duminică, 21 decembrie 2014

Ioan 1 -12. Dar tuturor celor ce L-au primit,................


Ioan 1 -12. Dar tuturor celor ce L-au primit, adică celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să devină copii ai lui Dumnezeu,


     Am ales sa scriu ceva din acest verset si altele care trateaza pozitia, sau starea de copil al lui Dumnezeu.Am o motivatie bine determinata in privinta aceasta.Cu ceva timp in urma am primit un email cu adresa de blog a unui pastor de aici.Am decis sa ma uit prin acest blog, considerind ca voi gasi ceva din Cuvint.Dar ceva m-a amarit in interiorul meu m-a intristat si apoi am fost cuprins de mila fata de acest”slujitor al Domnului”. Nu as fi scris daca nu il cunosteam.Nici-o data nu am auzit la el ceva mai adinc spiritual din Cuvint.I-mi este greu sa cred ca, a conduce o turma peste care pretinzi ca te-a pus Dumnezeu ca pastor sa nu dai hrana din Cuvint.Oricum , avem inaintea noastra acest verset care spune;Dar tuturor celor ce L-au primit,As dori sa fac o precizare si anume;In alt posting am spus ca se insista sa se primeasca pe Hristos ca Mantuitor.


     Ei bine,in cazul de fata inteleg ca un oarecare suflet care a fost atras de Tatal la Domnul Hristos, v-a primi acest cadou mantuirea care vine prin Domnul Hristos.Cuvintul scoate in evidenta ,”celor”Nu toti care aud ce se spune la Biserica sau Adunare pot primi.De cind il primesti Hristos iti este Mantuitor si Domn al vieti tele.Nu te vei mai deslipi de El(de Cuvint).Poti predica orce vrei vrea daca nu predici despre acest Mantuitor slavit nu esti pus de Dumnezeu.adică celor ce cred în Numele Lui,Iata ca, Cuvintul ne arata ca e o conditie as numi-o de baza ca sa il primesti pe Domnul Hristos. Conditia este, “ sa crezi in numele Lui”.Ca sa poti crede este neaparata nevoie ca Dumnezeu sa iti de acest dar al Lui Credinta.Efeseni 2:8.Am mai spus cu alta ocazie nu este vorba de credinta naturala cu care se naste omul.Sunt Biserici in special pe aici care nu sunt altceva decit comunitati de romani si care vin din acelasi loc din Romania.


     Nu e nimic rau cu asta, dar nu este Biserica care spune Domnul Hristos ca El o v-a zidi.Matei 16;18….. voi zidi Biserica Mea,....Iata cum ar arata o Biserica, Adunare care este a Lui.Se string acolo intrun cadru festiv il numesc in jurul Domnului Hristos, nu ca o comunitate.Domnul Hristos nu spune ca va zidi o comunitate.In aceasta Biserica, Adunare, trebuie sa troneze Cel ce a zidit-o.Asta ca sa fie intradevar a Lui,cu toate caracteristicile care vin din prezenta Mintuitorului in ea.Aceasta Biserica, Adunare, se mai numeste si Casa lui Dumnezeu. Aceasta Casa trebuie sa aiba ca podoaba -SFINTENIA-Asa citim,Psalmul 93:5.Acum vedem ca este o promisiune,1) Dar tuturor celor ce L-au primit,Apoi, o conditie pe care o stabileste Cuvintul, si pe care nu o poate inlatura nimenea.2) adică celor ce cred în Numele Lui,Si in final un drept care se capata dela Dumnezeu in urma celor doua pe care le-am enumerat.3) le-a dat dreptul să devină copii ai lui Dumnezeu,La aceasta parte din urma as vrea sa ma opresc ceva mai mult.


     Aceasta m-a motivat sa scriu cite ceva cu privire la acel pastor.Pe blogul lui asa cum am spus mai sus il cunosc ce poate spune. Dar am zis hai sa vad ce va spune, poate are un gind mai deosebit. Am decis intii sa ma uit putin la profilul; lui.Ce am gasit am ramas stupefiat.El spune cine este,prima data1) Evreu, 2) Crestin
3) roman, 4) american. Ei bine, nu am dat peste acest titlul de copil al lui Dumnezeu.Sau de pacatos mantuit.Care cred ca la un nou nascut din Dumnezeu sunt scumpe acestea din urma.Dumnezeu la ele priveste nu la cele pamantesti. Dece sunt scumpe? Pentruca faci parte din Casa lui Dumnezeu, ca om mantuit si devenit Copil al Lui Apoi esti asezat in relatia cu Domnul Hristos ca frate al Lui.Fara acesata nastere din nou, nu ai nici-o tangenta cu Domnul Hristos.Poti fi crestin, de comunitate, crestin de duminca si alte sarbatori, dar nu copil al lui Dumnezeu.


     Cpilul lui Dumnezeu nu se ocupa cu lucuri care nu haranesc sufletul.Ca pastor trebuie sa indrepte privirea celor care il asculta catre cer.Apoi, ii mai lipseste un alt titlu pe care Scriptura ni-l arata si fara decare nu putem avea partasie cu Dumnezeu si cu Domnul Hristos.Iata ce spune ap, Pavel despre el insusi.1Timotei 1:15.O, adevărat şi cu totul vrednic de primit este cuvîntul, care zice: „Hristos Isus a venit în lume ca să mîntuiască pe cei păcătoşi“, dintre cari cel dintîi sînt eu.Starea aceasta de a te recunoaste ca ai fost pacatos, ne mantuit, este o lucrare a lui Dumnezeu si care trebuie sa produca bucurie in inima celui mantuit.Am fost un pacatos si nu un oarecare ci unul as numi -notoriu-Dumnezeu s-a indurat de mine si acum sunt un copil al Lui.Poate ca acestui pastor nu se aplica acestea doua dela urma. Daca este constient, bine a facut ca nu si le-a trecut in rezumeul lui.Nu stiu cum se spune in romana rezumeu? ( SV sau asa ceva).


     Si ap, Ioan aduce in atentie pozitia, sau starea de Copil al lui Dumnezeu. Ca sa vedem ca nu este un lucru peste care putem sa trecem cu usurinta, sau de neglijat.Aceste doua ar fi trebuit sa apara la profilul acestui pastor in prim plan, daca le are.1 Ioan 3: 1-2. Vedeţi ce dragoste mare ne-a dăruit Tatăl: să fim numiţi copii ai lui Dumnezeu. Şi suntem! De aceea nu ne cunoaşte lumea: pentru că nu L-a cunoscut nici pe El. 2 Preaiubiţilor, acum suntem copii ai lui Dumnezeu.Nu as vrea sa o luati ca o critica. Dar poate unii dintre noi ne intrebam dece este nivelul Bisericilor, Adunarilor asa de scazut din punct de vedere spiritual.Sunt ferm convins ca, Un copil al lui Dumnezeu nu merge la Biserica, Adunare, sa fie hranit de cel ce vorbeste. Sursa de hrana el o are in Cuvintul lui Dumneezu.


Daca la orcare strangere la olalta v-a fi doi sau trei care sunt sinceri se aduna in jurul Domnului Hristos, Mantuitorul este acolo.Este un cadru festiv l-as numi cind vin cei ce se incadreaza in acele trei de mai sus.Promisiue,Conditie si drept dat de Dumnezeu.Avem un prileji sa vedem ce ne motiveaza sa mergem la aceste strangeri la olalta. Merg eu acolo sa ma intilnesc cu Mantuitorul, sau merg ca la o comunitate unde poti auzi stirile cele mai recente de pe net?Domnul cunoaste pe cei ce sunt ai Lui.Celor nascuti din nou le este scump acest doua pozitii pe care le are inaintea lui Dumnezeu.1) de copil al lui Dumnezeu.Apoi 2)pacaros mantuit prin jerfa Domnului Hristos.Pentru Fratii mei si Surorile mele care au expiermentat acestea doua,negresit le sunt scumpe.


John Balarie
Los Angeles California!


Niciun comentariu: