ce se v-a Intampla? Vei ramane pe afara.Vezi pilda celor zece fecioare; Matei 25;1 Daca doar ai atipit cum cei mai multi dintre noi ne gasim din cand In cand In aceasta stare de motaiala spirituala ne vom trezi. Trebuie sa stim ca; ni se va umple fata de rusine. Dece? Pentruca nu am fost Instare sa stam treji In asteptarea Mirelui.Domnul Isus In Gradina Getsimani a mustrat pe ucenici ca atipisera. Matei 26;40.Apoi, In continuare Domnul Isus spune; Daca aude cineva glasul Meu. Ce vor face cei care aud glasul Mirelui? Negresit ca acestia vor deschide usa vor iesi In Intampinare. Usa,care spiritual este asa cum am spus Inima.Personal Inteleg ca In adunare sunt doua categori de oameni. Unii care dorm deabinelea si pe care Ii asociez cu moartea spirituala. Defapt, Ap, Pavel vorbeste de doua feluri de vase; 2 Timotei 2;20.Unde vedem aceste vase de cinste si de ocara.
        Poate unii nu vor fi de acord cu aceasta comparatie,dar aceasta este realitatea din biserici, dar si a Cuvantului lui Dumnezeu ne-o arata.Daca dormi adanc, sau esti Inca mort spiritual nu esti In asteptarea Mirelui. Ap, Pavel spune de o cununa a neprihaniri care o v-a primi toti cei ce sunt treji.Cu alte cuvinte, sunt In asteptarea Intalniri cu Mirele iubit.Indraznesc sa spun ca sunt In adunare si Fratii si Surori care nu numai ca sunt nascuti din nou dar ei sunt treji. Ei bine, acestia sunt putini si ei sunt In asteptarea Mirelui.As Indrazni sa spun ca stau “cu mana pe manerul usei” gata sa-i  deschida cand vor auzi glasul Mirelui.si acestia Ii deschid usa,Este simplu sa Intelegem ca cei ce stau cu mana pe maner,  sunt gata sa deschida. Ce Inseamna sa stai cu mana pe manerul usi? Cu alte cuvinte, ei vegiaza asupra inimi lor sa nu se abata dela aceasta asteptare a Intalniri cu Mirele iubit.voi intra la el, voi cina cu el, si el cu Mine.Daca usa este deschisa la galasul Mirelui, sigur ca Mirele are acces si intra.V-a fi a stare de partasie cum nu o pot avea cei ce dorm sau nici chiar cei ce sunt atipiti. Atipitul nu e bun In niciun fel.
         Nu stiu cati dintre noi am luat seama cand adormim si ne sculam brusc ca suntem ametiti.Aceasta stare de ameteala spirituala nu este una care sa ne produca bucurie la venirea Mirelui.Personal sunt convins ca Domnul Isus nu bate la vre-o usa deafara ca sa i se deschida.Retinem ca este vorba de biserici nu de cei de afara.Sunt multe Invataturi care sunt abatute dela adevarul Cuvantului lui Dumnezeu. Dar asta e, asa s-a perpetuat dealungul vremi si asa sunt si cei care au avut parte de astfel de Invataturi.Am un verset care de anii de zile m-a framantat. Inteleg ca acest verset aduce lumina pentru cei ce sunt sinceri si iubesc Cuvantul lui Dumnezeu. Iata ce verset;Matei 7;14. Dar stramta este poarta, ingusta este calea care duce la viata, Demn de luat seama este ca;si putini sunt cei ce o afla.Pentru mine personal, acest verset I-mi face dovada de netagaduit ca sunt putini treji care asteapta Intalnirea cu Mirele.Am dorit sa mai aduc ceva In atentie din acest verset primit. Doresc sa-l Impartasesc cu Fratii si Surorile mele sinceri depretutindeni care iubesc Cuvantul lui Dumnezeu Intradevar si sunt treji.
John balarie
Los Angeles California!

Niciun comentariu: