luni, 22 august 2011

Geneza 15:15 Tu vei merge în pace la părinţii tăi;


Geneza 15:15
Tu vei merge în pace la părinţii tăi; vei fi îngropat după o bătrâneţe fericită.
Cuvintul ne arata ca toate is au vremea lor. Nasterea is are vremea ei, moartea is are vremea ei. In acest verset ne este aratat un lucru cu care greu se impaca oamenii, dar chiar si cei credincosi. Anuma ca dupa o viata de trait pe acest pamint, fie una scurta sau pentru unii mai lunga trebuie sa plecam.Interesant este aici in acest verset ca Dumnezeu ii spune lui Avraam acest lucru.
Tu vei merge in pace la parintii tai. Unde era Terah tatal lui Avraam? Negresit ca in mormint. Pai si Avraam va merge in mormint? Da, asa spune cuvintul. Asa cum am spus mai sus viata se termina oricum. Intrebarea se pune, cum o termini? Avraam ne arata Cuvintul caa avut o batrinete fericita.
In ce consta aceasta fericire pina la adinci batrinete? In faptul ca Avraam era impacat cu Dumnezeu. Cu alte cuvinte el era un credincios care iubea pe Dumnezeu. Dumnezeu il numeste tatal tuturor credinciosilor.
Geneza 25:8
Avraam şi-a dat duhul şi a murit, după o bătrâneţe fericită, înaintat în vârstă şi sătul de zile; şi a fost adăugat la poporul său.
Iata-l si pe fiul lui Avraam Isac ca si-a dat duhul si a murit. Si el a fost adogat la parintii lui, la poporul lui. Spune Cuvintul, ca era satul de zile.Inteleg prin asta ca era satul si astepta sa plece.Auzi pe cite cineva ca zice, m-am saturat as vrea sa plec. La Isac nu mai mentioneaza ca a avut o batrinete fericita.
Geneza 35:29
Isaac şi-a dat duhul şi a murit şi a fost adăugat la poporul său, bătrân şi sătul de zile. Fiii săi, Esau şi Iacov, l-au îngropat.
Geneza 49:29
Apoi le-a dat porunca următoare: „Eu am să fiu adăugat la poporul meu; deci să mă îngropaţi împreună cu părinţii mei, în peştera care este în ogorul hetitului Efron,
Si noi fiecare vom fi adogati la parintii nostril.Poate nu linga ei, dar vom pleca cum au plecat multi alti inaintea noastra.Intrebarea care ar trebui sa ne farminte este, unde ma voi duce? Sint multi care fregventeaza adunarile(Bisericile) si nu au siguranta ca vor fi cu Mintuitorul.daca asa stau lucrurile , atunci nu vei avea o viata fericita precum a avuto Avraam.
John Balarie
Los Angeles California

Niciun comentariu: