luni, 29 august 2011

Philippians 1:29 Cãci cu privire la Hristos,


Philippians 1:29 Cãci cu privire la Hristos, vouã vi s-a dat harul nu numai sã credeti în El, ci sã si pãtimiti pentru El,
Philippians 1:29 For unto you it is given in the behalf of Christ, not only to believe on him, but also to suffer for his sake;
Cu mult timp in urma am avut o discutie cu o sora invirsta pe care o cunosc de multi anii . Am intrebat-o ce mai face, mi-a spus ca este greu cu batrinetea si cu suferintele.I-am spus daca se roaga pentru asta, si a zis ca da. Apoi am intrebat-o cum se roaga. Dinsa mi-a spus ca sa-I ia durerile, suferintele. Atunci i-am zis, Nu va rugati bine. Si a ramas pe ginduri si mi-a zis, dar cum sa ma rog Ionica? I-am spus sa-I dea Dumnezeu har sa poata sa treaca prin aceste suferinte
Isaiah 53:10 Domnul a gãsit cu cale sã-L zdrobeascã prin suferintã...
Hebrews 5:9 si dupã ce a fost fãcut desãvârsit, S-a fãcut pentru toti cei ce-l ascultã, urzitorul unei mântuiri veºnice,
Ca ce stim noi, daca Dumnezeu nu vrea sa ne sfinteasca, curateasca, prin un astfel de mijloc al Lui de a suferi? In final mi-a spus, ai dreptatae Ionca , asa am sa ma rog.Pe Domnul Isus spune Cuvintul ca, Dumnezeu la facut desavirsit prin suferinta. Dece nu si pe noi?. Este una din caile lui de a ne duce la desavirsire si a ne face asemenea Fiului Sau prea iubit.La intilnirea cu El noi trebuie sa fim ca El. Fie ca va veni sa ne ia sau ca ne va chema la El, tot intilnire va fi. Oricum nu vom putea sa fim ca El daca Dumnezeu nu ne desavirseste.
Apostolul Petru si cu Ioan la esirea din temple au fost bucurosi ca , au fost invredniciti sa sufere pentru Hristos. Poate cineva va zice, da dar nu orice suferinta. Pentru cel credincios toate lucrurile care vin in viata lui sunt cunoscute si directate de Dumnezeu.
Trebuie sa ne impacam cu gindul ca, El este un Tata bun si ne iubeste si vrea in final sa ne faca asemenea Fiului sau prea iubit. Domnul sa ne dea harul sa primim suferinta dac nu cu bucurie nici sa nu murmuram sau sa fim rebeliosi, dece Doamne mie? Cum spunea cineva, ca a lucrat pentru Dumnezeu si acum iata stau pe pat paralizat.
John Balarie
Los Angeles California

Niciun comentariu: