luni, 30 ianuarie 2012

Isaiah 1:18 "Veniti, totusi, sã ne judecãm,






Isaiah 1:18  "Veniti, totusi, sã ne judecãm, zice Domnul. De vor fi pãcatele voastre cum e cârmâzul, se vor face albe ca zãpada; de vor fi rosii ca purpura, se vor face ca lâna.

Iata ce asigurare da Dumnezeu celor care vin inaintea Lui sa  ceara iertare si sa is marturiseasca pacatele.Dar asa inseamna sa te judeci cu Dumnezeu care este facatorul tau.Mi-se pare cam strain sa nu zic cam ciudat ca, Eu care sint un pacatos si care am nevoie de iertarea Lui sa vin la judecata cu El. Veniti, totusi, sã ne judecãm, zice Domnul.

Pai , in definitiv eu sint un inculpat ca , am asupra mea aceste pacate si o stare de rebeliune, de vrasmasie  inpotriva Lui Dumnezeu care mi-a dat viata.Cum sa ma prezint inaintea lui?Da este o stare, un fel, de a ne prezenta. Zmerit, coplesit , fiinca ma cheama, am sa merg. Ca suveran ar putea sa pronunte verdictul fara sa ma mai invite la El.Dar in dragostea lui care a aratat-o la Golgota prin moartea Domnului Hristos, o arata incontinuare omului, face dovada ca ne iubeste.

El nu vrea sa actioneze in mod arbitrar,Ne da aceasta sansa de a veni inaintea lui si a ne cere iertare.Apoi iata ce spune mai departe Cuvintul: . De vor fi pãcatele voastre cum e cârmâzul, Ce este cirmizul si ce culoare are el?este  o buruiana ea produce niste boabe de culoarea neagra.Boabele  acestei  buruieni fiind negre  daca le zdrobesti parca curge pacura din ele.

Cu alte cuvinte daca vor fi asa de negre, nu va fi nici-o problema ca, Eu Dumnezeu, i-mi sta in putere sa le schimb culoarea.Ce fel de culoare va aplica Dumnezeu? Culoarea alba.Albul infatisaza Neprihanirea, curatia. Si ce poate fi mai alb decit Zapada? se vor face albe ca zãpada;Ei bine, si daca vor fi de alta culoare si acolo voi schimba ca nu este nimic care sa-mi fie fara putere, ar putea sa spuna Dumnezeu.

Si aduce o alta culoare in atentie,culoarea ca purpura.Si pe acestea le voi face ca lina. Si lina este alba. Sigur, Cuvintul, vorbeste aici in asemanari alegorice,ca omului sa-I fie usor de inteles.Din nou vreau sa scot in evidenta ce Dumnezeu avem.Un Dumnezeu care is iubeste faptura lui.Numai refuzul te poate tinea departe de a fi iertat de Pacatele tale si de a intra in legatura, in partasie cu Dumnezeu. El te invita partea ta este sa vi la El.

John Balarie
Los Angeles California

Niciun comentariu: