joi, 9 octombrie 2014

Ioan 5:43, Eu am venit în Numele Tatălui Meu, şi nu Mă primiţi; .............
















Ioan 5:43, Eu am venit în Numele Tatălui Meu, şi nu Mă primiţi; dacă va veni un altul, în numele lui însuş, pe acela îl veţi primi.


     Am sa aduc in atentie un caz care s-a intimplat aici in America.Caz care mi-a dovedit inca odata  ca  expresia care circula la noi prin Romania, prin adunari.Este vorba as zice, de imbierea celui care a venit poate pentru prima data la Adunare,de a-L primi pe Domnul Isus ca mintuitor personal. Nu este rau dar nu este cea mai buna apropiere de acea persoana. Cuvintul sa aiba prioritae.Vreau sa spun ca,Indemnind-ul sa citeasca Biblia, vei lasa pe Dumnezeu sa-i deschida Inima. Omul trebuie sa stie cine este acest Mintuitor si de unde a venit El printre oameni si care a fost motivatia de a veni aici. Cei care zic ca vestesc evangelia, spun unei persoane, “Hai primeste-L pe Domnul Isus” s-au circula si in felul acesta:Pe Isus.Sa vedem de unde vine acest Isus cum ii zic cei mai multi.


     Cu toate ca, daca esti mintuit ar trebui sa iti fie Domn al vieti.Oricum, iata ce are de spus Domnul Isus despre venirea Lui. Eu am venit în Numele Tatălui Meu, Cita smerenie la Mintuitorul. Cuvintul ne arata ca:Ioan 10: 30, Eu şi Tatăl una sîntem.“Cred ca avea tot dreptul sa spuna ca am venit ca sa vi-L arat, descopar, pe Tatal.Mintuitorul spune simplu ca, a venit  în Numele Tatălui Meu,Avea o lucrae pe care Tatal i-o incredintase  sa o faca.Dar ce au facut oamenii din vremea Lui? Iata ce spune Mintuitorul fata de atitudinea lor pe care o arata: şi nu Mă primiţi; Nu numai cei de pe vremea lui au aratat o astfel de atitudine fata de Fiul lui Dumnezeu..Si astazi lucrurile stau la fel. Oamenii sunt recitienti cind aud de numele scump al Domnului Hristos.


     Am sa spun de un caz care s-a petrecut aici in America decurind. Nu i-mi place sa aduc asa ceva in atentie, vreau sa ramin strict la Cuvintul lui Dumnezeu care e viata.Prin acest caz as dori ca fratii mei sa aiba un motiv de reflectie.Intrun stat  Iowa un politist a oprit pe o femeie in virsta  care conduce si calcase legea.Cum este normal aici, nu comentezi ci te supui.Politistul fiind credincios,in felul cum a fost invatat la biserica lui i-a spus femei:”Sa il primeasca pe Isus ca Mintuitor personal”.(Please receive jesus as your personal savior).Femeia a fost atit de intrigata ,in cit i-a spus ca ea nu crede si ca nu are nimic de aface cu asa ceva.Dece am adus in atentie acesta intimplare sa vedem noi toti care avem o astfel de abordare ca nu corespunde cu Cuvintul.Omul mai intii trebuie sa realizeze ca e pacatos si ca pentru o astfel de viata v-a plati scump.


     Am mai spus cu alte ocazii ca este o lucrare a lui Dumnezeu divina de nastere din nou.Poate cineva ar putea sa spuna: “ce rau a facut acest politist ca a indemnat-o pe femeie sa primeasca pe Isus?Negresit ca nu a facut niciun rau. Dar s-a vazut rezultatul pe loc.Dece? pentruca acea femeie nu era lucrata de Dumnezeu ca sa fie gata sa recunoasca ca are nevoie de Mintuitorul.nu Mă primiţi; Nu l-au primit aceia si nici azi nu sunt oameni sa dea buzna sa auda ce poate sa le aduca in viata acest Mintuitor,Apoi Mintuitorul muta atentia dela El la un oarecare altul.Cine poate fi acesta altul? Tot Domnul Isus atentiona ca:Matei 24:5, Fiindcă vor veni mulţi în Numele Meu, şi vor zice: «Eu sînt Hristosul!»S-au chiar in numele lor.Deci sunt unii care au o elogventa in vorbirea lor si pe unii chiar ii fascineaza o astfel de vorbire presarata cu diferite glume.


      Suntem martori le ce se intimpla in jurul nostru pe fond religios. Zic, pe fond religios , pentruca putini sunt cei ce realizeaza ca, un copil al lui Dumnezeu nu are de aface cu religia. Cu alte cuvinte, nu e interesat in a asculta pe orcine si orce. Pe acestia care aduc pina la urma invataturi abatute,marea majoritate ii primesc.Ca sa-L primesti pe Domnul Isus ca Mintuitor personal, trebuie ca Dumnezeu sa transforme structura ta sufleteasca, sa te nasca din nou.dacă va veni un altul, în numele lui însuş, pe acela îl veţi primi.Dece il vor primi? Pentruca ei nu au nimic comun cu Fiul lui Dumnezeu. Apoi vorbirea lor este una de a se introduce pe ei insusi.Si asa cum am spus mai sus presara vorbirea cu ce-i place firi pamintesti.Omul prin natura lui fireasca este carnal si se ocupa cu astfel de lucruri firesti.Nu e de mirare ca prin Adunari, Biserici domina negina.Dar cresc impreuna pina la o vreme, cind Seceratorul i-a decizia de a culege roadele.


     Luca 4: 24, „Dar“, a adăugat El „adevărat vă spun că, niciun prooroc nu este primit bine în patria lui.Venise Domnul Isus la ai Sai, cu toate astea nu a fost primit. Ev, dupa Ioan 1:11, A venit la ai Săi, şi ai Săi nu L-au primit.Pai in mod literal, ai Lui nu l-a primit. Dar nici spiritual,prin credinta, nu s-au arata gata sa-L primeasca.Dece? Pentruca Dumnezeu nu le daduse credinta ca dar care sa genereze interes pentru Fiul lui Dumnezeu.Avea in vedere Dumnezeu sa is desfasoare bunatatea Lui fata de neamuri.Si din care sa is aleaga un popor care sa fie al Lui.Cei care au beneficiat de acest dar al credintei trebuie sa multumeasca lui Dumnezeu pentru indurarea lui fata de fiecare dintre noi.Nu am fost mai buni decit femeia in cauza si multi alti ca ea. Asa cum am spus este numai Indurarea lui cea foarte mare fata de noi.Cum ar trebui sa traim spre slava Lui.Fiecare este indemnat de ap, pavel sa se testeze pe el insusi, sa vada cum sta in privinta aceasta.


John Balarie
Los Angeles California.

Niciun comentariu: